طراح اصلی Dead Cells از به پایان رسیدن پشتیبانی توسط استودیو سازنده انتقاد کرد
آنطور که توسط PCGamesN گزارش شد، Sébastien Benard، طراح اصلی Dead Cells ظاهرا از تصمیم استودیو سازنده برای پایان دادن به عرضه بهروزرسانی در سرور رسمی دیسکورد بازی انتقاد کرد. توسعه دهنده و ناشر Motion ...
آنطور که توسط PCGamesN گزارش شد، Sébastien Benard، طراح اصلی Dead Cells ظاهرا از تصمیم استودیو سازنده برای پایان دادن به عرضه بهروزرسانی در سرور رسمی دیسکورد بازی انتقاد کرد.
توسعه دهنده و ناشر Motion Twin هفته گذشته اعلام کرد که Update 35 آخرین آپدیت خلاقانه بازی خواهد بود.
در اطلاعیه استودیو توضیح داده شده که «مهم است که زیادهروی نکنید و جذابیت منحصر به فرد بازی را به خطر نیندازید». آنها بر الزام به شاداب ماندن بهروزرسانیهای خلاقانه تاکید کردند.
با این حال، سباستین بنارد سخنان تند و تیزی علیه استودیو داشت. او تصمیم Motion Twin را «آشغالترین حرکت ممکن» و بیانیه رسمی آنها را «مزخرفات بازاریابی» نامید. او همچنین به «وضعیت واقعی پشت صحنه» اشاره کرد.
این امکان وجود دارد که Motion Twin به دنبال کاهش هزینهها باشد، اما این فقط حدس و گمان است. مطمئنا اخیرا اخراجهای زیادی در این صنعت وجود داشته است. حتی مایکروسافت ماه گذشته ۱۹۰۰ کارمند خود را اخراج کرد.
توسعهدهندگان Dead Cells در طول سالها چند اکسپنشن منتشر کردند و هر کدام به طور مداوم موفق بودند.
بنارد در پست Discord خود به این نتیجه رسید که «من صادقانه میتوانم بگویم که خوشحالم که دیگر بخشی از این موضوع نیستم». در حال حاضر، استودیو Motion Twin به نظرات بنارد پاسخی نداده است.
Update 35 بهروزرسانی نهایی بازی خواهد بود اما جهان Dead Cells به گسترش خود ادامه خواهد داد. سال گذشته، توسعهدهندگان اعلام کردند که یک سریال انیمیشنی از آن در دست ساخت است.
چرا بازیهایی مثل پابجی و پالورلد ترکوندن؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
لعنتی ۳۵ تا آپدیت پر و پیمون دادن.
بسه دیگه!