مقایسه نسخه کلاسیک با ریمیک در ویدیو جدید رزیدنت اویل 3 [تماشا کنید]
صفحه رسمی پلی استیشن در یوتیوب ویدیویی را منتشر کرده که در آن نسخه کلاسیک رزیدنت اویل 3 با ریمیک آن که بهزودی منتشر میشود مقایسه گرافیکی شده است. کپکام با ریمیک رزیدنت اویل 2 ...
صفحه رسمی پلی استیشن در یوتیوب ویدیویی را منتشر کرده که در آن نسخه کلاسیک رزیدنت اویل 3 با ریمیک آن که بهزودی منتشر میشود مقایسه گرافیکی شده است.
کپکام با ریمیک رزیدنت اویل 2 استانداردهای تازهای برای ریمیک یک بازی تعریف کرد و حال قرار است این استانداردها در ریمیک رزیدنت اویل 3 ارتقا پیدا کنند. این موضوع را بهخوبی میتوان در ویدیویی که اخیرا منتشر شده و نسخه کلاسیک این بازی را با بازسازی آن مقایسه میکند فهمید.
برای مثال در این ویدیو شاهد حضور جیل در کوچههای بسیار تنگ راکون سیتی هستیم. جایی که به خوبی به شما نشان میدهد که مکانیزم گیمپلی در دو نسخه چقدر با یک دیگر تفاوت دارد. برای مثال در نسخه کلاسیک جیل را میبینیم که باید به یک بشکه قرمز شلیک کند تا تعدادی زامبی بخت برگشته منفجر شوند.
همین المان در نسخه ریمیک بازی هم وجود دارد اما نتیجه کار کاملا با اتفاقی که در نسخه اورجینال رخ داد متفاوت است و بشکه قرمز تنها برای از بین بردن یک زامبی کاربر خواهد داشت.
انفجار بشکه در آن زمان المان جدیدی برای سری محسوب میشد و حال کپکام سعی کرده برای بهروز کردن بازی با استانداردهای فعلی، تغییراتی را در گیم دیزاین بازی اعمال کند. برای مثال سیستم داج به رزیدنت اویل 3 اضافه شده که به شما در از بین بردن زامبیها با گلوله کمتر کمک میکند. همچنین تنوع زامبیها هم بسیار بیشتر از گذشته خواهد بود.
مدتی پیش هم استریمی از رزیدنت اویل جدید منتشر شده بود که در آن برخی از قابلیتهای بازی نمایش داده شد. همچنین اخیرا مجله رسمی ایکس باکس اطلاعاتی در مورد شخصیت کارلوس و چگونگی حضور او در بخش داستانی اشاره کرده است.
نسخه کلاسیک بازی در سال ۱۹۹۹ منتشر شد و نسخه ریمیک آن هم در تاریخ ۱۵ فروردین برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
با سلام به همگی
انصافا ریمیک۳ رو یه بازی بالانس می دونید؟
این دکمه ای که به درج اختصاص دادن خیلی بده و درج دادن رو برای یه تازه کار هم راحت میکنه ولی تو نسخه اصلی برای ایول فن ها هم داج دادن مشکله و تاجایی که بتونن این کار رو نمی کنن
همه خوبی نمسیس این بود که همش میدوید سمتت و اجازه نفس کشیدن هم بهت نمی داد ولی تو ریمیک جیل رو ول میکنه میره رو در و دیوار
یه چیزُ یادم رفت بگم
کله دردشون از ساختن ریمک همین بشکه قرمزه بوده
یعنی ایراد نسخه قبلی همین بشکه قرمزه بوده که توی این نسخه انیمیشن انفجارشو بهتر کردن
اینا واقعا چی تو سرشون هست که میان بازی ای که قراره برای کامپیوترهای امروزی ساخته بشه با یک بازی ps1 مقایسه می کنن
بی مغزن
یکی می تونه تفاوتشو با رزیدنت اویل 5 و 6 و 2 ریمک و revelations بگه
من که تغییری حس نمی کنم
یک بازسازی مسخره که هدف فقط کسب پول هست
برداشتن همه کاراکترهارو با گذاشتن یکی جلوی دوربین اسکن کردن با یه تغییرات کوچیک
گرافیک که همون گرافیک مثله رزیدنت اویل 6 فقط یکمی بهتره اونقدری نیست که چشمگیر باشه
سیستم گیمپلی که مثله رزیدنت اویل 6 یا 2 ریمک هست فقط حرکات اکشنی 6 یا 5 رو نداره
والا من تغییری حس نمی کنم یا بهتره بگم پیشرفتی نمیبینم
کلا رزیدنت اویل فقط همون نسخه های قدیمیش تا 4
توی هر نسخه ای از 4 به بعد سعی کردن یه چیزُ بهتر کنن تو یه چیز دیگه گند زدن
بازی کاملا بالانس هست.نه مثل 5و6شور اکشن بودن رو در میاره و نه محدودیت های نسخه2ریمیک رو داره.بازی همانند نسخه ی کلاسیک،نسبت به نسخه قبلی گسترده تر شده.از سیستم داج اصولی بازی گرفته تا اتمسفر پویا و پرجزییات،از نمسیسی که مجال نفس کشیدن نمیده تا داستان گویی سینمایی،همه وهمه نشون میدن که تغییر درست لزوما ساختارشکن ترینشون نیست(مثل رزیدنت اویل7).
از نظر گرافیک هم که کپکام با ری انجین درdmc5,re7وریمیک2خودشو اثبات کرده.انیمیشن حرکت کاراکترها،چهره پردازی واقع گرایانه،آتش طبیعی اسلحه ها،همه وهمه حرف شما را تکذیب میکنند.
بازی باید ریمیک میشد چون داستان و شخصیت پردازی ها باید با استانداردهای روز همگام میشدن.
برای خوب بودن لازم نیست نوآوربود،همین که توی همه المان ها قوی باشی،موفقیتت تضمینه(the last of us)
تو بازی نکن
با کامنت تو حال کردم دمت گرم
تنها امیدمون تو عید همینه
البته آخر عید میاد
تو این چند روز نشستم ac odyssey رو بازی کردم رو ps4 اونم ۷۰ ساعت دیگه ماموریت نبود انجام بدم
ولی انصافا بازی خوبی بود
کاساندرا هم که هوش از سر ما برد با اون وجناتش ماشاالله:)
من نزدیک بیست ساعت ac odyssey دارم بازی میکنم و هنوز تازه لول 18 هستم