ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

طراحی مبارزات بازی Indiana Jones and the Great Circle بسیار سخت بود

ایندیانا جونز بزن بهادر شده

اشکان دولتی
نوشته شده توسط اشکان دولتی | ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۰

خیلی از بازیکنان در سراسر جهان منتظرند تا ایندیانا جونز با بازی Indiana Jones and the Great Circle به صنعت ویدئو گیم بازگردد.

به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان استودیو MachineGames برای ساخت بازی Indiana Jones and the Great Circle تلاش بسیار کرده‌اند تا بهترین تجربه مبارزه تن به تن را برای بازیکنان فراهم کنند. این استودیو می‌خواهد که مبارزات تن به تن در بازی، تجربه‌ای قدرتمند و واقعی باشد. 

MachineGames استودیو با سابقه‌ای درخشان در خلق مبارزات اول شخص دارد و در گذشته روی The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay کار کرده است. از این رو اعضای تیم می‌دانند که طراحی چنین مبارزاتی چقدر چالش‌برانگیز است.

بازی Indiana Jones and the Great Circle

جنس اندرسون، کارگردان طراحی بازی، در گفت‌وگویی با مجله Edge اعلام کرد که ساخت مبارزات تن به تن، حتی با سابقه‌ تیم در این زمینه، کار بسیار دشواری بود. پیشرفت‌های فناوری طی دو دهه‌ی گذشته، تیم MachineGames را وادار کرده تا تمام اجزای یک مبارزه‌ی تن به تن، از جمله صداگذاری و انیمیشن‌ها، را به بهترین شکل ممکن دوباره طراحی کند.

پیت وارد، مدیر صوتی بازی، توضیح می‌دهد که جزئیات صداها، مانند صدای مشت، فریاد دشمن و افتادن کلاه او، همگی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که حس واقعی یک ضربه را به بازیکن القا کنند. با بیش از ۲۰ سال تجربه و تلاش برای ارتقای استانداردها، MachineGames مصمم است تا بهترین تجربه مبارزه تن به تن در دنیای بازی‌ها را ارائه دهد.

Indiana Jones and the Great Circle قرار است در تاریخ ۹ دسامبر (۱۹ آذر ۱۴۰۳) برای کنسول ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر شود و با تاخیر روی پلی استیشن ۵ نیز در دسترس قرار می‌گیرد. 

مطلب پیشنهادی
در راه والهالا
۱۰ فیلم جذاب در مورد جنگجویان وایکینگ
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی