ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Call of Duty Zombies
اخبار و مقالات

جزئیاتی از بازی کنسل شده Call of Duty Zombies فاش شد

طرفداران کالاف دیوتی اوایل سال میلادی جاری فهمیدند که بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲، یک بازی مستقل از Call of Duty Zombies در دست ساخت بود که در نهایت لغو شد. کسی که این حقیقت ...

رایان زجاجی
نوشته شده توسط رایان زجاجی | ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۰

طرفداران کالاف دیوتی اوایل سال میلادی جاری فهمیدند که بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲، یک بازی مستقل از Call of Duty Zombies در دست ساخت بود که در نهایت لغو شد. کسی که این حقیقت را با ما به اشتراک گذاشت، طراح ارشد سابق استودیو Raven Software یعنی مایکل گوملت بود. گوملت اکنون در مصاحبه‌ای با کانال یوتیوب Glitching Queen، جزئیات بیشتری از این پروژه به اشتراک گذاشته است.

گوملت سابقه کار روی حالت زامبی، یا در واقع سایبورگ‌های بازی Call of Duty Online را داشت. این عنوان نسخه‌ای از کالاف دیوتی بود که با همکاری تنسنت، مخصوص بازار چین ساخته شده بود و ریون سافتور وظیفه پشتیبانی و ساخت محتوای جدید برای این عنوان را بر عهده داشت. زامبی‌های این بازی به علت قوانین چین، به سایبورگ‌ها تغییر شکل داده بودند. از آنجایی که اکتیویژن نسبت به بازی‌های اصلی سری سخت‌گیری کم‌تری روی Call of Duty Online داشت، دست گوملت و سایر توسعه‌دهندگان این عنوان برای آزمون و خطا باز بود. او و تیمش در این دوره ایده‌های خلاقانه مختلفی را برای کالاف دیوتی آنلاین اجرایی کردند.

مطلب پیشنهادی
سال ۱۴۰۳؛ طوفانی‌تر از همیشه شروع شد
کال اف دیوتی وارزون موبایل | نقد و بررسی تخصصی + لینک دانلود

بعد از ساخت اولین Black Ops و قبل از ساخت بازی دوم، استودیو Treyarch درباره حالت زامبی در بازی‌های خود به شک و تردید افتاده بود و به فکر رها کردن این ایده بود. اینجا بود که گوملت و تیمش وارد عمل شدند و شروع به طراحی یک بازی مستقل از Call of Duty Zombies کردند. گوملت در اسنادی که برای این بازی تهیه‌کرده بود، این پروژه را Project Zed نامید.

Call of Duty Zombies

این بازی قرار بود با تکنولوژی Call of Duty Online ساخته شود و همانند آن بازی، یک تجربه لایو سرویس با پشتیبانی دائم و پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای باشد. گوملت حال و هوای این بازی را به فیلم‌های Mad Max تشبیه می‌کند. بازیکنان پس از ساخت و شخصی‌سازی شخصیتشان، ابتدا به‌عنوان یک گلادیاتور وارد یک آمفی‌تئاتر بزرگ می‌شدند تا با زامبی‌ها بجنگند. پس از مدتی بازیکنان می‌توانستند از میدان نبرد فرار کنند و وارد یک مپ بزرگ پر از مناطق مختلف شوند. ساختار این مپ جهان باز چیزی مشابه حالت زامبی نسخه اخیر کالاف دیوتی یعنی Call of Duty Modern Warfare 3 توصیف شده است.

به گفته گوملت، تری‌آرک در نهایت به این نتیجه رسید که می‌خواهد به کار روی حالت زامبی ادامه دهد و به همین دلیل، پروژه ریون سافتور قبل از اینکه وارد فاز توسعه شود لغو شد.

مطلب پیشنهادی
چطور خیلی راحت از دست زامبی‌های بازی فرار کنیم؟
۱۲ نکته مهم پیش از شروع مود زامبی Call of Duty Modern Warfare 3

تاریخچه استودیوی رمدی | از مکس پین تا الن ویک

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی