ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

مایکروسافت به دنبال خرید سازندگان Nier: Automata بود

مایکروسافت در سال‌های گذشته و برای گسترش استودیوهای داخلی خود، چندین توسعه دهنده بازی‌های ویدیویی را به زیرمجموعه خود اضافه کرد و ظاهرا استودیوی ژاپنی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) هم قرار بوده یکی از این ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

مایکروسافت در سال‌های گذشته و برای گسترش استودیوهای داخلی خود، چندین توسعه دهنده بازی‌های ویدیویی را به زیرمجموعه خود اضافه کرد و ظاهرا استودیوی ژاپنی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) هم قرار بوده یکی از این خریدها باشد.

با توجه به توییتی که برد سمز (Brad Sams)، یکی از اینسایدرهای مایکروسافت نوشته ردموندی‌ها در سال گذشته برنامه خرید پلاتینیوم گیمز را داشتند اما مدیران پلاتینیوم گیمز تصمیم گرفتند مسیر متفاوتی را پیش بگیرند و مستقل ماندن را انتخاب کنند.

احتمالا امضای قرارداد با کمپانی چینی تنسنت هم نتیجه همین انتخاب بوده است. پلاتینیوم گیمز ماه گذشته سرمایه‌ای از تنسنت دریافت کرد (بدون اینکه به استقلال استودیو ضربه‌ای وارد شود) و به واسطه همین سرمایه این استودیوی ژاپنی برنامه دارد تا بعضی از بازی‌هایش را خودش منتشر کند.

پلاتینیوم گیمز از همان آغازِ فعالیتش، وظیفه انتشار بازی‌هایی که می‌ساخت را به بقیه کمپانی‌ها واگذار می‌کرد. آن‌ها در ساخت Nier: Autometa با اسکوئرانیکس همکاری کردند، انتشار بایونتا را نینتندو به‌عهده گرفت و Metal Gear Rising: Revengeance هم به کمک کونامی توسعه یافت.

گزارشات نشان می‌دهند مایکروسافت چند وقتی است که به دنبال خرید یک استودیو ژاپنی است و پلاتینیوم گیمز گزینه خیلی خوبی به شمار می‌رفت. خیلی از بازی‌های آن‌ها جزو بهترین‌های سال خودشان بودند و آخرین ساخته‌شان که Astral Chain نام دارد، توانست یکی از بهترین انحصاری‌های نینتندو سوییچ در ۲۰۱۹ لقب بگیرد.

استودیوی ژاپنیبا این حال این دو کمپانی آن‌قدرها گذشته خوبی با یکدیگر ندارند. مایکروسافت و پلاتینیوم گیمز در همکاری یکدیگر قرار بود بازی به نام Scalebound را بسازند.

بازی از سال ۲۰۱۱ در دست ساخت قرار داشت، در E3 2014 رونمایی شد و بعد از مشکلاتی که روند توسعه‌اش با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کرد در نهایت سال ۲۰۱۷ مایکروسافت آن را کنسل کرد. حالا باید صبر کرد و دید انتخاب مایکروسافت برای خرید یک استودیوی ژاپنی چه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ManUtd
    ManUtd | ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

    این بازی لغو شده منو پیر کرد

مطالب پیشنهادی