ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویدیو

دایناسور گوگل رو بازی کردیم! | لتس‌پلی

وقتی قطعی اینترنت ما رو به بازی آفلاین دایناسور گوگل هدایت می‌کنه

علیرضا طالقانی
نوشته شده توسط علیرضا طالقانی تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۵ | ۱۸:۱۵

توی این ویدیو از سری لتش‌پلی، سراغ بازی دایناسور کروم گوگل رفتیم. توی این روزها که اینترنت قطع شده، دسترسی‌ها به فروشگاه‌های بازی از جمله استیم، پلی‌استیشن و ایکس باکس قطع شده و احتمالا توی سرچ‌های خودتون مدام با مینی‌گیم دایناسور گوگل کروم مواجه شدید.

توی این ویدیو، رایان، آتنا و علیرضا به تجربه بازی دایناسور آفلاین گوگل پرداختن و از دیدگاه خودشون نسبت به این روزها و تجربه این بازی صحبت کردن.

امیدوارم این ویدیوی لتس‌پلی رو دوست داشته باشید.

علیرضا طالقانی
علیرضا طالقانی

بازی‌های ویدیویی تا به امروز عضوی جدایی‌ناپذیر از ماجراجویی من بوده و هست. غرق شدن توی دنیای بازی‌ها و تجربه کردن موقعیت‌های مختلف و البته شنیدن داستان‌های جذاب باعث شد تا نوشتن و تحلیل درباره بازی‌ها و اتفاقات صنعت برام اهمیت خیلی زیادی پیدا کنه. دنیای کد و برنامه‌نویسی، موسیقی و کتاب از سرگرمی‌های محبوب من محسوب می‌شن.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • Shayan_Jooon
    Shayan_Jooon | 2 هفته قبل

    من که میدونم اینو دیدن خجالت کشیدن وصل کردن. ولی نمی تونم ثابت کنم

  • Hamoon_A72
    Hamoon_A72 | 3 هفته قبل

    صدایی که بیرون از تصویره صدای کیست؟

  • Hamoon_A72
    Hamoon_A72 | 3 هفته قبل

    تخته سیاه پشت سرتون کار کیه؟ خیلس قشنگ کشیده.

  • Adk
    Adk | 3 هفته قبل

    من خودم به بازی به شخصه 10 از 10 میدم environmental storytelling بازی وقعا عالی بود 🤣🤣 این ویدئو هم فوقالعاده بود خسته نباشید

  • Rivia.gg
    Rivia.gg | 3 هفته قبل

    اونی که باید بگیره: ما که خوابیم

  • jokerauto
    jokerauto | 3 هفته قبل

    صدا پس زمینه ویدیو برای هیدیسه؟

  • JustNima
    JustNima | 3 هفته قبل

    W ویدیو
    ٌW تامنیل
    W ویجیاتو

  • Shayan_Jooon
    Shayan_Jooon | 3 هفته قبل

    سلام. لطفا یه ویدیو راجع به بررسی ریکوییم و پایان هاش و اینا بزارید؛ اون رو تقریبا اکثریت بازی کردن!

  • AkitoKoi
    AkitoKoi | 3 هفته قبل

    با سلام خدمت شما، امیدوارم مقداری شده همه خوب و سلامت باشن. خیلی ممنون بابت ویدیو عالیتون و پیام خیلی خوبی که می‌خواستین برسونین، امیدوارم اشخاصی که باید متوجه بشن، بگیرن این پیام رو ولی آدم امیدی نداره زیاد متأسفانه.

