طراحان Dragon’s Dogma 2 سه روز و دو شب مشغول یافتن ایده کلی بازی بودند
کارگردان بازی Dragon's Dogma 2، هیدئاکی ایتسونو، اخیرا در مصاحبهای با مجله Edge، در مورد مفهوم کلی ساخت آن صحبت کرده است. به نظر میرسد، گاهی اوقات شما فقط باید یک گروه از ذهنهای خلاق را ...
کارگردان بازی Dragon's Dogma 2، هیدئاکی ایتسونو، اخیرا در مصاحبهای با مجله Edge، در مورد مفهوم کلی ساخت آن صحبت کرده است.
به نظر میرسد، گاهی اوقات شما فقط باید یک گروه از ذهنهای خلاق را در یک اتاق قفل کنید تا یک چیز شگفت انگیز شکل بگیرد. ایتسونو از جلسه خصوصی خود با دیگر طراحان Capcom گفت که برای اولین بار طرح ساخت Dragon's Dogma 2 را ریختند.
ما سه روز و دو شب آنجا ماندیم و به معنای واقعی کلمه متعهد شدیم که این مکان را ترک نکنیم تا زمانی که همه چیز را مشخص کنیم.
اینجا جایی بود که بخشهای گسترده بازی به وجود آمدند، پُر از لحظات کلیدی که طراحان میخواستند بازیکنان بتوانند آنها را تجربه کنند. اگرچه همانطور که در هنگام ایدهپردازی برای هر اثری پیش میآید، Itsuno شفافسازی کرد همه مفاهیم قابل اجرا نبودند.
ما میخواستیم بازیکن بتواند یک پل را در حالی که دشمنان روی آن ایستادهاند، نابود کند و فیزیک به طور طبیعی و پویا واکنش نشان دهد و دشمنان به رودخانه بیفتند.
اگرچه، با در نظر گرفتن برخی از سیستمها و قوانین از پیش تعیینشده دنیای بازی، تیم ساخت متوجه شد نمیتوانند از هر ایدهای که دارند، استفاده کنند. زیرا تعدادشان بسیار زیاد بود و همه آنها قابل اجرا نبودند.
حتی با وجود این که گفته میشود Dragon's Dogma 2 حدود چهار برابر اندازه بازی اصلی است، واضح است میانهرویهایی باید انجام میشد. با این حال، این مانع سازندگان نشد تا برخی ایدههای کوچک را به کار نبرند.
ایتسونو در پایان اشاره کرد «با ترکیب این ایدههای کوچک در کنار یکدیگر بود که مفهوم و شکل کلی شروع به شکل گرفتن کرد».
بازی Dragon's Dogma 2 در زمان نامشخصی از سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.
ویجی کست: الن ویک و مکس پین از کجا اومدن؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مگه سفر زیارتی بوده که گفتن سه روز و دو شب ؟! 🤣🤣