Remedy به اختلاف پیش آمده بر سر لوگو با Take-Two واکنش نشان داد
استودیو Remedy در رابطه با اخبار اخیر مبنی بر اختلاف نظر در مورد علامت تجاری با Take-Two Interactive گفت مشکلی وجود ندارد. روز گذشته مشخص شد که شرکت مادر راکستار، Take-Two، مخالفت خود را با ...
استودیو Remedy در رابطه با اخبار اخیر مبنی بر اختلاف نظر در مورد علامت تجاری با Take-Two Interactive گفت مشکلی وجود ندارد.
روز گذشته مشخص شد که شرکت مادر راکستار، Take-Two، مخالفت خود را با لوگوی جدید Remedy که در سال ۲۰۲۳ ثبت شد و دارای یک R استایل شده بود، اعلام کرد.
Take-Two ادعا میکند که «احتمال سردرگمی از سوی مردم» بین لوگوی جدید Remedy و یکی از لوگوهای علامت تجاری آنها وجود دارد. به طور خاص، تیک-تو معتقد است که لوگوی جدید رمدی بسیار شبیه به لوگوی شرکت تابعه آن، Rockstar Games است.
Remedy در بیانیهای به VGC گفت:
چیز خاصی نیست. این یک بحث بین تیمهای ما بود که در اواخر سال گذشته به طور کامل و دوستانه حل شد. متاسفانه، به دلیل برخی برنامه ریزیهای تعطیلات کریسمس، تکمیل آن کمی بیشتر از آنچه انتظار داشتیم طول کشید. تشکیل پرونده قانونی صرفا یک تشریفات اولیه بود و Remedy و Take-Two همچنان به همکاری مشترک خود ادامه میدهند.
این موضوع حقوقی برای برخی غافلگیرکننده بود زیرا رمدی در حال حاضر با راکستار روی بازسازی Max Payne و Max Payne 2 کار میکند.
این ریمیک که در آوریل ۲۰۲۲ معرفی شد، با هم به عنوان یک باندل به فروش میرسد و برای Xbox Series X/S، PlayStation 5 و PC عرضه خواهد شد. هر دو بازی از موتور Northlight استفاده خواهند کرد که برای Control و Alan Wake 2 استفاده شده بود.
Remedy حقوق برند Max Payne را در سال ۲۰۰۲ به تیک-تو به مبلغ ۳۴ میلیون دلار فروخت. پس از آن، ریمیک مکس پین به دلیل توافق بین رمدی و راکستار امکان پذیر شد.
Rockstar بودجه توسعه بازسازیها را تامین میکند که «مطابق با یک بازی معمول AAA رمدی خواهد بود» و زمانی که راکستار هزینههای توسعه، بازاریابی و سایر هزینههای خود را جبران کرد، Remedy فرصتی برای کسب حق امتیاز از فروش بعدی پیدا میکند.
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.