واکنش سازندگان به تعطیلی کامل رویداد سالانه E3 چه بوده؟
پس از اعلام رسمی سازمان ESA به عنوان برگزارکننده رویداد E3 در سالهای گذشته مبنی بر تعطیلی کامل این همایش، سازندگان مختلفی به این خبر واکنش نشان دادهاند. مطلب پیشنهادی مقایسه کامل پلی استیشن ۴ ...
پس از اعلام رسمی سازمان ESA به عنوان برگزارکننده رویداد E3 در سالهای گذشته مبنی بر تعطیلی کامل این همایش، سازندگان مختلفی به این خبر واکنش نشان دادهاند.
همانطور که احتمالا در جریان هستید، مرگ رویداد خاطرهانگیز E3 که برای سالها مرجع بزرگ خیلی از بازیکنان و تیمهای سازنده بوده، به طور رسمی اعلام شد؛ اما پس از لغو کنفرانسهای متعدد برای رویداد E3 در سال جاری، کمتر کسی فکر میکرد که مسئولان برگزار کننده به این زودیها جا بزنند.
واکنشها از طرف طرفدارانی که در گذشته در E3 شرکت کردهاند، آنهایی که هرگز فرصت حضور نداشتند و توسعهدهندگانی که آنجا بودند تا بازیهای خود را به صورت جهان عرضه معرفی کنند، در اینترنت و شبکههای اجتماعی سرازیر شده است.
داگ بوسر (Doug Bowser)، رئیس کنونی شعبه نینتندو آمریکا، از این رویداد به خاطر تأثیری که بر صنعت بازی گذاشته تشکر کرد و گفت:
بسیار سخت است که تعداد لحظات فراموش نشدنی را که [E3] برای همه ما به ارمغان آورد از یاد ببریم. چه دستاوردهایی...
کوری بارلوگ (Cory Barlog)، مدیر خلاق استودیو سانتا مونیکا (Santa Monica) و توسعه دهنده سری بازی God of War، زمانیکه خود به نمایش دموی بازی اصلی این سری در استیج سازندگان E3 رفته بود را یادآوری کرد و گفت:
سالها پیش روی استیج بودم و دموی اولین خدای جنگ را نشان میدادم و دیدم که مردم چقدر هیجانزده هستند تا این بازی عجیب و غریب جدید را با حضور شخصیت مرد عصبانی زنجیردار بازی کنند. واقعاً کل دیدگاه من را تغییر داد. هم این نمایش را دوست داشت و هم از آن متنفر بود.
RIP E3
آلانا پیرس (Alanah Pearce)، نویسنده و یکی از همکاران بارلوگ در استودیو سانتا مونیکا، گفت که این خبر "دلخراش" اما قابل درک است. هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) افسانهای هم نسبت به این خبر واکنش نشان داد و گفت: پایان E3 یک خبر غم انگیز است. او ادامه داد: "من چیزی جز سپاسگزاری ندارم" و افزود: "اگر این رویداد نبود، سازندگان و عناوین ژاپنی به اندازه آنها به دنیا نمی آمدند."
پایان E3 یک خبر غم انگیز است. ما "MGS" را برای اولین بار در آتلانتا در سال 1997 به نمایش گذاشتیم. از آن زمان تاکنون هر سال در آن رویداد شرکت کردهام. به خصوص ارائه «MGS2» در سال ۲۰۰۰ میلادی یک خاطره گرانبها است. درست ۲۳ سال پیش بود. بدون E3، سازندگان و عناوین ژاپنی ساخته نمیشدهاند.
پایان راه این رویداد جهانی برای خیلی دیگر از مخاطبان و بازیکنان سخت بوده و اگر مشتاق هستید که نظرات بقیه افراد را مطالعه کنید؛ شبکههای اجتماعی بهترین مکان برای این موضوع است. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار وب سایت ویجیاتو را دنبال کنید.
نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازیهای ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.
۷ تریلر جی تی ای 6 و مراسم گیم آواردز | ویجیلاگ پلاس
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
چرا همه فاز خواب دیدم مرحوم توی یه جای سرسبز نشسته بود برداشتن😂