![](https://vigiato.net/wp-content/uploads/2025/02/photo_2025-02-11_02-03-19-910x600.jpg)
موسس استودیوی Ready At Dawn دلیل عدم ساخت ادامه بازی The Order: 1886 را شرح داد
عنوان انحصاری PS4 محصول ۲۰۱۵
![خشایار امامی](https://vigiato.net/wp-content/uploads/avatars/18216/18216-20250106141521-32x32.png)
«آندریا پسینو» یکی از بنیانگذاران Ready At Dawn درباره تلاش ناموفق استودیو برای توسعه دنبالهای برای بازی The Order: 1886 صحبت کرد.
این بازی که در سال ۲۰۱۵ به طور انحصاری برای PS4 منتشر شد، برای استودیویی که پیشتر با عناوین تحسینشدهای از جمله بازیهای PSP مانند Daxter و God of War: Chains of Olympus و God of War: Ghost of Sparta و همچنین God of War: Origins Collection برای PS3 شناخته میشد به یک شکست انتقادی تبدیل شد.
پسینو به MinnMax گفت علیرغم اینکه در بررسیهای مقدماتی امتیاز «بسیار بالاتری» کسب کرده بود، بازی The Order: 1886 امتیاز ۶۳ را در متاکریتیک دریافت کرد و به همین دلیل او معتقد است که سونی ساخت دنبالهای برای آن را قبول نکرد.
من فکر نمیکنم فروش مشکل بود، بلکه استقبال انتقادی مهم بود. سونی گروه بسیار پرافتخاری است و از نظر استقبال انتقادی اگر حتی فقط امتیاز ۷۰ داشتیم مطمئنم که دنبالهای میساختیم. فقط چند امتیاز بیشتر خوب میشد.
گفته میشود که The Order در بررسیهای مقدماتی امتیازات میانه ۷۰ را دریافت کرد و ادعا میشود که سونی تاریخ انتشار را تعیین کرده بود، بنابراین Ready at Dawn بهترین تلاش خود را کرد تا بازی را با زمان محدودی که داشت، آماده کند.
![Ready At Dawn](https://vigiato.net/wp-content/uploads/2025/02/image-122-1024x576.png)
پسینو گفت:
یکی از مشکلات این بود که بسیاری از بخشهای غیرمحسوس داستانی از دست رفتند چون بسیاری از چیزها حذف شدند و چیزهایی که قرار بود تعاملی باشند به فیلم تبدیل شدند. واقعیت این است که ما به یک سال دیگر نیاز داشتیم. حداقل به یک سال دیگر نیاز داشتیم ولی آن را نگرفتیم، بنابراین مثل این بود که حذف کن، حذف کن، حذف کن.
پسینو گفت اگر دنباله ساخته میشد، سال ۲۰۱۸ یک پنجره انتشار «بسیار واقعی» برای آن بود که شامل مولتیپلیر هم میشد. او تایید نکرد که بازی در چه سالی قرار داشت، اما گفت نظریه طرفداران که بازی در سال ۱۹۸۶ خواهد گذشت، اشتباه بود.
استودیوی Ready at Dawn که همچنین نسخه Wii بازی Okami و مبارزه چندنفره Deformers را توسعه داده بود، بعدا توجه خود را به ساخت بازیهای واقعیت مجازی از جمله Lone Echo و Echo Arena معطوف کرد و سپس در سال ۲۰۲۰ توسط Meta خریداری شود. استودیو توسط سازنده Oculus سال گذشته بسته شد.
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.