ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و گزارش‌ها

کپکام می‌خواهد بازی Monster Hunter Wilds رو پی‌سی کاملا بهینه باشد

بتای عمومی دوم در هفته‌های آینده آغاز خواهد شد

خشایار امامی
نوشته شده توسط خشایار امامی | ۲ بهمن ۱۴۰۳ | ۱۳:۳۰

هیجان برای انتشار Monster Hunter Wilds در ماه آینده همچنان در حال افزایش است، اما اگر یک علامت سوال بزرگ در مورد کل این موضوع وجود داشته باشد این است که چه نوع بهبودهای عملکردی کپکام از زمان بتای عمومی نسبتا ناپایدار بازی تاکون ایجاد کرده است. این ناشر به‌روزرسانی مختصری در مورد عملکرد ارائه داد و تایید کرد که در حال بررسی کاهش الزامات GPU توصیه شده بازی در رایانه‌های شخصی است.

اولین بتای عمومی Monster Hunter Wilds در مهر ماه در دسترس قرار گرفت و بلافاصله مشخص شد که هنوز کارهای زیادی برای بهبود عملکرد باقی مانده است. بازیکنان به سرعت به شبکه‌های اجتماعی رفتند و از نرخ فریم‌های نامنظم حتی در رایانه‌های شخصی قدرتمند تا اشکالات بصری ناخوشایند که کل بازی را شبیه به پلتفرم N64 می‌کرد، شکایت کردند.

ناشر در آن زمان به بازیکنان یادآوری کرد که Monster Hunter Wilds «هنوز در حال توسعه» است و اطمینان داد که نسخه نهایی «در وضعیت بهتری نسبت به تست بتا قرار دارد» و «متعهد به تضمین کیفیت محصول نهایی» است. امیدی در میان طرفداران وجود داشت که برخی از این بهبودها شاید در بتای عمومی دوم که قرار است از ۷ تا ۹ فوریه (۱۹ تا ۲۱ بهمن) برگزار شود، مشهود باشد اما کپکام اخیرا تایید کرد که اینطور نخواهد بود.

اما شرکت اکنون به‌روزرسانی کوتاهی در مورد عملکرد ارائه داده است و کانال رسمی رسانه‌های اجتماعی آلمانی Monster Hunter اخیرا اعلام کرد که تیم «در حال رسیدگی به مشکلات رندرینگ از تست بتای عمومی بوده و به طور مداوم در حال کار روی بهبودها برای انتشار است».

Monster Hunter Wilds

این اطمینان خاطر با ویدیویی همراه بود که کپکام آن را «نگاهی به حالت به‌روزرسانی شده Prioritise Performance برای پلی استیشن ۵» نامید اگرچه به دلیل کیفیت نه چندان عالی پخش‌کننده ویدیوی توییتر، ویدیو چندان شفاف‌کننده نبود. حالت اولویت‌بندی پرفورمنس تا ۶۰ فریم بر ثانیه در PS5 و Xbox Series X هدف‌گذاری می‌کند و در مقایسه حالت اولویت‌بندی گرافیک با ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.

کپکام همچنین اشاره کرد که هدف آن بهبود عملکرد رایانه‌های شخصی به روش مشابه است و همچنین «در حال بررسی این موضوع است که آیا می‌توانیم نیازهای GPU توصیه شده را کاهش دهیم یا خیر». ناشر در شهریور ماه اعلام کرد Monster Hunter Wilds برای رسیدن به ۶۰ فریم بر ثانیه در 1080p به RTX 2070 Super/RTX 4060/RX 6700XT نیاز دارد.

بازی Monster Hunter Wilds برای رایانه‌های شخصی و Xbox Series X/S و PS5 در ۲۸ فوریه (۱۰ اسفند) منتشر می‌شود و زمانی که دوره بتای دوم آغاز شود،‌ قابلیت‌های Character Creation و Story Trial و Slay Doshaguma Quest دوباره در دسترس خواهند بود.

مطلب پیشنهادی
فرزند خورشید، برده‌ی خون
بررسی بازی Children of the Sun
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی