ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

امکان احیای Scalebound وجود دارد، البته اگر مایکروسافت اجازه بدهد

استودیوی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) ماه گذشته سرمایه‌ای از تنسنت دریافت کرد و در نتیجه این همکاری پلاتینیوم گیمز بدون اینکه به استقلالش آسیبی بخورد، می‌خواهد بعضی از بازی‌هایش را خودش منتشر کند. آیا اسکیل‌باند ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

استودیوی پلاتینیوم گیمز (Platinum Games) ماه گذشته سرمایه‌ای از تنسنت دریافت کرد و در نتیجه این همکاری پلاتینیوم گیمز بدون اینکه به استقلالش آسیبی بخورد، می‌خواهد بعضی از بازی‌هایش را خودش منتشر کند. آیا اسکیل‌باند (Scalebound) هم یکی از همین بازی‌ها خواهد بود؟

مایکروسافت و پلاتینیوم گیمز در همکاری با یکدیگر قرار بود عنوانی به نام اسکیل‌باند را عرضه کنند. بازی از سال ۲۰۱۱ در دست ساخت قرار داشت، در E3 2014 رونمایی شد و بعد از مشکلاتی که روند توسعه‌اش با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کرد در نهایت سال ۲۰۱۷ مایکروسافت پروسه ساخت آن را متوقف کرد.

با توجه به گفت‌وگویی که آتوشی اینابا (Atsushi Inaba)، ریاست پلاتینیوم گیمز با شعبه پرتغال یوروگیمر داشته این استودیو به احیای اسکیل‌باند علاقه دارد اما این مسئله چیزی است که مایکروسافت باید تصمیم بگیرد:

آی‌پی اسکیل‌باند کاملا در اختیار مایکروسافت قرار دارد. ما واقعا نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم، مگر اینکه مایکروسافت اجازه بدهد. اسکیل‌باند عنوانی است که عاشقش هستیم. بنابراین اگر فرصتش پیش بیاید، دوست داریم [به روند توسعه‌اش] برگردیم.

بازی انحصاری ایکس باکسبا توقف توسعه اسکیل‌باند خیلی از طرفداران مایکروسافت را مقصر اصلی داستان می‌دانستند. با این وجود اینابا در گذشته گفته بود که ردموندی‌ها تنها عاملِ کنسل شدنِ پروژه نیستند:

تماشای اینکه طرفداران از مایکروسافت عصبی شدند، برای ما ساده نبود. چون واقعیت این است وقتی یک بازی به مرحله انتشار نمی‌رسد هر دو طرف [ناشر و سازنده] مقصر هستند. در بعضی زمینه‌ها ما می‌توانستیم بهتر عمل کنیم، در بعضی زمینه‌ها هم مایکروسافت. هیچکس نمی‌خواهد یک بازی کنسل شود.

چند روز پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد مایکروسافت در سال گذشته به دنبال خرید پلاتینیوم گیمز بود، با این حال مدیران این استودیو تصمیم گرفتند مسیری متفاوت را پیش بگیرند و در نتیجه با تنسنت قرارداد امضا کردند.

پلاتینیوم گیمز که هم اکنون مشغول ساخت بازی‌های بایونتا 3 برای نینتندو سوییچ و Babylon's Fall برای پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی است به تازگی بازسازی The Wonderful 101 را هم تایید کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی