ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

توسعه‌دهندگان Rainbow Six Siege درباره امکان Respawn کردن در بازی می‌گویند

شاخص‌ترین ویژگی بازی Rainbow Six Siege این است که بازیکنان به ازای هر نبرد تنها یک جان دارند و بعد از کشته شدن امکان Respawn کردن (دوباره زنده شدن) وجود ندارد. همین موضوع باعث شده ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

شاخص‌ترین ویژگی بازی Rainbow Six Siege این است که بازیکنان به ازای هر نبرد تنها یک جان دارند و بعد از کشته شدن امکان Respawn کردن (دوباره زنده شدن) وجود ندارد. همین موضوع باعث شده درگیری‌ها در این بازی بسیار نفس‌گیر و حساس شوند و کاربران مجبور باشند با رعایت اصول تاکتیکی بیشتری بازی کنند.

در ویدیویی تازه، «ژان باپتیستا هال» طراح ارشد بازی به یاد می‌آورد که یکی از مدیران یوبیسافت قبل از انتشار Rainbow Six Siege اصرار داشت که باید امکان Respawn در بازی وجود داشته باشد، اما تیم طراح تاکید کرد که این موضوع حساسیت و جذابیت رقابت‌ها را از بین خواهد برد و الگوی اصلی باید به همین شکل باقی بماند.

«لروی آتاناسوف» کارگردان بازی نیز در همین ویدیو پیرو صحبت‌های طراح ارشد اضافه کرد که بازخورد مردم از عدم امکان Respawn به آنها اثبات کرد که هیجان و حساسیت بیشتر، همان چیزی است که بازیکنان می‌خواهند. او حتی به یاد می‌آورد: «موارد زیادی بود که افرادی می‌آمدند و به من می‌گفتند امکان Respawn را اضافه کن چون باعث می‌شود بازی‌ات رشد کند، اما من روی ایده خودم پافشاری کردم، چون مطمئن بودم مرگ یک‌باره جذابیت بیشتری خواهد داشت».

بله واضح است. انکار نمی‌کنم بازی‌هایی که Respawn دارند دسترسی‌پذیری بیشتری دارند و طیف گسترده‌تری از مخاطبان را به خودشان جذب می‌کنند. اما شاید این موضوع به خاطر این باشد که محصول ساده‌تر و کمتر ترسناک خواهد بود. مطمئن باشید در این شرایط هرگز تجربه و لذت شما به اندازه دیوانگی فعلی بازی ما نخواهد بود.

گفتنی است در ادامه رونمایی‌های مسابقات Six Invitational 2020 که در شهر کبک کانادا برگزار شد، یوبیسافت از مسیر کامل سال پنجم و ششم Rainbow Six Siege پرده برداشت. به این ترتیب ضمن اینکه در هر فصل از این دو سال بهبودها و تغییراتی در گیم پلی و ساختار فنی بازی اعمال خواهد شد، یک نقشه نیز هر بار دست‌خوش تغییراتی می‌شود.

اما نکته اصلی ماجرا جایی است که در تایید شایعات پیشین سال پنجم تنها ۶ اپراتور جدید معرفی خواهد کرد؛ دو اپراتور جدید که برای فصل اول معرفی شده‌اند و اوریکس و ایانا نام دارند، و دو اپراتور دیگر هم همراه با فصل دوم از راه می‌رسند. اما از فصل سوم سال پنجم تا آخرین فصل از سال ششم، هر بار تنها یک اپراتور جدید به بازی اضافه خواهد شد.

متاسفانه همچنان تاریخ شروع فصل نخست سال پنجم Rainbow Six Siege اعلام نشده، اما در هر صورت می‌‌توانید مسیر پیش روی این بازی را در تصاویر زیر به تفکیک سال مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

تماشا کنید: تریلر سینماتیک سال 2020 بازی Rainbow Six Siege

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Jjj
    Jjj | ۶ آبان ۱۴۰۰

    به شخصه معتقدم اگر این امکان اضافه جذابیت بازی خراب میشه همین که همه میدونن فقط یک بار حق زنده بودن دارن خیلی جذابه و با دقت و ظرافت بیشتری بازی میکنن و صد البته باید به این نکته دقت کرد که تعداد تیر ها محدودتر شده نسبت به قبل و این گنددد زده به بازی مخصوصا تو پرولیگ که اونجا خیلی بیشتر تیر مصرف میشه...نکته دوم اینکه یوبیسافت داره هر آپریشن(operation)گند میزنه به بعد آپریترها(operater) مث الان که دیگه اصلا نمیشه با آرونی بازی کرد یا با ‌M762 زوفیا مثل قبل خفن بازی کرد.
    از ی طرف هم اصلا به آپریترهایی مثل گِلَز،بلیتز یا خیلیای دیگه که اصلا سگ هم برشون نمیداره اهمیت نمیده اونایی که بالانس بودن هم مثل اسلج داره گند میزنه بهشون،اگر بازی کرده باشید می‌فهمید دیفندر ها قدرت بیشتری نسبت به اتکرها دارند،نه تنها رو مپ کنترل دارن بلکه از نظر قدرت گان و گجتشون هم برتری دارن و این واقعا خیلی بده

مطالب پیشنهادی