    • Rivia.gg
      Rivia.gg | 3 هفته قبل

      اونی که باید بگیره: ما که خوابیم

  • YASSIX6
    YASSIX6 | 3 هفته قبل

    ری اکشنم وقتی اولین بار تامنیل رو دیدم یه صدای اههههههه خنده دار بود شما قشنگ ترین دیونه های دوست داشتنی هستید 😍😍😍😍😅😂😅😂😅😂

  • Sjksksmj
    Sjksksmj | 3 هفته قبل

    Absolute cinema

  • junior
    junior | 3 هفته قبل

    W

  • ShadowSE
    ShadowSE | 3 هفته قبل

    عکسی که انتخاب کردین، شاهکاره😂😂😂. نیم ساعته دارم میخندم😂😂😂

  • Masoudsss
    Masoudsss | 3 هفته قبل

    عه تیرکسه

  • Mohi-
    Mohi- | 3 هفته قبل

    هم خیلی بامزه‌اید هم خیلی باشرف ❤
    کنار موضوع اعتراضی تدوین و دکور و ساختار ویدیو هم خیلی خوب بود :))

  • EKKOoYA
    EKKOoYA | 3 هفته قبل

    این ویدیو رو چند بار ببینید

  • thisisamir14
    thisisamir14 | 3 هفته قبل

    نمیدونم بخندم، گریه کنم ، ذوق کنم ، عصبی بشم یا چی ؟.....(این بازی از الان برای رایان GOTY عه)

  • amir_sparda
    amir_sparda | 3 هفته قبل

    نکته مهم این بازی اینه که حتی با دستهای کوتاه هم به مسیرت ادامه بده و از روی موانع بپر 😂😂😂

    آقا ولی جدا به صورت یک پیشنهاد، تو این ایام میشه بازیهای کنسول های کلاسیک مثل سگا و نینتندو و اینا رو پلی بدین با سیمولیتور و معرفی کنین تا گیمرهای نسل جدید هم با اون بازیها آشنا بشن. مثل streets of rage , Sunset Riders , Comix Zone و ...

  • EJ
    EJ | 3 هفته قبل

    رایان میگه چرا یه کاکتوس باید یه دایناسور رو از پا در بیاره یه سوال بهتر چرا باید اینترنت یه کشور برای 80 روز قطع باشه اونم به دلایل امنیتی که خودش باعث ناامنیتی میشه و شده و هزاران دلیل مسخره که اصلا قابل قبول نیست اینکه یه کاکتوس می‌تونه یه دایناسور از پا دربیاره برام قابل قبول تر و قابل فهم تر تا اینکه اینترنت یه ملت 80 روز قطع باشه ....🙂

  • Sinaaaaa
    Sinaaaaa | 3 هفته قبل

    جدی میگم اگه لتس پلی لگو بتمن جدید یا فورزا هورایزن 6 بود اینقد با ذوق و اشتیاق ویدیو رو باز نمیکردم حس اینکه مثل منه طرف خیلی قشنگه

  • ASV
    ASV | 3 هفته قبل

    امیدوارم اونایی که باید پیامو میگرفتن گرفته باشن،احتمالا هم گرفتن ولی...........

  • ParsaSlaYeR
    ParsaSlaYeR | 3 هفته قبل

    دمتون گرممممممم از همچین گیمی ویدیو گرفتین
    ولی آتنا چرا انقد بدیییییی ؟

  • fennix_64
    fennix_64 | 3 هفته قبل

    این نامردیه حد اقل برا ماکه زیاد برامون پیش میاد باید یه گیم بهتر یه ردد یه جی تی ای طولانی بزارن حوصلمون سر نره تا نت وصل بشه

  • Tak_Seloli
    Tak_Seloli | 3 هفته قبل

    ایده ویدئو 10 از 10 😂

    خرید سخت افزار که غیر ممکن شده . قیمت ها وحشتناکه
    خرید نرم افزار هم غیر ممکنه . بدون اینترنت نمیشه عملا به هیچی دسترسی داشت

    پس تنها کار میشه همین بازی کردن دایناسور . 🦖
    اینکه جوونای جاهای دیگه این دایناسوره رو به ندرت میبینن چون قطعی نتی ندارن
    و من هر روز با قیافه این دایناسوره مواجهم ، داره دیووووووونم میکنه .

مطالب پیشنهادی