ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Lollipop Chainsaw
اخبار و مقالات

پروسه ساخت Lollipop Chainsaw RePOP از ریمیک به ریمستر تغییر پیدا کرد

به گفته استودیو Dragami Games، بازی Lollipop Chainsaw RePOP بر خلاف اعلامیه اولیه که قرار بود یک ریمیک باشد، در حال حاضر به عنوان یک ریمستر ساخته می‌شود. یوشیمی یاسودا، بنیانگذار استودیو، گفت: ما طراحی ...

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۲۲ مهر ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۰

به گفته استودیو Dragami Games، بازی Lollipop Chainsaw RePOP بر خلاف اعلامیه اولیه که قرار بود یک ریمیک باشد، در حال حاضر به عنوان یک ریمستر ساخته می‌شود. یوشیمی یاسودا، بنیانگذار استودیو، گفت:

ما طراحی بازی RePOP را بر اساس درخواست‌های شما، از Remake به Remaster تغییر دادیم.

بدون توضیح بیشتر، نمی‌توان گفت که این واقعا چه معنایی برای عنوان دارد، اگرچه ممکن است سازندگان قصد داشته باشند که آن را بیشتر از قبل، شبیه به نسخه اصلی کنند.

یاسودا قبلا مدیرعامل و تهیه‌کننده اجرایی Kadokawa Games بود که عناوین Grasshopper Manufacture را در ژاپن منتشر می‌کرد. او سال گذشته کادوکاوا را ترک کرد تا Dragami Games را تاسیس کند و سپس اعلام کرد یکی از اولین پروژه‌های آن، بازسازی Lollipop Chainsaw است.

برخی از جنبه‌های اعلامیه - از جمله اینکه دارای یک موسیقی متن جدید، یک طراحی هنری «واقع‌گرایانه‌تر» است و اینکه کارگردان خلاق اصلی Suda51 و نویسنده همکار، جیمز گان در این پروژه شرکت نخواهند کرد- برخی از طرفداران را نگران کرد.

یاسودا تلاش کرد به برخی از این مسائل بپردازد و گفت:

هدف اولیه پروژه بازسازی Lollipop Chainsaw این است آن را به گونه‌ای بسازیم که بازیکنانی که مایل به تجربه آن هستند، بتوانند به راحتی این کار را انجام دهند. البته حرکت ایده‌آل این است که یک نسخه ریمستر از بازی اصلی بسازیم، بدون اینکه چیزی تغییر کند.

با این حال، متأسفانه نتوانستیم ۱۶ آهنگ از موسیقی دارای مجوز که بخش بزرگی از حال و هوای اصلی بازی بودند، اضافه کنیم. بنابراین در عوض به دنبال ریمیکی هستیم که تا حد امکان به یک ریمستر نزدیک باشد.

او با پرداختن به نگرانی‌ها مبنی بر تغییر داستان، افزود داستان Lollipop Chainsaw بخش بزرگی از علاقه طرفداران به بازی اصلی است و توسعه‌دهندگان نیز همین احساس را دارند. به این ترتیب، داستان در ریمیک تغییر نخواهد کرد.

Lollipop Chainsaw

یاسودا همچنین به نگرانی طرفداران اشاره کرد که در اعلامیه اصلی گفته شد بازسازی این بار رویکرد واقعی‌تری به گرافیک خواهد داشت. او توضیح داد:

اشاره به اینکه بازی ظاهر واقعی‌تری خواهد داشت، به این معنا بود که چگونه از فناوری رندر پیشرفته موجود در کنسول‌های بازی فعلی استفاده خواهیم کرد. نمی‌خواهیم طراحی ژولیت را تغییر دهیم. ما کسانی بودیم که ۱۰ سال پیش پس از آزمون و خطای بزرگ، داده‌های مدل جولیت را ایجاد کردیم و بیش از هر کس دیگری به او احساس وابستگی می‌کنیم.

در مرداد ماه، نام بازی به همراه اخباری مبنی بر تاخیر عرضه Lollipop Chainsaw RePOP تا تابستان سال آینده اعلام شد.

مطلب پیشنهادی
داستانی جذاب برای گیمر‌ها
اقتباس برنده اسکار از کتاب فردا و فردا و فردا

این فیلم‌ ها ادامشون توی بازیشونه!

FTC: خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت تهدیدی برای رقابت است - ویجیاتو
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammad-Nikhalat-Jahromi
    Mohammad-Nikhalat-Jahromi | ۲۲ مهر ۱۴۰۲

    بهتر

مطالب پیشنهادی