یکی از کسانی که در Dreams بازی ساخته بود، از استودیویی اروپایی پیشنهاد کاری گرفت
Dreams یک رویای قدیمی را محقق کرده است، اینکه بدون داشتن دانشِ فنی مخاطب هر بازی که دوست دارد را بسازد. هرچند خالقین محتوا در Dreams فعلا نمیتوانند از آثارشان درآمدزاییِ مستقیم کنند اما آنطور ...
Dreams یک رویای قدیمی را محقق کرده است، اینکه بدون داشتن دانشِ فنی مخاطب هر بازی که دوست دارد را بسازد. هرچند خالقین محتوا در Dreams فعلا نمیتوانند از آثارشان درآمدزاییِ مستقیم کنند اما آنطور که مصاحبه Jimmyjules153 با Escapist Magazine نشان میدهد، این کاربر به روشی متفاوت توانسته از ساختهاش در Dreams سود ببرد.
Jimmyjules153 در Dreams بازی به نام بلید گانر (Blade Gunner) خلق کرده که به نوعی الهام گرفته از Resogun، یکی از انحصاریهای پلی استیشن بهحساب میآید. داستان از این قرار است که ظاهرا استودیویی اروپایی بازی او را در Dreams میبیند و تصمیم میگیرد تا وی را به استخدام خود در بیاورد:
من از یک کمپانی بازیسازی اروپایی درخواستِ همکاری دریافت کردم. برای آینده و اینکه چنین چیزی من را به کجا خواهد برد، هیجان زدهام.
بلید گانر جزو بازیهایی بود که خیلی زود در Dreams به محبوبیت رسید و حتی در لایو استریمی خود استودیوی مدیا مولکول هم به آن پرداخت. همچنین وقتی Dreams را اجرا میکنید، بلید گانر جزو اولین بازیهایی است که پیشنهاد داده میشود تا به تجربهاش بنشینید. Jimmyjules153 در رابطه با محبوبیت بازیاش در Dreams گفت:
انتظار این همه پشتیبانی از بازی را نداشتم اما خوشحالم که توانستم خیلیها را سرگرم کنم. بازیهای درخشان مختلفی در صفحه اصلی Dreams وجود دارند و برای من باعث افتخار است که بازی من جزو آنها قرار دارد.
Dreams در تعریفی خلاصه یک «بازی/ابزار ساخت» بهشمار میرود. در Dreams بازیکنها بدون داشتن محدودیتی میتوانند هر چی که دوست دارند بسازند و با بقیه به اشتراک بگذارند. حالا این «هر چی» میتواند موسیقی باشد، عکس باشد یا حتی یک بازی در سبکهای مختلف. بازی بازخوردهای مثبت زیادی دریافت کرده و از نگاه خیلیها یکی از متفاوتترین آثار نسل هشتم به حساب میآید.
بیشتر بخوانید:
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.