ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

The Last of Us
اخبار و مقالات

گزارش: توسعه The Last of Us Factions متوقف شده است

The Last of Us Part 2 قرار بود مانند بازی اول حالت Factions داشته باشد و بازیکنان را در حالی که برای یافتن منابع تلاش می‌کنند، در مقابل یکدیگر قرار دهد. با این حال، به ...

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۱۱ مهر ۱۴۰۲ | ۱۹:۰۲

The Last of Us Part 2 قرار بود مانند بازی اول حالت Factions داشته باشد و بازیکنان را در حالی که برای یافتن منابع تلاش می‌کنند، در مقابل یکدیگر قرار دهد. با این حال، به تعویق افتاد و به یک اسپین‌آف مستقل تغییر کاربری داد.

در ماه می، گزارشی از بلومبرگ ادعا کرد که مقیاس توسعه این پروژه پس از ارزیابی بانجی، توسعه‌دهنده Destiny، کاهش یافته و تنها یک گروه کوچک باقی مانده تا به کار روی آن ادامه دهند، تا زمانی که Naughty Dog متوجه شد چگونه باید آن را ادامه دهد.

اکنون Kotaku گزارش داده که «در این نقطه اساسا کنار گذاشته شده تا در آینده مورد استفاده قرار بگیرد». همچنین مشخص شده حداقل با ۲۵ کارمند قراردادی قطع همکاری شده و اعضای تیم تضمین کیفیت در درجه اول تحت تاثیر قرار گرفتند، اما برخی از توسعه‌دهندگان در بخش هنری و تولید نیز اخراج شدند. 

این منابع همچنین به کوتاکو گفتند که به کارمندان اخراج شده، هیچ پاداش خاتمه خدمت داده نشده و ظاهرا هم کسانی که اخراج شدند و هم سایر کارمندان، تحت فشار قرار گرفتند تا درباره این خبر سکوت کنند. بدتر از آن، انتظار می‌رود پیمانکاران تنها تا پایان قرارداد خود که ظاهرا در ماه اکتبر فسخ می‌شود، کار کنند.

مشخص نیست که این کاهش نیرو به غیر از دلیل معمول (صرفه‌جویی در پول)، به چه دلیل دیگری صورت گرفته و همچنین هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا ربطی به پروژه چندنفره The Last of Us دارد یا خیر، به میان نیامده است.

در اوایل سال میلادی جاری، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه سونی در حال «ارزیابی مجدد» پروژه است و توسعه‌دهندگان را به سمت چیزهای دیگر سوق می‌دهد. Naughty Dog در گذشته حالت‌های چند نفره را برای Uncharted و The Last of Us توسعه داده، اما هرگز یک لایو سرویس را عرضه نکرده است.

سونی Bungie را نه تنها برای Destiny و مجموعه بازی‌های دیگرش، بلکه تخصصش در توسعه عناوین لایو سرویس خرید تا به پلی‌ استیشن کمک کند با بازی‌هایی مانند Call of Duty و Fortnite رقابت کند. به سرعت نتایج این خرید را در ارزیابی Factions مشاهده کردیم که اکنون به نظر می‌رسد در آخرین مراحل خود قرار دارد.

در ماه جولای، ایوان ولز، یکی از رئیس‌های ناتی داگ نیز پس از ۲۵ سال کار در استودیو بازنشسته شد و نیل دراکمن، کارگردان The Last of Us، تنها رئیس استودیو شد.

مطلب پیشنهادی
آخرالزمان دیروز، امروز، فردا
چگونه آمریکا در فیلم و سریال های جدید نابود می‌شود

ویجی‌لاگ پلاسخداحافظی رئیس پلی استیشن و انتشار کانتر استرایک 2

تریلر جدید بازی Assassin's Creed Mirage روی  مخفی‌کاری تمرکز دارد - ویجیاتو
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ARSHIA._.
    ARSHIA._. | ۱۲ مهر ۱۴۰۲

    بهتر
    لست به داستان و غم انگیز بودنشه نه به اینکه بشه یه بازی بقا

  • iman-generous
    iman-generous | ۱۲ مهر ۱۴۰۲

    به نظر من خیلی اشتباه می کنند که میخواهند بازی های آنلاین ناتی داگ ، شبیه بازی های بانجی شود. (همه خورشت ها رو نمی شه با همه ماست ها قاطی کرد) قبلا کارنامه ناتی داگ عالی بوده یعنی هم بخش داستانی بازی هاش عالی بوده اند (کرش، جک و دکستر، آنچارتد و لست آف آس) و هم بخش آنلاین بسیار مفرح و خوبی داشتند (بخصوص آنچارتد 2 و 3 و لست یک)

  • Mohammad-Nikhalat-Jahromi
    Mohammad-Nikhalat-Jahromi | ۱۱ مهر ۱۴۰۲

    بانجی مثل این که خیلی برای همه بازیای لایوسرویس سونی وسواس زیادی به خرج داده حتی تا مرحله لغو !

مطالب پیشنهادی