بازی Thick as Thieves معرفی شد
عنوانی جذاب و منحصر بهفرد
عنوان Thick as Thieves یک بازی چندنفره مخفیکاری اکشن جدید است که توسط تیم OtherSide Entertainment ساخته شده است.
این استودیو شامل نامهای برجستهای از جمله وارن اسپکتر، خالق بازی Deus Ex پل نوراث، بنیانگذار Looking Glass Studios و گرگ لوپیکولو رهبر پروژه Thief: The Dark Project است. این تیم با سابقه درخشان خود در ساخت بازیهایی مانند System Shock، Deus Ex، Thief و Ultima Underworld نقش مهمی در شکلگیری ژانر شبیهسازهای غوطهور داشته است.
بازی Thick as Thieves ژانر مخفیکاری را به سطح جدیدی میبرد و تجربهای چندنفره (PvPvE) را در یک دنیای جایگزین در آغاز قرن بیستم ارائه میدهد. این بازی در دهه 1910 میلادی اتفاق میافتد؛ اما در جهانی که با فناوری پیشرفته و جادو آمیخته شده است. این دو نیروی متضاد باعث ایجاد اختلافات عمیق در ثروت و قدرت شدهاند و محیطی استیمپانکگونه را خلق کردهاند.
شهر اصلی بازی شامل دو فضای متفاوت است: یک دنیای تاریک زیرزمینی جنایی و مناطق مجلل مملو از ثروت. بازیکنان باید با استراتژی دقیق به این فضاها نفوذ کنند، اشیا ارزشمند را بدزدند و بدون جلب توجه فرار کنند. این عنوان بر پایهی برنامهریزی، اجرای دقیق و سازگاری با شرایط بنا شده است. این بازی از سبکهای مختلفی مانند مخفیکاری کامل یا اکشن سریع پشتیبانی میکند و بازیکنان میتوانند رویکرد خود را در هر مأموریت تغییر دهند.
یکی از ویژگیهای برجسته این بازی، توجه به جزئیات محیطی و تعامل با NPC است. بازیکنان میتوانند اطلاعات ارزشمندی را از گوشههای تاریک شهر و کاراکترهای غیرقابلبازی به دست آورند. داستان شخصی بازیکن هم بر اساس نحوه بازی و تصمیمات او پیش میرود. وارن اسپکتر در مورد بازی میگوید:
بازی Thick as Thieves دیدگاه ما را درباره گیمپلی غوطهورانه به تصویر میکشد و به بازیکنان این امکان را میدهد که داستانهای منحصربهفرد خود را در دنیایی که به خلاقیت و زیرکی ارزش میدهد، خلق کنند.
این عنوان قرار است در سال 2026 توسط Megabit برای پلتفرمهای پیسی، پلیاستیشن 5 و ایکسباکس سری ایکس واس منتشر شود. این عنوان با ترکیب عناصر مخفیکاری، اکشن و شبیهسازهای غوطهور، یکی از موردانتظارترین بازیهای سالهای آینده خواهد بود.
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.