فروش بازی مستقل Gris از مرز یک میلیون نسخه گذشت
در بین اخبار کرونایی، اتفاقی خوب برای هواداران فرنچایزهای مستقل، به خصوص علاقهمندان به یکی از بهترین پلتفرمرهای چند سال اخیر یعنی Gris افتاده. استودیو Nomada به عنوان سازنده بازی رسما اعلام کرد این بازی ...
در بین اخبار کرونایی، اتفاقی خوب برای هواداران فرنچایزهای مستقل، به خصوص علاقهمندان به یکی از بهترین پلتفرمرهای چند سال اخیر یعنی Gris افتاده. استودیو Nomada به عنوان سازنده بازی رسما اعلام کرد این بازی به نقطه عطف تازهای رسیده و فروش Gris از مرز یک میلیون نسخه عبور کرده است.
توسعه دهندگان این خبر را در توییتر خودشان منتشر کردند، و ضمن تشکر از تیم سازنده، خانوادهها و همچنین ناشر بازی یعنی Devolver Digital، تصویر هنری تازهای از Gris نیز منتشر ساختند.
هیجانزده و فوقالعاده خوشحال هستیم تا اعلام کنیم گریس حالا بیش از یک میلیون نسخه فروخته است. از تیم خودمان، خانوادههایشان، ناشر Devolver Digital و به خصوص شمایی که این مهم را رقم زدید تشکر میکنیم.
این بازی در دسامبر سال ۲۰۱۸ برای پلتفرمهای نینتندو سوییچ و ویندوز منتشر شد، در آگوست ۲۰۱۹ به موبایلهای مبتنی بر iOS رسید و در نهایت نوامبر ۲۰۱۹ نیز نسخه کنسول پلی استیشن 4 آن راهی بازار شد.
بیشتر بخوانید:
گریس در واقع نام دخترکی است که کنترل او را در سراسر بازی به عهده دارید. در ابتدا با یک تراژدی نمادین به دنیایی سقوط میکند که هیچ رنگی در آن نیست. همه چیز سیاه و سفید است. گریس با گذر از مراحل و حل معماهای مختلف کم کم رنگها را بازمییابد و دوباره دنیای او رنگ میگیرد. سبک این بازی در دسته پلتفرمر (سکوبازی) معمایی قرار میگیرد.
گفتنی است این بازی در حال حاضر با ۵۰ درصد تخفیف از طریق استیم قابل خریداری است، و همچنین روی سرویس Xbox Game Pass for PC نیز قابل دریافت است. Gris بدون شک یکی از ۱۰ بازی شدیداً آرامشبخش برای تجربه در قرنطینه خانگی به شمار میآید و تجربه آن را حتما پیشنهاد میکنیم.
تماشا کنید: برنامه ویدیویی ویجیاتو – بهترین بازیهای دهه گذشته
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
یکی از شاهکارای هنری دنیای گیم
این بازی همه چیش عالیه جز گیم پلی اش که فقط میتونی بگی استاندارده نه بیشتر. ای کاش اینترکشن بین گریس و موجودات مختلف تو بازی بیشتر می شد.
مثلا تو هر مرحله با یه موجودی اشنا میشدی که بهت تو مرحله کمک می کرد، مثل فصل دوم بازی که خیلی دوست داشتم.
البته خب احتمالا هدف سازنده بازی هم یه گیم پلی ساده و روون بوده که بحث سلیقه وسط میاد.