ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

پروژه بعدی نینجا تئوری شباهت‌هایی به Hellblade خواهد داشت

اعلامِ خرید استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) توسط مایکروسافت یکی از غیرمنتظره‌ترین اتفاقات E3 2018 بود. استودیویی که در ساخت Heavenly Sword با سونی همکاری داشت، با توسعه DmC: Devil May Cry توجهات بیشتری را ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ آبان ۱۳۹۸ | ۲۳:۴۷

اعلامِ خرید استودیوی نینجا تئوری (Ninja Theory) توسط مایکروسافت یکی از غیرمنتظره‌ترین اتفاقات E3 2018 بود. استودیویی که در ساخت Heavenly Sword با سونی همکاری داشت، با توسعه DmC: Devil May Cry توجهات بیشتری را به خودش جلب کرد و در نهایت به‌واسطه Hellblade: Senua's Sacrifice نشان داد که با حداقل امکانات هم می‌تواند اثری تحسین شده بسازد.

روی کاغذ نینجا تئوری یکی از بهترین‌ خریدهای مایکروسافت بوده و مشخصا ترکیب بودجه ردموندی‌ها با استعداد استودیو پتانسیل این را دارد تا نتیجه‌اش توسعه اثری جذاب بشود. اما چه زمانی این اتفاق بالاخره می‌افتد؟ نینجا تئوری قبل از خریداری شدن توسط مایکروسافت ساخت بازی آنلاینی به نام Bleeding Edge را استارت زده و بنابراین برای مشاهده نتیجه همکاری این دو احتمالا باید تا نسل بعد منتظر بمانیم.

در هل‌بلید شخصیت اصلی داستان از مشکل «روان‌پریشی» رنج می‌برد و نمی‌توانست واقعیت و خیال را از هم تشخیص دهد

با این حال یکی از موسسین نینجا تئوری به تازگی اطلاعاتی از این پروژه منتشر کرده است. تِیمیم آنتونیاس (Tameem Antoniades) در گفت‌وگو با CNET گفت که عنوان بعدی آن‌ها فعلا با نام «پروژه بینش» (The Insight Project) شناخته می‌شود و مشابه هل‌بلید در این بازی نیز استودیو سازنده سعی دارد تا به سلامت روان و مقابله با بیماری‌های روانی بپردازد.

برای این کار آن‌ها دوباره با پل فلچر (Paul Fletcher) همکاری کرده‌اند. نینجا تئوری برای هر چه واقعی‌تر نشان دادنِ «وحشت روانشناختی» در بازی هل‌بلید، فلچر که یک عصب‌شناس است را برای پروژه استخدام کرد و حالا این همکاری در The Insight Project گسترش یافته است.

آنتونیاس در ادامه صحبت‌هایش به این مسئله اشاره کرد که نینجا تئوری و فلچر هم‌اکنون مشغول طراحی روش‌هایی هستند تا کسانی که بیماری‌های روانی دارند، با استفاده از سنسورهای بدن و موارد دیگر بهتر بتوانند با بیماری‌شان مقابله کنند:

اگر بتوانید چیزی که در ذهن‌تان اتفاق می‌افتد را ببینید، خواهید توانست علائمش را هم از خودتان دور کنید و با آن روبه‌رو شوید.

هل بلید 2با توجه به گفته آنتونیاس The Insight Project فعلا در مراحل اولیه توسعه به سرمی‌برد و ساختش سال‌ها زمان می‌برد اما ساخت چنین بازی از اهداف قدیمی او بوده است. عنوانی بزرگ و کم‌نقص که به مردم کمک کند تا تاثیراتِ سلامت روان روی بقیه را بهتر درک کنند. دیگر پروژه نینجا تئوری یعنی Bleeding Edge هنوز تاریخ انتشار ندارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی