سازندگان Witchfire از محتوای جدید بازی در آینده خبر دادند
مدت کوتاهی پس از انتشار Witchfire در حالت دسترسی اولیه، توسعهدهنده The Astronauts نقشه راهی ارائه کرده که محتوای آتی بازی را توضیح میدهد. این استودیو اشاره کرده که بهروزرسانیهای عمده با محتوای جدید برای ...
مدت کوتاهی پس از انتشار Witchfire در حالت دسترسی اولیه، توسعهدهنده The Astronauts نقشه راهی ارائه کرده که محتوای آتی بازی را توضیح میدهد. این استودیو اشاره کرده که بهروزرسانیهای عمده با محتوای جدید برای هر دو ماه برنامهریزی میشود، اما مطمئن نیست که بتواند با این سرعت پیش برود یا خیر.
این استودیو قصد دارد تا Witchfire تا پایان دوره دسترسی اولیه خود، ۶ نقشه مجزا داشته باشد که تنها سه مورد از آنها تاکنون نامگذاری شدهاند: Irongate Castle، Scarlet Coast و Witch Mountain. دو مورد اول در حال حاضر در بازی حضور دارند و نقشه سوم به همراه ۳ نقشه بی نام دیگر برای انتشار در آینده برنامهریزی شدهاند.
از بین این موارد، Witch Mountain احتمالاً اولین نقشه جدیدی است که به بازی اضافه میشود. این منطقه قوانین گیمپلی مخصوص به خود را دارد و استودیو آن را به عنوان یک مرحله یورش (Raid) بزرگ توصیف میکند.
این استودیو همچنین قصد دارد حداقل ۶ باس، ۴۶ نوع دشمن، ۳۱ اسلحه، ۲۴ آیتم جادویی، ۲۰ اسپل و تعداد نامشخصی از تلههای جدید، حوادث بلایای طبیعی و NPC را به بازی اضافه کند.
اولین آپدیت بزرگ Witchfire که برای انتشار در نیمه دوم ماه نوامبر برنامهریزی شده، با نام رمزی GGU شناخته میشود. قرار است دارای محتوای جدید و همچنین بازآفرینی محتوایی باشد که در نسخه اولیه بازی هماکنون وجود دارد.
همچنین تغییراتی در گیمپلی اصلی بازی Witchfire در نظر گرفته شده، از جمله ایجاد بالانس مجدد در سیستم لولینگ بازی، کنترل بیشتر بازیکن بر روی بلایای طبیعی و یک محرک انگیزشی برای Arcana.
بازی Witchfire به حالت دسترسی اولیه و به صورت انحصاری برای فروشگاه اپیک گیمز در ماه سپتامبر منتشر شد. چندی پیش نیز باخبر شده بودیم که به مدت یک سال در Early Access باقی خواهد ماند.
ویجیلاگ پلاس: مشکلات شدید ناتی داگ و انتشار اساسینز کرید میراژ
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.