سازندگان Homeworld 3 از مدلهای سه بعدی در کاتسینها و موارد جدید میگویند
Blackbird سازنده بازی Homeworld 3 جزئیات جدیدی را در مورد کاتسینها، سیستمهای صوتی و ابرهای گازی بازی فاش کرده است. این جزئیات در پستی در Steam آمده است. این استودیو در مورد آوردن صحنههای سه ...
Blackbird سازنده بازی Homeworld 3 جزئیات جدیدی را در مورد کاتسینها، سیستمهای صوتی و ابرهای گازی بازی فاش کرده است.
این جزئیات در پستی در Steam آمده است. این استودیو در مورد آوردن صحنههای سه بعدی کاملا متحرک به کمپین بازی صحبت می کند و همچنین نحوه عملکرد بخش صوتی بازی را توضیح میدهد.
در حالی که Homeworld اصلی و دنبالهاش دارای کاتسینهایی بودند که عمدتاً شامل تصاویر ثابت همراه با روایت و صداپیشگی بود، کاتسینهای Homeworld 3 در عوض صحنههایی بر اساس شخصیتها دارند که کاملاً مدلسازی و متحرک خواهند شد. این کاتسینها شخصیت های کلیدی داستان بازی را نشان میدهد و از قبل رندر میشوند.
از نظر صوتی، Homeworld 3 با یک ایده اصلی طراحی شده است: «جان بخشی انسانی». برای کمک به این ایده، بازی دارای سیستم گفتاری خواهد بود که امیدوار است به گیمپلی لحظه به لحظه خود جان بخشد. این ایده شامل یک برداشت جدید از «Barks» های سنتی است که بازی های استراتژی RTS هنگام فرماندهی واحدهای نظامی به نمایش میگذارند (مثل سرباز کماندار عرب خودمان).
هر کشتی فضایی در Homeworld 3 دو صدا خواهد داشت. یکی از آنها عبارتی خواهد بود که به بازیکنان اجازه می دهد بدانند کشتی در حال انجام چه کاری است. عبارت دوم به خاطر اتمسفر و داستان وجود دارد و تنها در صورتی قابل شنیدن خواهد بود که بازیکن واقعاً نزدیک به کشتی مورد نظر زوم کند.
این پچ پچ بین افراد داخل کشتیها صرف نظر از اینکه بازیکن میتواند آنها را بشنود یا نه اتفاق میافتد و بازیکنان میتوانند با گشت و گذار میان نیروهای خود به این گفت و گوها گوش فرا دهند.
Homeworld 3 همچنین دارای سیستم رندر فیزیکی مبتنی بر موتور Unreal Engine 4 است که به استودیو اجازه می دهد تا به طور واقعی نحوه تعامل نور با مواد مختلف در فضا را شبیه سازی کند. این تکنولوژی به بازی اجازه میدهد تا نور پویا و بازتابهای سطحی و همچنین سایهها روشنهایی بسیار طبیعی داشته باشد.
در بخش گیمپلی، بازی دارای سحابیهایی است که به صورت پویا تولید میشوند که میتوانند بر نحوه انجام یک نبرد تأثیر بگذارند. برای مثال، کشتیهایی که در یک سحابی پرواز میکنند، میتوانند از توانایی ابر گازی برای پنهان کردن خود از حسگرهای دشمن استفاده کنند. Homeworld 3 دارای گازهای شبیهسازی شده از دنیای واقعی خواهد بود و این امر به کیفیت گیمپلی بازی کمک شایانی خواهد کرد.
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.