بازیهای بعدی Telltale Games دیگر اپیزود به اپیزود ساخته نمیشوند
بعد از اینکه بازی واکینگ دد در سال ۲۰۱۲ به موفقیتهای زیادی رسید، تلتیل گیمز (Telltale Games) فرمول ساختِ بازیهای تعاملی (Interactive Drama) با فرمت چند قسمتی را ادامه داد و تا قبل از اینکه ...
بعد از اینکه بازی واکینگ دد در سال ۲۰۱۲ به موفقیتهای زیادی رسید، تلتیل گیمز (Telltale Games) فرمول ساختِ بازیهای تعاملی (Interactive Drama) با فرمت چند قسمتی را ادامه داد و تا قبل از اینکه ورشکست شود هم با همین فرمون پیش آمد.
با این حال مصاحبه مدیرعامل استودیو با وبسایت Gamedaily.biz خبر از تغییراتی در سیاستهای تلتیل میدهد. با توجه به گفتههای جیمی اوتیلی (Jamie Ottilie) تلتیل هنوز تصمیم نگرفته که فرمت انتشار بازیهایش چگونه باشد اما هر اتفاقی که بیافتد، روند ساخت بازیها دیگر اپیزود به اپیزود پیش نخواهد رفت:
همچنان داریم داستانها را به صورت اپیزودی میسازیم ولی اینکه آنها را چگونه منتشر کنیم، مشخص نیست. تفاوت مهم با گذشته اینجاست که بازیها دیگر اپیزود به اپیزود ساخته نخواهند شد. اگر بازی را بخواهیم در چند قسمت منتشر کنیم، تمام قسمتهایش از قبل آماده خواهند بود.
یکی از مشکلاتی که بعضا بازیهای چند قسمتی با آن دست و پنجه نرم میکنند، فاصله بین اپیزودهایش است که حتی میتواند روی بازاریابی بازی هم تاثیر منفی بگذارد. تلتیل با سیاست جدیدش حالا میتواند با دست بازتر فاصله زمانی بین اپیزودها را انتخاب کند.
تلتیل در حال حاضر مشغول ساخت The Wolf Among Us 2 است که تریلرش جدیدش در رویداد The Game Awards نیز به نمایش درآمد. اوتیلی اعلام کرده بود که بازی به ۲۰۲۰ نمیرسد و حالا مصاحبه جدیدش مشخص میکند که چرا این قدر تا انتشار بازی فاصله داریم؛ آنها میخواهند وقتی تمام قسمتها آماده شد، به سراغ مرحله عرضه بروند.
اطلاعات منتشر شده از The Wolf Among Us 2 نشان میدهند که بازی دارای ۵ قسمت خواهد بود، ۲۰ سال پیش از وقایع کمیک و بعد از داستان نسخه اول روایت میشود و در انحصار فروشگاه Epic Games و پی سی قرار دارد.
بیشتر بخوانید:
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.