ویدیو
دایناسور گوگل رو بازی کردیم! | لتسپلی
وقتی قطعی اینترنت ما رو به بازی آفلاین دایناسور گوگل هدایت میکنه
نوشته شده توسط علیرضا طالقانی تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۵ | ۱۸:۱۵
توی این ویدیو از سری لتشپلی، سراغ بازی دایناسور کروم گوگل رفتیم. توی این روزها که اینترنت قطع شده، دسترسیها به فروشگاههای بازی از جمله استیم، پلیاستیشن و ایکس باکس قطع شده و احتمالا توی سرچهای خودتون مدام با مینیگیم دایناسور گوگل کروم مواجه شدید.
توی این ویدیو، رایان، آتنا و علیرضا به تجربه بازی دایناسور آفلاین گوگل پرداختن و از دیدگاه خودشون نسبت به این روزها و تجربه این بازی صحبت کردن.
امیدوارم این ویدیوی لتسپلی رو دوست داشته باشید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
من که میدونم اینو دیدن خجالت کشیدن وصل کردن. ولی نمی تونم ثابت کنم
صدایی که بیرون از تصویره صدای کیست؟
تخته سیاه پشت سرتون کار کیه؟ خیلس قشنگ کشیده.
من خودم به بازی به شخصه 10 از 10 میدم environmental storytelling بازی وقعا عالی بود 🤣🤣 این ویدئو هم فوقالعاده بود خسته نباشید
اونی که باید بگیره: ما که خوابیم
صدا پس زمینه ویدیو برای هیدیسه؟
W ویدیو
ٌW تامنیل
W ویجیاتو
سلام. لطفا یه ویدیو راجع به بررسی ریکوییم و پایان هاش و اینا بزارید؛ اون رو تقریبا اکثریت بازی کردن!
با سلام خدمت شما، امیدوارم مقداری شده همه خوب و سلامت باشن. خیلی ممنون بابت ویدیو عالیتون و پیام خیلی خوبی که میخواستین برسونین، امیدوارم اشخاصی که باید متوجه بشن، بگیرن این پیام رو ولی آدم امیدی نداره زیاد متأسفانه.
اونی که باید بگیره: ما که خوابیم
ری اکشنم وقتی اولین بار تامنیل رو دیدم یه صدای اههههههه خنده دار بود شما قشنگ ترین دیونه های دوست داشتنی هستید 😍😍😍😍😅😂😅😂😅😂
Absolute cinema
W
عکسی که انتخاب کردین، شاهکاره😂😂😂. نیم ساعته دارم میخندم😂😂😂
عه تیرکسه
هم خیلی بامزهاید هم خیلی باشرف ❤
کنار موضوع اعتراضی تدوین و دکور و ساختار ویدیو هم خیلی خوب بود :))
این ویدیو رو چند بار ببینید
نمیدونم بخندم، گریه کنم ، ذوق کنم ، عصبی بشم یا چی ؟.....(این بازی از الان برای رایان GOTY عه)
نکته مهم این بازی اینه که حتی با دستهای کوتاه هم به مسیرت ادامه بده و از روی موانع بپر 😂😂😂
آقا ولی جدا به صورت یک پیشنهاد، تو این ایام میشه بازیهای کنسول های کلاسیک مثل سگا و نینتندو و اینا رو پلی بدین با سیمولیتور و معرفی کنین تا گیمرهای نسل جدید هم با اون بازیها آشنا بشن. مثل streets of rage , Sunset Riders , Comix Zone و ...
رایان میگه چرا یه کاکتوس باید یه دایناسور رو از پا در بیاره یه سوال بهتر چرا باید اینترنت یه کشور برای 80 روز قطع باشه اونم به دلایل امنیتی که خودش باعث ناامنیتی میشه و شده و هزاران دلیل مسخره که اصلا قابل قبول نیست اینکه یه کاکتوس میتونه یه دایناسور از پا دربیاره برام قابل قبول تر و قابل فهم تر تا اینکه اینترنت یه ملت 80 روز قطع باشه ....🙂
جدی میگم اگه لتس پلی لگو بتمن جدید یا فورزا هورایزن 6 بود اینقد با ذوق و اشتیاق ویدیو رو باز نمیکردم حس اینکه مثل منه طرف خیلی قشنگه
امیدوارم اونایی که باید پیامو میگرفتن گرفته باشن،احتمالا هم گرفتن ولی...........
دمتون گرممممممم از همچین گیمی ویدیو گرفتین
ولی آتنا چرا انقد بدیییییی ؟
این نامردیه حد اقل برا ماکه زیاد برامون پیش میاد باید یه گیم بهتر یه ردد یه جی تی ای طولانی بزارن حوصلمون سر نره تا نت وصل بشه
ایده ویدئو 10 از 10 😂
خرید سخت افزار که غیر ممکن شده . قیمت ها وحشتناکه
خرید نرم افزار هم غیر ممکنه . بدون اینترنت نمیشه عملا به هیچی دسترسی داشت
پس تنها کار میشه همین بازی کردن دایناسور . 🦖
اینکه جوونای جاهای دیگه این دایناسوره رو به ندرت میبینن چون قطعی نتی ندارن
و من هر روز با قیافه این دایناسوره مواجهم ، داره دیووووووونم میکنه .