ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سیستم مبارزه گادفال - Thumbnail
اخبار و گزارش‌ها

سیستم مبارزه Godfall بیشترین استفاده را از کنترلر پلی استیشن 5 می‌برد

مدیرعامل استودیو بازی‌سازی کانترپلی گیمز توضیح داده که عنوان مورد انتظار گادفال که اثری فانتزیِ لوتر اسلشر است از تکنولوژی‌ها و کنترلر کنسول پلی استیشن 5 نهایت استفاده را می‌برد. از عنوان گادفال در مراسم ...

محمدرضا صفری
نوشته شده توسط محمدرضا صفری | ۲۶ آذر ۱۳۹۸ | ۲۰:۱۵

مدیرعامل استودیو بازی‌سازی کانترپلی گیمز توضیح داده که عنوان مورد انتظار گادفال که اثری فانتزیِ لوتر اسلشر است از تکنولوژی‌ها و کنترلر کنسول پلی استیشن 5 نهایت استفاده را می‌برد.

از عنوان گادفال در مراسم گیم آواردز امسال برای پلتفرم‌های پی‌سی و پلی استیشن 5 رونمایی شد. این بازی اکشن-نقش‌آفرینی روی چیزی که کانترپلی گیمز از آن به عنوان تجربه لوتر-اسلشر نام برده تمرکز می‌کند؛ یعنی به طور کلی در طول بازی باید دشمنانتان را نابود کرده تا لوت و تجهیزات بهتری را برای شوالیه فانتزی و زرق و برق دار خودتان که مأموریتش متوقف کردن آخرالزمان است پیدا کنید.

بعد از تأیید این بازی، کیث لی، مدیر نوآوری گادفال، در صحبت با وبسایت پلی‌استیشن لایف‌استایل در مورد طراحی این بازی بیش‌تر صحبت کرد. در بخشی از این صحبت‌ها، کیث در مورد این که گادفال چگونه از سخت افزار موجود در کنسول نسل بعدی پلی استیشن 5 بهره می‌برد حرف زد.

اس‌اس‌دی (SSD) قدرتمند پلی استیشن 5 باعث به وجود آمدن یک لایه جدید از جزئیات برای هر کدام از آبجکت‌ها به علاوه بارگذاری یک پارچه دنیای گسترده ما می‌شود. ذات سیستم مبارزات ما کینستیک است، پس سیستم «تریگرهای تطبیقی» کنترلر جدید و بازخورد لمسی باعث می‌شود تا هر لحظه از مبارزه هیجان انگیز و دلهره آور باشد.

از قبل می‌دانستیم که درایو حالت جامد (یا همان SSD) کنسول پلی استیشن 5 باعث لود شدن سریع‌تر و روان‌تر بازی‌ها می‌شود. همان طور نیز در مورد سطح جزئیات بالاتر عناوین در این کنسول جدید اطلاع داشتیم. با این وجود شنیدن دوباره آن‌ها می‌تواند لذت بخش باشد.

لی همچنین می‌گوید تغییرات کوچکی که روی کنترلر پلی استیشن 5 نسبت به پلی استیشن 4 اعمال شده، به بهبود سیستم مبارزه گادفال کمک می‌کند. بازخورد لمسی که او درباره‌اش صحبت می‌کند جایگزین لرزش‌های کنترلر قبلی کنسول سونی می‌شود و می‌تواند حس بودن روی سطح‌های متفاوت مثل شن یا سیمان را منتقل کند. تریگرهای R2 و L2 تطبیقی نیز مقاوت‌های متفاوتی را با توجه به فعالیت در حال انجام ارائه می‌کنند. یکی از واضح‌ترین آن‌ها حس عقب کشیدن زه یک کمان است.

لی کمی بیش‌تر نیز در مورد نحوه طراحی سیستم مبارزه گادفال صحبت کرده.

تمام بازیکنان به حمله‌های از راه دور دسترسی دارند اما از طریق کول‌داون‌ها یا شارژ مجدد محدود می‌شوند. تمرکز گادفال روی محدود کردن دایره مبارزات روی مبارزات از راه نزدیک است. بازیکنان همیشه دو سلاح اصلی خواهند داشت تا در طول یک مأموریت از بین آن‌ها انتخاب کنند که هیچ کدامشان منحصراً برای [مبارزات از] راه دور طراحی نشده‌اند.

گادفال یکی از عناوینی بود که در مراسم گیم آواردز امسال به صورت سورپرایز گونه معرفی شد. قرار است این عنوان در سال 2020 برای کنسول پلی استیشن 5 و از طریق فروشگاه اپیک نیز برای پلتفرم پی‌سی عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی