منابع الهام برای ساخت بازی Stellar Blade مشخص شدند
کارگردان بازی Stellar Blade به تازگی فاش کرده که چه بازیهایی در طول توسعه بر او تاثیر گذاشتهاند و از آنها الهام گرفته است. در مصاحبهای با IGN Japan، کارگردان، کیم هیونگ ته، میگوید که ...
کارگردان بازی Stellar Blade به تازگی فاش کرده که چه بازیهایی در طول توسعه بر او تاثیر گذاشتهاند و از آنها الهام گرفته است.
در مصاحبهای با IGN Japan، کارگردان، کیم هیونگ ته، میگوید که هنگام توسعه این اکشن نقشآفرینی، از عناوینی مانند Nier: Automata، Sekiro: Shadows Die Twice و Bayonetta الهام گرفته است.
علاوه بر این بازیها، سازنده همچنین فاش کرد که از مانگای پسا آخرالزمانی Battle Angel Alita و فیلمهای علمی تخیلی مانند Blade Runner الهام گرفته است.
یکی از بازیهایی که به طور خاص به هدایت Stellar Blade کمک کرد، Nier: Automata ساخته استودیو PlatinumGames بود. اولین باری که کیم هیونگ ته عنوان Square Enix را بازی کرد، «شوکه کننده بود».
این یک کشف بزرگ برای من بود که میتوانم این نوع بازی را تجربه کنم و این باعث شد تا دوباره متوجه شوم چه نوع عنوانی را میخواهم بسازم.
هنگامی که از کیم پرسیده شد که آیا تیم Shift Up در هنگام طراحی شخصیتها و صحنهپردازی Stellar Blade از زادگاهش کره جنوبی و همچنین دیگر کشورهای آسیای شرقی الهام گرفتهاند، پاسخ داد:
دنیای Stellar Blade با ترکیبی از فرهنگهای هنگ کنگی، ژاپنی، چینی و کرهای طراحی شده است. من از فرهنگهای مختلف در زندگیام لذت بردهام و قطعا تحت تاثیر آثار علمی تخیلی دهههای ۸۰ و ۹۰ میلادی و دیگر جهانهای دیستوپیایی بودم.
اخیرا در جریان رویداد State of Play پلیاستیشن نگاهی عمیق به Stellar Blade داشتیم. انحصاری PS5 کاملا خیرهکننده به نظر میرسد و خوشبختانه برای کشف دنیای زیبای آن نیازی نیست مدت زیادی منتظر بمانیم، زیرا قرار است در ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) عرضه شود.
ده شکایت عجیب مردم از شرکتهای بازیسازی!
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من هایپم براش
طراحی هنری زیبا، طراحی فنی خوب، اکشن خوب، طراحی کاراکترها و باس فایت های عالی، اتمسفر سازی خوب (فقط اگر داستانش خوب و ساتاندارد باشه و یا عمیق و احساسی دیگه عالی میشه)
به به 👌
این بازی پلی دادن داره 😁