ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار بازی

شایعات مرتبط با انتشار پورت GTA 6 برای نینتندو سوییچ ۲ صحت ندارد

شاید آن روز برسد، اما به‌زودی نخواهد بود

رایکا شریفی
نوشته شده توسط رایکا شریفی تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ | ۱۰:۵۹

در ماه‌های اخیر شایعات زیادی درباره احتمال عرضه GTA 6 برای کنسول Nintendo Switch 2 منتشر شده است؛ شایعاتی که با توجه به قدرت سخت‌افزاری بیشتر کنسول جدید نینتندو، بسیاری از طرفداران را امیدوار می‌کند. با این حال، تازه‌ترین گزارش‌ها نشان می‌دهند که این امیدواری‌ها فعلا پایه و اساس محکمی ندارند.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، هیچ نشانه‌ای از توسعه یا برنامه‌ریزی رسمی برای عرضه Grand Theft Auto VI برای سوییچ ۲ وجود ندارد و در حال حاضر این بازی تنها برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری اس / ایکس تایید شده است. هم‌چنین نسخه پی‌سی هم در آینده منتشر خواهد شد، اما هنوز تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده است.

فاصله سخت‌افزاری میان سوییچ ۲ و کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت هم‌چنان قابل توجه است. هرچند سوییچ ۲ نسبت به نسل قبل پیشرفت چشمگیری داشته، اما اجرای عنوانی به پیچیدگی و مقیاس جی‌تی‌ای ۶ به منابع پردازشی بسیار بیشتری نیاز دارد. به همین دلیل، عرضه مستقیم این بازی برای سخت‌افزار نینتندو از دید بسیاری از تحلیل‌گران چندان واقع‌بینانه به نظر نمی‌رسد.

این گزارش هم‌چنین به سابقه راکستار در پشتیبانی از پلتفرم‌های نینتندو اشاره می‌کند. این شرکت در طول سال‌های گذشته تمرکز اصلی خود را روی کنسول‌های قدرتمند و پی‌سی قرار داده و حضور آثار بزرگ آن روی سخت‌افزارهای نینتندو بسیار محدود بوده است.

البته این موضوع به معنای غیرممکن بودن عرضه جی‌تی‌ای ۶ روی سوییچ ۲ در آینده نیست. مدیرعامل شرکت مادر راکستار، استراوس زلنیک پیش‌تر اعلام کرده بود که این ناشر هر پلتفرم را به‌صورت جداگانه ارزیابی می‌کند؛ موضوعی که درب را به‌طور کامل نبسته، اما فعلا هیچ برنامه رسمی برای نسخه سوییچ ۲ وجود ندارد.

رایکا شریفی
رایکا شریفی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی