انویدیا از اضافه شدن RTX به بازیهای Diablo IV و Star Wars Outlaws خبر داد
در یک پست رسمی جدید، انویدیا بازیهای بیشتری که از RTX پشتیبانی خواهند کرد و همچنین تاریخ انتشار این بهروزرسانیها را اعلام کرد. قابلیتهای DLSS 3.5 و Full Ray Tracing اکنون به بازیهای Naraka: Bladepoint, ...
در یک پست رسمی جدید، انویدیا بازیهای بیشتری که از RTX پشتیبانی خواهند کرد و همچنین تاریخ انتشار این بهروزرسانیها را اعلام کرد.
قابلیتهای DLSS 3.5 و Full Ray Tracing اکنون به بازیهای Naraka: Bladepoint, Portal with RTX و حتی Diablo IV اضافه خواهد شد. تاریخ انتشار بهروزرسانی RTX برای دیابلو ۴× روز ۲۶ مارس تعیین شده است.
در ابتدا، Naraka: Bladepoint فقط از رهگیری پرتو در سه ناحیه PvP و PvE پشتیبانی خواهد کرد.
انویدیا همچنین اعلام کرد که بازی Star Wars Outlaws با DLSS 3 و افکتهای رهگیری پرتو عرضه خواهد شد. Black Myth: Wukong در ۲۰ آگوست با جدیدترین نسخه DLSS 3.5 و همچنین رهگیری کامل پرتو عرضه میشود.
The First Berserker: Khazan فقط با DLSS 3 لانچ میشود، اگرچه ممکن است بعدا بهروزرسانی ray tracing را دریافت کند.
انویدیا تایید کرد که همچنان قصد دارد «چندین ادغام جدید هیجان انگیز از فناوری پیشرفته RTX» را در GDC 2024 معرفی کند. کنفرانس توسعهدهندگان بازی ۲۰۲۴ هفته آینده در روز ۱۸ مارس برگزار میشود. بنابراین، اعلامیه امروز انویدیا برای طرفداران کمی غافلگیرکننده بود.
Diablo IV با بررسیهای نسبتا ضعیفی از سوی طرفداران قدیمی منتشر شد. در حال حاضر در متاکریتیک دارای امتیاز باورنکردنی ۲.۲ از ۱۰ است و همچنان در Steam دارای رضایت «Mixed» است.
با این حال، توسعهدهندگان به آپدیت Diablo IV ادامه میدهند و این بازی در اواخر این ماه مارس روی Xbox Game Pass نیز عرضه خواهد شد. از ۲۸ مارس برای مشترکین در دسترس خواهد بود.
Star Wars Outlaws بدون شک در زمان عرضه از پشتیبانی RTX بهره مند خواهد شد. ماه گذشته، یوبیسافت تایید کرد که بازی در سال مالی ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد. این بازی برای رایانههای شخصی، پلی استیشن و ایکس باکس در دسترس خواهد بود.
از گوست آو سوشیما روی کامپیوتر تا شکایت نینتندو از شبیهساز سوییچ | ویجیلاگ پلاس
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.