بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 سبک خود را تغییر خواهد داد
چند سال گذشته برای طرفداران Vampire: The Masquerade به سختی گذشته است. Bloodhunt نه تنها نتوانست تاثیری در فضای بتل رویال داشته باشد، بلکه دنبالهای که مدتها انتظارش را میکشیدیم، در باتلاق توسعه گیر کرده ...
چند سال گذشته برای طرفداران Vampire: The Masquerade به سختی گذشته است. Bloodhunt نه تنها نتوانست تاثیری در فضای بتل رویال داشته باشد، بلکه دنبالهای که مدتها انتظارش را میکشیدیم، در باتلاق توسعه گیر کرده بود.
در نهایت خبر رسید که Hardsuit Labs، توسعهدهندگان اصلی بازی، با The Chinese Room جایگزین خواهند شد. اما به نظر میرسد بعد از این همه سال انتظار، نسخه دنباله با بازی اصلی بسیار متفاوت خواهد بود.
الکس اسکیدمور، کارگردان بازی Bloodlines 2، هنگام مصاحبه با TheGamer در PAX West، فاش کرد که نسخه ریبوت شده بازی مانند نسخه اصلی و عنوان در دست ساخت پیشین، دیگر در سبک Immersive Sim نخواهد بود.
پس از اینکه از او پرسیده شد آیا بازی دارای ویژگیهای ایمرسیو سیم خواهد بود یا خیر، پاسخ داد:
نمیدانم در توصیف آن میتوانیم از Immersive Sim استفاده کنیم یا خیر.
سپس مثالهایی زد که چگونه میتوان مبارزات بازی را به روشهای مختلف پیش بُرد و چگونه بخشهای نقشآفرینی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 میتوانند تجربیات مختلفی را برای بازیکنان مختلف به همراه داشته باشند.
این امر باعث میشود بازی بیشتر شبیه یک عنوان نقشآفرینی باشد تا یک ایمرسیو سیم و اسکیدمور میگوید Bloodlines 2 فرصتی برای The Chinese Room است تا «پرچم خود را در سبک نقشآفرینی به اهتزاز در بیاورد».
باید اقرار کرد که رویکرد متفاوت و عجیبی است چرا که بازی اصلی یکی از محبوبترین و معروفترین عناوین سبک Immersive Sim در جهان است. هرچند لزوما چیز بدی نیست، اما نشان میدهد که بازی بسیار متفاوتی با آنچه Hardsuit Labs قصد ساخت آن را داشت، خواهد بود.
کانتر استرایک ۲ چه فرقی کرده؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
کاش نسخه اول هم یه دستی بهش می کشیدن و دسترسیش رو بیش تر می کردن !