محبوبیت دموی Stellar Blade تقریبا دو برابر FF7 Rebirth بوده
استودیو Shift Up از بازیکنان خواسته که برای تجربه نسخه دمو Stellar Blade «زیادهروی نکنند»، دمویی که ثابت شده در بین دوستداران موفقیت آمیز بوده است. این دمو، ماه گذشته و قبل از انتشار بازی ...
استودیو Shift Up از بازیکنان خواسته که برای تجربه نسخه دمو Stellar Blade «زیادهروی نکنند»، دمویی که ثابت شده در بین دوستداران موفقیت آمیز بوده است. این دمو، ماه گذشته و قبل از انتشار بازی در ۲۶ آپریل عرضه شد.
اکانت توییتر بازی درباره استقبال بازیکنان گفت:
ما از عشق شما به بازی بسیار سپاسگزاریم. اما برای لذت بردن از بازی اصلی، لطفا در تجربه نسخه دمو زیادهروی نکنید. بیش از ۵۰ ساعت بازی نسخه آزمایشی... ترسیدیم!
به گفته شرکت تحقیقات بازار Ampere Analysis، این دمو محبوب بوده و بیش از ۶۹۰ هزار کاربر فعال روزانه را به خود جذب کرده است. در مقایسه، نسخهی آزمایشی Final Fantasy 7 Rebirth، اوج ۳۸۰ هزار کاربر فعال روزانه را به خود اختصاص داد.
بازی Square Enix در زمان انتشار حدود ۲.۲ میلیون بازیکن فعال روزانه را به خود جذب کرد. لوئیز وولدریج، مدیر تحقیقات Ampere برای بازیها، گفت:
هیجانزدگی پیرامون Stellar Blade – که عمدتا بر روی مدلهای شخصیتهای آن متمرکز شده – به علاقهمندی به نسخه دمو منجر شده و نرخ تبدیل به کاربران لانچ، ممکن است کمتر از آنچه برای رقبا دیدهایم باشد.
با وجود برخی شباهتها در ژانر، سبک و در نتیجه مخاطبان بالقوه، Stellar Blade و FFVII Rebirth نمونههای تجاری کاملا متفاوتی هستند.
FFVII Rebirth بر اساس یک کلاسیک تثبیت شده با طرفدارانی ریشهدار ساخته شده – به علاوه، این یک دنباله است، نه یک بازی مستقل. بنابراین بعید است که تعداد زیادی از بازیکنان نسخه دمو صرفا به دلیل کنجکاوی یا هیاهو کشیده شده باشند.
از سوی دیگر، Stellar Blade یک IP کاملا جدید است که از قبل هیچ طرفداری نداشته و عملکرد عرضه آن را بسیار دشوارتر میکند.
Shift Up اخیرا در مورد برنامههای خود برای بازی صحبت کرده است. کیم هیونگ تائه، مدیر عامل و کارگردان Stellar Blade در مصاحبهای با سایت کره جنوبی Ruliweb گفت که این عنوان پس از انتشار حالت New Game Plus را دریافت خواهد کرد.
بهروزرسانیهای رایگان همچنین شامل بستههای لباس برای قهرمان میشود و به ۳۰ لباس موجود در بازی پایه که توسط سونی منتشر میشود، اضافه میشود. کیم هیونگ تائه تاکید کرد که بازی اکشن سوم شخص شامل هیچ گونه پرداخت درون برنامهای در زمان انتشار نخواهد بود.
چه بلایی سر کیلزون اومد؟
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
معلومه این بازی واسه چی محبوب شده من ps5 ندارم اما دمو کامل از یوتیب و اخبار این گیمو از توییتر دنبال میکنم، این کارکتر ضد ووک و فمنیست وESG و جنبس های مختلف هستش جدا از این موضوع داستان دمو خیلی جالبه بهترین نیست ولی جالبه گرافیک بازی واقعا عالیه و با یک بازی نسل 9 واقعی طرف هستیم و فوق العاده بهینس و سبک بازی ترکیبی از دوویل مکرای و سولز لایکه و فوقلعاده جذاب چالشی و سریعه و به سبک بازی lise of p خیلی نزدیکه میشه گفت اونم کره ای هستش نکات مثبت این بازی فقط با کارکتر فوقلعاده ختم نمیشه و قطعا برای سن 18 ساله و قرار نیست با این سنت به خانوادت جواب پس بدی
* که عمدتا بر روی مدلهای شخصیتهای آن متمرکز شده*
.
خوشحالم که بلاخره یکی خیلی رُک واقعیت هارو میگه، درحالی که توی واکنش های بقیه بازی ها اینجوری نیست.
کی جرئت میکنه این جلو خانواده بازی کنِ؟
به نظرم موضوع خوبی میشه واسه یه پادکست
با اینکه گیمپلی بازی روون و خوبه (تقریبا عین فاینال فانتزی ۷) ولی چیز نویی نیست و دیگه تو خود خبر اشاره شده که میزان بازدیدها واسه چی بوده
جالب این روش جذب مخاطب از قدیم بوده ولی بازی های زیادی نبودن که اینطوری به خاطر suggestive theme هاش اینقدر بولد بشه (احتمالا آخریش متال گیر فانتوم پین بود)