ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

Shadow of the Erdtree به سختی نیمه دوم Elden Ring خواهد بود

هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elden Ring در مصاحبه اخیر خود فاش کرده که Shadow of the Erdtree تقریبا به سختی نیمه دوم بازی اصلی خواهد بود. پس از نزدیک به دو سال از زمانی که الدن ...

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۹:۲۵

هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elden Ring در مصاحبه اخیر خود فاش کرده که Shadow of the Erdtree تقریبا به سختی نیمه دوم بازی اصلی خواهد بود.

پس از نزدیک به دو سال از زمانی که الدن رینگ در ابتدا منتشر شد و در جهان طوفان کرد، سرانجام به انتشار Shadow of the Erdtree نزدیک می‌شویم. با این حال، یک سوال بزرگ در ذهن طرفداران فرام سافتور وجود دارد - آیا به اندازه کافی دشوار خواهد بود؟

ممکن است با توجه به شهرت FromSoftware و سخت بودن بازی اصلی، سوالی عجیب به نظر برسد، اما از آنجا که الدن رینگ از تمامی عناوین پیشین محبوب‌تر بوده، برخی نگران درجه سختی بودند.

مطلب پیشنهادی
مقدمات سفر به سرزمین سایه
قبل از تجربه دی‌ال‌سی الدن رینگ باید چه کارهایی انجام دهیم؟

همانطور که توسط GamesRadar+ گزارش شده، هیدتاکا میازاکی، کارگردان Elden Ring، اخیرا در مورد بسته الحاقی با رسانه چینی Gōuhuǒ yíngdì صحبت کرده است.

در طول مصاحبه که توسط کاربر توییتر swordandflower به کمک گوگل و DeepL ترجمه شده، از میازاکی در مورد درجه سختی Shadow of the Erdtree نسبت به بازی اصلی سوال شده است.

در پاسخ، میازاکی فاش کرد که سطح سختی DLC باید با نیمه دوم بازی پایه مطابقت داشته باشد. او با گفتن اینکه درجه سختی باید «نسبتا بالا» باشد و حتی برای ماهرترین بازیکنان نیز چالشی ایجاد می‌کند، خیال طرفداران را راحت کرد.

سطح دشواری DLC باید در حد نیمه آخر بازی باشد، زیرا بازیکن باید Radahn و Mohg را شکست دهد و تا آن مرحله، بازیکن باید درک خاصی از بازی پیدا کرده باشد. به طور کلی، از آنجایی که نیمه آخر است، درجه سختی باید نسبتا بالا باشد.

با این حال بدانید Shadow of the Erdtree یک سیستم سطح‌بندی و پیشرفت جدیدی را پیاده‌سازی کرده که میازاکی می‌گوید به بازیکنان اجازه می‌دهد چالش خود را انتخاب کنند.

اگر در سطح بالایی هستید که وارد بسته الحاقی می‌شوید و می‌خواهید زمان سخت‌تری به شما داده شود، می‌توانید از سیستم تراز کردن انصراف دهید، اما اگر به‌عنوان یک تازه‌وارد وارد می‌شوید، به شما اجازه می‌دهد تا مبارزه را تنظیم کنید.


تا کی میخوایم به گیم زدن ادامه بدیم؟ | ویجی کست

ساخت ریبوت فیلم The Maze Runner تایید شد - ویجیاتو
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی