ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Modern Warfare
اخبار و مقالات

اکتیویژن: واکنش‌ها به بخش چندنفره Modern Warfare 3 عالی بوده

درست یک روز پس از آن که استودیو Sledgehammer Games یک جلسه AMA در ردیت برگزار کرد که در آن ظاهرا تمام نگرانی‌های مربوط به مچ‌میکینگ مبتنی بر مهارت (SBMM) در Call of Duty: Modern ...

خشایار امامی فرد
نوشته شده توسط خشایار امامی فرد | ۳۰ آبان ۱۴۰۲ | ۲۳:۰۱

درست یک روز پس از آن که استودیو Sledgehammer Games یک جلسه AMA در ردیت برگزار کرد که در آن ظاهرا تمام نگرانی‌های مربوط به مچ‌میکینگ مبتنی بر مهارت (SBMM) در Call of Duty: Modern Warfare 3 را نادیده گرفتند، اکتیویژن در مورد واکنش جامعه بازیکنان به بخش چندنفره بازی گفت.

دیوید هاجسون، مدیر تحریریه Activision، در پست وبلاگی که در وب‌سایت Xbox منتشر شده، می‌گوید که واکنش کامیونیتی به بخش چندنفره Modern Warfare 3 «عالی» بوده است. زک هادسون، کارگردان طراحی Sledgehammer Games افزود:

به طرز باورنکردنی از واکنش‌هایی که تاکنون دریافت کرده‌ایم، الهام گرفته‌ایم. مثبت بودن [واکنش‌ها] باعث می‌شود بدانیم که تلاش ما، ارزشش را داشته و از نکات منفی به عنوان انگیزه استفاده می‌کنیم تا هرچه سریعتر به اصلاحات و بهبودهای قوی دست پیدا کنیم.

مطلب پیشنهادی
سال ۱۴۰۳؛ طوفانی‌تر از همیشه شروع شد
کال اف دیوتی وارزون موبایل | نقد و بررسی تخصصی + لینک دانلود

اکانت Sledgehammer Games در توییتر اعلام کرد که قسمت سوم Modern Warfare رکوردهای جدیدی در زمینه تعاملات به ثبت رسانده و هر بازیکن نسبت به قسمت اول و دوم ساعت‌های بیشتری مشغول بازی بوده است.

هاجسون می‌گوید که برخی از به‌روزرسانی‌های مورد علاقه طرفداران برای بخش چندنفره، مواردی مانند سُر خوردن و ریلود کردن بودند که هر دو جزو درخواست‌های بزرگ کامیونیتی بودند. به گفته هاجسون، علاوه بر این، به‌روزرسانی‌های پس زدن اسلحه و تغییرات ایجاد loadout نیز به خوبی مورد استقبال قرار گرفتند.

در مورد پیشرفت‌هایی که از زمان فازهای بتا چندنفره Modern Warfare 3 انجام شده، هادسون می‌گوید که اسپاون‌ها بزرگ‌ترین هدف سازندگان بودند. او گفت:

اسپاون‌ها مهم بودند. ما از بازیکنان شنیدیم که اسپاون‌ها فاقد جهت‌گیری هستند و این امر باعث می‌شود که نتوان فهمید مبارزات از کدام جهت انجام می‌شوند.

در فاصله زمانی بین بتا و لانچ، تیم‌های QA، تحلیلگران، طراحان و مهندسان روی همه جنبه‌های اسپاون با هم کار کردند تا مشکلاتی را که بازیکنان مشاهده می‌کردند بهبود بخشند. فکر می‌کنیم که این کار واقعاً نتیجه داد، اما هنوز پیشرفت‌های بیشتری در راه است.

هیچ جزئیاتی در مورد اینکه این پیشرفت‌ها چه چیزی هستند ارائه نشده، اما زمانی که به‌روزرسانی بعدی برای بازی منتشر شوند، باید اطلاعات بیشتری در دسترس قرار بگیرد.


محبوب ترین بازی موبایلی بین ایرانی‌ها کدومه؟

پچ جدید Starfield پشتیبانی رسمی از DLSS را به بازی اضافه می‌کند - ویجیاتو
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی