ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

استودیو Arrowhead می‌خواهد به سطح فرام سافتور برسد

خبری از فروش استودیو به سونی و مایکروسافت نیست

اشکان دولتی
نوشته شده توسط اشکان دولتی | ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۲۲:۵۳

بازی هل دایورز ۲ (Helldivers 2) موفقیت‌‌های زیادی برای Arrowhead به همراه داشته است، اما این استودیو جاه طلبی‌های بیشتری در سر دارد. 

اول از همه باید اشاره کنیم که یوهان پیلستد (Johan Pilestedt) به خاطر تمرکز بیشتری روی ساخت بازی‌ها، از امروز دیگر مدیرعامل استودیو Arrowhead نیست و به عنوان افسر ارشد خلاق (CCO) به فعالیت خود ادامه می‌دهد. او مصاحبه‌ای با Gamesindustry داشته و اعلام کرد که می‌خواهند به عنوان یک استودیو مستقل به سطح فرام سافتور و Blizzard برسند. 

پیلستد به این نکته اشاره کرد که استودیو اروهد به فعالیت مستقل خود افتخار می‌کند و با وجود اینکه کسی از آینده خبر ندارد، فروش استودیو نیز بسیار بعید است. پیلستد می‌خواهد با کمک شمس جرجانی (Shams Jorjani)، مدیر عامل جدید اروهد، به پیشرفت ادامه دهند و به سطح استودیوهای بزرگ و محبوبی مثل فرام سافتور و بلیزارد برسند. 

هل دایورز ۲ از استودیو Arrowhead

از آنجایی که Arrowhead و سونی برای انتشار بازی Helldivers 2 با یک دیگر همکاری کرده‌اند و نتیجه بسیار خوبی گرفته‌اند، خیلی گمان می‌کردند که سونی برای خرید آن‌ها اقدام کند. با این وجود صحبت‌های یوهان پیلستد نشان می‌دهد که این استودیو تنها یک هدف دارد و آن هم ساخت بازی‌های کو-آپ بسیارخوب است. شمس جرجانی در این زمینه توضیح داد:

ما واقعا می‌خواهیم Arrowhead را به یک استودیوی پرچمدار تبدیل کنیم، جایی که افرادی که می‌خواهند از این نوع بازی‌ها بسازند به خود بگویند: من می خواهم در Arrowhead کار کنم. ما هم وقتی بزرگ می‌‌شدیم، واقعاً می‌‌خواستیم در بلیزارد کار کنیم. من فکر می کنم Arrowhead پتانسیل این را دارد. اما این بدان معنا نیست که ما باید یک شرکت ۵۰۰ نفره تبدیل شویم. در واقع کار در یک استودیو ۵۰۰ نفره از بسیاری جهات سخت است. ما رشد خواهیم کرد، اما رشد را وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف خواهیم دید، نه به عنوان یک هدف. ما همچنین برنامه‌ای برای عمومی شدن نداریم.

VGC
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Two-crowned
    Two-crowned | ۳ خرداد ۱۴۰۳

    جاه طلب بودن به خودی خود بد نیست ولی بیشمارن اونایی که ریشه نزده گندیدن.

  • "The GUY"
    "The GUY" | ۳ خرداد ۱۴۰۳

    یادش بخیر. منم یه زمانی می خواستم یه کتاب جنایی با محوریت موضوعی ترس روانشناختی (قدیمی های سایت به نام ورطه می شناسنش.) بنویسم که داستانش به پای سایلنت هیل برسه. اما خب حین نوشتن کتاب یه جایی حس کردم ایده هام تموم شده و دارم همون قبلی ها رو تکرار می کنم و دیگه ننوشتم و از اپیزود ۳ به بعد رو توی دیسکورد منتشر نکردم.
    خیلی مهمه که جاه طلبی بیش از حد آدم نداشته باشه. فرام سافتور الکی نرسیده به نوک قله ی صنعت گیمینگ. کارمندای این شرکت آروم آروم، قدم به قدم، با همکاری نخبگان این صنعت با استفاده از تجربه های دیگران باید پیش برن‌ و هر جا دیدن دارن بدجور خراب می کنند پروژه رو کنار بذارند یه پروژه جدید رو شروع کنند. نمیشه که یه شب بخوابی صبح فرداش یه کتاب در حد سایلنت هیل منتشر کنی.

مطالب پیشنهادی