اعضای سابق ناتی داگ و اکتیویژن استودیو Emptyvessel را تاسیس کردند
استودیویی برای توسعه عناوین AAA و جاهطلبانه
استودیو ناتی داگ توسط اندی گوین و جیسون روبین در سال ۱۹۸۴ تاسیس شد. اما نام این استودیو خوش ذوق وقتی بر سر زبانها افتاد که آنها بازی Crash Bandicoot را برای اولین کنسول خانگی سونی یعنی پلی استیشن ساختند. بعد از خریداری این استودیو در سال ۲۰۰۱ توسط سونی، ناتی داگ آثار خیره کنندهای همچون سری Jak & Daxter، آنچارتد و The Last of Us را برای نسلهای مختلف کنسولهای پلی استیشن روانه بازار کرد و به نوعی در رشد درآمدزایی بخش سرگرمی این شرکت نقشی موثر ایفا کرد.
استودیویی برای توسعه عناوین AAA و جاهطلبانه
با تاریخ عرضهای که احتمالا کمی دور باشد
تلاش استودیو برای بهتر کردن وضعیت توسعهدهندگان
درباره استراتژی جدید پلیاستیشن و فوریه پرحادثه این غول کنسولهای خانگی
«از زمان عرضه آنچارتد ۲ همه چیز استرسزا بوده»
«از آن زمان یاد گرفتم فاصلهام را حفظ کنم»
مستند جنجالی از ساخت این بازی در زمان پاندامی کرونا
در اولین هفته عرضه در بریتانیا مشخص شد
استقبال از این محصول همچنان بالاست
دریافت نسخه ریمستر با هزینه ۱۰ دلاری
کنسل شدن این پروژه احتمالاً به نفع این فرنچایز است
احتمالا حالا حالاها خبری از این بازی نخواهد بود