کارگردان Dragon’s Dogma 2: فست تراول بهدرد بازیهای خسته کننده میخورد
کم کم به عرضه بازی درگنز داگما ۲ (Dragon’s Dogma 2) نزدیک میشویم و کارگردان آن به صحبت درباره ویژگی فست تراول (fast travel) پرداخته است. هیداکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) اصلا طرفدار ویژگی فست تراول ...
کم کم به عرضه بازی درگنز داگما ۲ (Dragon’s Dogma 2) نزدیک میشویم و کارگردان آن به صحبت درباره ویژگی فست تراول (fast travel) پرداخته است.
هیداکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) اصلا طرفدار ویژگی فست تراول نیست و باور دارد که وجود آنها در بازیها به خاطر این است که یک سفر حوصله سر بر وجود دارد. در واقع کارگردان بازی Dragon’s Dogma 2 نه تنها باور دارد که فست تراول نشان میدهد که یک بازی خسته کننده است، بلکه روی این موضوع تاکید نیز میکند.
هیداکی ایتسونو در مصاحبه خود با IGN، درباره طراحی جهان بازی درگنز داگما ۲ صحبت کرده است. او درباره ساخت نقشهای توضیح داد که پر از فرصت و فعالیت مختلف است تا بازیکنان را وادار به کاوش کند. در واقع هدف سازندگان این هست که خود بازیکنان این تصمیم را بگیرند که پیاده در جهان بازی جابجا شوند.
در Dragon’s Dogma 2 فست تراول چندان در دسترس قرار ندارد و استفاده از آن با محدودیتهای زیادی همراه است. حتی همانند بازی Kingdom Come: Deliverance این احتمال وجود دارد که در میان فست تراول به بازیکنان حمله شود. همچنین تایید شده که جهان باز این دنباله کاملا یکپارچه است و هیچ صفحه لودینگی حین گشت و گذار در نقشه نخواهید دید.
Dragon’s Dogma 2 در تاریخ ۲۲ مارچ ۲۰۲۴ (۳ فروردین ۱۴۰۳) برای پیسی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.
از رونمایی کامل بازی ایندیانا جونز تا شکایت راکستار از رمدی | ویجیلاگ پلاس
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
خوب جوابی داد