ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار سینما و تلویزیون

بازیگران سریال Stranger Things در پروژه جدید نتفلیکس حضور خواهند داشت

انتخاب جک تورن؛ میلی بابی براون و دیوید هاربر دوباره خانواده می‌شوند

رایکا شریفی
نوشته شده توسط رایکا شریفی تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۴۰۵ | ۱۴:۲۷

میلی بابی براون و دیوید هاربر، دو ستاره محبوب سریال Stranger Things بار دیگر در پروژه‌ای جدید از نتفلیکس کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. این دو بازیگر که در سریال موفق نتفلیکس نقش دختر و پدری را ایفا می‌کردند، این بار در یک درام جاسوسی تازه همین رابطه را به تصویر خواهند کشید.

این سریال که هنوز عنوان رسمی آن اعلام نشده، به سفارش مستقیم نتفلیکس تولید می‌شود و نویسندگی و ساخت آن را جک تورن، خالق مشترک سریال Adolescence و نویسنده مجموعه فیلم‌های Enola Holmes برعهده دارد. استودیو A24 هم در تولید این پروژه مشارکت خواهد داشت.

داستان سریال درمورد «مت وولف» است؛ مامور سابق FBI که پس از سال‌ها دوری از دنیای جاسوسی، زمانی که دخترش «ربکا» - که خود مامور FBI است - در جریان یک ماموریت ناپدید می‌شود، مجبور است بار دیگر به میدان برگردد. دیوید هاربر نقش مت و میلی بابی براون نقش ربکا را بازی خواهند کرد. هر دو بازیگر علاوه بر ایفای نقش، از تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هم هستند.

نتفلیکس اعلام کرده است که این مجموعه علاوه بر صحنه‌های پرتنش جاسوسی، روی رابطه پیچیده پدر و دختری دو شخصیت اصلی هم تمرکز خواهد داشت. «جینی هاو»، ریاست بخش سریال‌های آمریکایی نتفلیکس، این پروژه را اثری با بار احساسی فراوان توصیف می‌کند:

بازگشت براون و هاربر در کنار یک‌دیگر می‌تواند برای طرفداران استرنجر تینگز بسیار هیجان‌انگیز باشد.

براون و هاربر پیش‌تر هم از علاقه خود برای همکاری دوباره صحبت کرده بودند و حال این پروژه نخستین «بازگشت» رسمی آن‌ها پس از پایان سریال محبوب نتفلیکس محسوب می‌شود.

رایکا شریفی
رایکا شریفی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی