ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Battlefield الکترونیک آرتز
اخبار و مقالات

الکترونیک آرتز استودیو سازنده بخش تک‌نفره Battlefield را تعطیل کرد

گزارشات امروز حاکی از تعدیل نیروی گسترده در شرکت الکترونیک آرتز (EA) بود و بدین ترتیب ۶۷۰ توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی شغل خود را از دست دادند. با این حال چنین اتفاق دردناکی پایان ماجرا نبود، ...

محمدجواد مبین‌زاده
نوشته شده توسط محمدجواد مبین‌زاده | ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۰

گزارشات امروز حاکی از تعدیل نیروی گسترده در شرکت الکترونیک آرتز (EA) بود و بدین ترتیب ۶۷۰ توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی شغل خود را از دست دادند. با این حال چنین اتفاق دردناکی پایان ماجرا نبود، چراکه به‌نظر می‌رسد استودیو مرتبط با سری Battlefield یعنی Ridgeline نیز به پایان راه خود رسیده و به طور کامل تعطیل شده است.

استودیو Ridgeline طی چند سال گذشته روی بخش‌های تک‌نفره و داستانی سری بتلفیلد کار می‌کرد و اکنون با تعطیلی آن، چنین پروژه‌هایی به استودیو شناخته‌شده Criterion سپرده می‌شود. کرایتریون به‌خاطر توسعه بازی‌های Burnout و Need For Speed شهرت دارد و پیش‌تر در ساخت بخش‌های کوچکی از بتلفیلد V و Battlefield 2042 مشارکت داشته است.

مطلب پیشنهادی
سرعت می‌تواند سرنوشت یک بازی را عوض کند!
معرفی سریع‌ترین بازیکن‌های FC 24

لارا میلی، رییس EA Entertainment، در بیانیه رسمی خود در رابطه با تعدیل نیروی شرکت به این موضوع اشاره غیرمستقیمی داشت که خروج مارکوس لیتو از الکترونیک آرتز روی تعطیلی استودیو Ridgeline تاثیر گذاشته است:

مارکوس لیتو اخیرا به دلایل شخصی تصمیم گرفت پروژه را ترک کند. برای اطمینان از اینکه کار بدون وقفه ادامه یابد، ما بلافاصله یک مدیریت جدید برای کرایتریون انتخاب کردیم تا روی کار بخش تک‌نفره نظارت کند.

به عنوان بخشی از این تغییرات، Ridgeline دیگر در قالب یک استودیو مستقل فعالیتی نخواهد داشت و برخی از اعضای آن به تیم Ripple Effect می‌پیوندند. آن‌ها به همکاری با تیم‌هایی در کرایتریون، دایس و ریپل ادامه داده و تجربه بعدی بتلفیلد را خلق خواهند کرد.

برای پی بردن به عمق فاجعه در صنعت ویدیو گیم، باید در نظر داشته باشید که تنها طی دو ماه نخست ۲۰۲۴، ما شاهد تعدیل بیش از ۸۰۰۰ نیرو در استودیوهای سرتاسر دنیا بوده‌ایم. این در حالی است که سال ۲۰۲۳ مجموعا ۱۰,۰۰۰ تعدیل نیرو به خود دیده بود.

مطلب پیشنهادی
به هر حال هر بهبودی خرج دارد
بهترین روش جمع‌آوری سکه‌های FC 24 در Ultimate Team

لست آف آس چجوری با موسیقی داستان میگه؟

الکترونیک آرتز ۶۷۰ کارمند خود را اخراج می‌کند - ویجیاتو
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Gamepyp
    Gamepyp | ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

    شرکت های بزرگ دارن تعدیل نیرو میکنن شاید کم کم برن کنار شرکت های جدید و بهتر و استراتژی بهتر بیان جایگزینشون بشن. اینم یک روی سکه حداقل از صنعت گیم فقط پولشو نمیبینن

  • Mohammad-Nikhalat-Jahromi
    Mohammad-Nikhalat-Jahromi | ۱۰ اسفند ۱۴۰۲

    اصن اعلام نمی کرد دادن دست یک ریسینگ ساز بهتر بود هم برای خود بتلفیلد هم برای کرایتریونِ بنده خدا !

مطالب پیشنهادی