کارگردان هل دایورز ۲ از سختی بازی Elden Ring دفاع میکند
بحث پیرامون سختی بازی ها معمولا با انتشار هر عنوان جدیدی از استودیو FromSoftware مطرح میشود و این بار با بسته الحاقی جدید Elden Ring به نام Shadow of the Erdtree، دوباره این بحثها شدت ...
بحث پیرامون سختی بازی ها معمولا با انتشار هر عنوان جدیدی از استودیو FromSoftware مطرح میشود و این بار با بسته الحاقی جدید Elden Ring به نام Shadow of the Erdtree، دوباره این بحثها شدت گرفته است.
یوهان پیلستدت، کارگردان بازی Helldivers 2 که یکی از بهترین بازیهای PS5 در سال 2024 محسوب میشود، از طراحیهای دشوار Elden Ring دفاع کرده و اظهار داشته که «یک بازی برای همه، یک بازی برای هیچکس است». پیلستدت همچنین گفت که طراحی بازی خوب، بیشتر از هر چیز دیگر ایجاد احساسات میکند.
پیلستدت در پاسخ به یکی از کاربران توییتر به نام Indoor_Carrot که گفته بود تنها حسی که پس از شکست دادن یک رئیس در Dark Souls دارد، تسکین است و نه حس موفقیت، توضیح داد که رمز موفقیت در واقع جلب توجه یک جامعه خاص از مخاطبان است؛ افرادی که به چالشها و شکستهای سخت علاقه دارند و از غلبه بر موانع غیرممکن لذت میبرند.
همچنین، هیدتاکا میازاکی، رئیس FromSoftware، اخیراً به طور قطعی در مورد بحث سختی بازیها اظهار نظر کرده و گفته بود اگر واقعاً میخواستند تمام دنیا Elden Ring را بازی کند، میتوانستند سختی را بیشتر و بیشتر کاهش دهند.
موفقیت خیرهکننده بازیهای سولز لایک با گیمپلی سخت اما منصفانه در سالهای گذشته، نشان میدهد این سبک از بازیهای طرفداران و بازیکنان زیادی در سراسر جهان دارند.
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.