تجربه The Last of Us Part II از نظر احساسی چالش برانگیز است
نیل دارکمن کارگردان بازی The Last of Us Part II در گفتگویی تازه اعلام کرده که ایده داستان این بازی چگونه برای اولین بار شکل گرفته است. دراکمن در این رابطه میگوید: اشلی جانسون (بازیگر ...
نیل دارکمن کارگردان بازی The Last of Us Part II در گفتگویی تازه اعلام کرده که ایده داستان این بازی چگونه برای اولین بار شکل گرفته است.
دراکمن در این رابطه میگوید:
اشلی جانسون (بازیگر نقش الی) را دیدم و ایده Left Behind را برای او بیان کردم. بعد از آن به او گفتم که یک ایده دیگر هم دارم. بعد از آن که این ایده را به او گفتم اشلی در رستوران شروع به گریه کردن کرد و من امیدوار بودم که دیگر مردمان حاضر فکر نکنند که من او را آزرده خاطر کردهام!
طبق گفتههای او سرانجام افراد بیشتری از این ایده آگاه شدند و با اشتراک ایدههای بیشتر، سرانجام کار ساخت The Last of Us Part II آغاز شد. او میگوید که در همان سال ۲۰۱۳ آغاز، میانه و پایان بازی را برای خودش مشخص کرده بود و ناتی داگ هم میخواست بازی تا جای ممکن در زمینه خشونت واقعه گرایانه باشد:
ما میخواستیم کاربر در مناطقی حضور داشته باشد که امکان لو رفتن آنها وجود دارد. در برخی نبردها شرکت کند و در نهایت بدون پاکسازی منطقه از آن جا فرار کند. کار بسیار سخت و چالش برانگیزی است اما میتوان مناطقی را رها کرد. سپس میخواهیم شرایطی را بهوجود آوریم که شما را حسابی مشغول خود میکند و حتی صحنههای وجود دارند که ممکن است باعث ناراحتی شما بشوند. البته تنها این بخشی از داستان و ماجراجویی جدید الی است.
بازی The Last of Us Part 2 دوم اسفند ماه سال جاری به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. انتظار میرود که نسخه بهبود یافته این بازی در زمان عرضه پلی استیشن 5 هم در دسترس کاربران قرار بگیرد.
بیشتر بخوانید:
- انیمیشنهای حرکتی The Last of Us Part 2 پیشرفتی چشمگیر دارند
- هوش مصنوعی همراهان در The Last of Us Part 2 پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت
- کشتن دشمنان در The Last of Us Part 2 سخت و ناراحتکننده خواهد بود
تماشا کنید: ۱۰ دقیقه گیمپلی The Last of Us Part 2 به همراه توضیحات سازندگان + زیرنویس فارسی
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.