یکی از بهترین سبکهای تجربه سری Fallout ابتدا تصادفا ایجاد شده بود
سری بازی فال اوت (Fallout) به عنوان یک بازی نقشآفرینی به بازیکنان آزادی عمل نسبت زیادی میدهد، اما این فرانچایز در ابتدا چندان مناسب افراد صلحطلب (Pacifist) نبود. خیلی از بازیکنان به دنبال این هستند ...
سری بازی فال اوت (Fallout) به عنوان یک بازی نقشآفرینی به بازیکنان آزادی عمل نسبت زیادی میدهد، اما این فرانچایز در ابتدا چندان مناسب افراد صلحطلب (Pacifist) نبود.
خیلی از بازیکنان به دنبال این هستند که بازیهای نقش آفرینی را بدون کشتن کسی به اتمام برسانند و تجربهای به اصطلاح پاسیفیست (Pacifist) داشته باشند. با این وجود توسعه دهندگان چنین چیزی را برای Fallout طراحی نکرده بودند و همه چیز از یک اشتباه آغاز شد. تیم کین (Tim Cain)، خالق فرانچایز فال اوت، ویدئویی در یوتیوب منتشر کرده و به صحبت در این زمینه پرداخته است.
تیم کین به این نکته اشاره کرد که پلی ترو پاسیفیست به اشتباه وارد نسخه اول بازی Fallout (عرضه شده در سال ۱۹۹۷) شده بود. با این وجود مدیران استودیو از این ایده استقبال کردند و تصمیم به حفظ آن در بازی گرفتند. فال اوت یک بازی بسیار خشن است که در یک جهان افسرده و ویرانشده با بمب اتم جریان دارد، ولی این انتخاب را به بازیکنان میدهد که صلحطلب باشند.
تیم کین به صورت کلی علاقه زیادی به ایده پلی ترو پاسیفیست دارد و سعی کرده آن را به نحوی در همه بازیهای خود اضافه کند. در حال حاضر فرانچایز Fallout در اختیار بتسدا قرار دارد و احتمالا برای نسخه جدید آن باید سالهای زیادی صبر کنیم. بتسدا به تازگی استارفیلد را منتشر کرده است و پروژه بعدی آنها The Elder Scrolls 6 خواهد بود.
سریال Fallout هم در دست ساخت قرار دارد که دو هفته پیش اولین تریلر از آن منتشر شد و پخش آن از روز ۱۲ آپریل ۲۰۲۴ مصادف با ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ از سرویس آمازون پرایم ویدیو آغاز خواهد شد.
جنجالیترین اتفاقات رویدادهای گیمینگ!
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.