ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Sword of Convallaria
بازی‌های موبایل

بررسی بازی موبایلی Sword of Convallaria – پیش به سوی سرزمین‌های پادشاهی!

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های اکشن – نقش آفرینی موبایلی هستید، با بررسی بازی iOS و اندروید Sword of Convallaria همراه ویجیاتو باشید.

احسان حسین خواه
نوشته شده توسط احسان حسین خواه | ۳ مهر ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۰

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های اکشن – نقش آفرینی موبایلی هستید، با بررسی بازی iOS و اندروید Sword of Convallaria همراه ویجیاتو باشید.

شاید اگر سال‌ها پیش از موبایل گیمرها درباره آینده صنعت بازی‌های موبایلی می‌پرسیدید، کمتر کسی انتظار روزی را داشت که این بازی‌ها با عناوین بزرگ کنسولی مقایسه شوند. اما پلتفرم موبایل به خوبی ثابت کرد که برای موفقیت، نیازی به سخت‌افزار چندانی ندارد. صرفا باید خلاق بود و از پتانسیل‌هایی که فراهم شده، بهترین استفاده را کرد. به همین دلیل امروزه دیگر چندسالی می‌شود که بازی‌های موبایلی به موفقیت بسیار خوبی رسیده‌اند. این دسته از بازی‌ها حالا بیش از هر زمان دیگری در راس دید گیمرها قرار دارند و اگر شما نیز طرفدار تجربه این دسته از بازی‌ها هستید، با بررسی بازی موبایلی Sword of Convallaria همراه ویجیاتو باشید.

پلتفرم موبایل یک دهه فوق‌العاده را به لطف حضور استودیوهای چینی تجربه کرد. استودیوهای بزرگی که ترسی از شکست نداشتند و بازی‌هایی را روی موبایل به تصویر کشیدند که کسی انتظارشان را نداشت. درست در کنار NetEase و استودیوی تنسنت، نام XD Entertainment Pte Ltd به عنوان یکی از بازی‌سازهای مطرح چینی به چشم می‌خورد. استودیویی که با بیش از ۱۳ سال سابقه در ساخت بازی‌های موبایلی، حالا چند هفته‌ای می‌شود که با یکی از جاه‌طلبانه‌ترین آی‌پی‌های نقش آفرینی روی موبایل پا به میدان گذاشته.

مطلب پیشنهادی
یک بازی مستقل، اما باکیفیت!
بازی موبایلی Football League 2024؛ جایگزینی عالی برای فیفا و PES روی موبایل

XD Entertainment Pte Ltd در سال ۲۰۲۲ به سبب ساخت T3 Arena به موفقیت بزرگی رسید. حال آن‌ها در اولین روزهای پاییز سال ۲۰۲۴، به سراغ بازی موبایلی Sword of Convallaria رفته‌اند. این بازی که جدیدترین دست‌پخت آن‌هاست، حالا نه‌تنها برای موبایل، بلکه برای پی‌سی نیز عرضه شده است. بازی Sword of Convallaria لقب یک بازی اکشن – نقش آفرینی را به دوش می‌کشد و در همین روزهای ابتدایی عرضه‌اش، هیاهوی بسیاری را به راه انداخته. بطوری‌که بسیاری از وب‌سایت‌های بزرگ گیمینگ از جمله IGN، این بازی را مورد ستایش قرار داده‌اند.

زمانی که یک بازی ویدئویی صفت نقش آفرینی بودن را به دوش بکشد، ناخودآگاه از بخش داستانی این بازی‌ها انتظار بالایی می‌رود. گیمرها منتظرند تا یک بازی نقش آفرینی داستانی شاهکار را به تصویر بکشد و خبر خوب این است که اگر طرفدار بازی‌های داستانی باشید، Sword of Convallaria گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. داستان این بازی درباره کاراکتر شماست. کاراکتری که ظاهرا در زندان پادشاهی گیرافتاده و زمانی که به هوش می‌آید، هیچ چیزی به یاد نمی‌‌آورد. او که حافظه‌اش را از دست داده، در روند داستانی بازی با شخصیت‌های مختلفی رو به رو می‌شود و دست روزگار از او یک قهرمان می‌سازد. قهرمانی که شما کنترل آن را برعهده دارید.

منتهی پیش از آن‌که دید عمیقی به گیم‌پلی این بازی داشته باشیم، اجازه دهید که ببینیم ما دقیقا با چه چیزی رو به رو هستیم! Sword of Convallaria یک تجربه اکشن – نقش آفرینی با المان‌های ماجراجویی و JRPG است که به لطف آرت استایل پیکسلی‌اش، نسبت به سایر بازی‌های این ژانر حرف برای گفتن دارد. استودیوی سازنده این بازی برای طراحی Sword of Convallaria از موتور بازی‌سازی یونیتی استفاده کرده و همین موضوع باعث شده تا این بازی گیم‌پلی و گرافیک واقعا خوبی داشته باشد.

مطلب پیشنهادی
دشمن به دروازه‌های شهر رسیده، عجله کن
بررسی بازی موبایلی Through the Darkest of Times – از هیتلر جوان تا فاشیست‌های نازی!

برای اجرای بازی موبایلی Sword of Convallaria شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

حال شما باید با استفاده از شخصیت‌هایی که دارید، با نیروهای اهریمنی و پادشاه فاسد این سرزمین‌ها مقابله کنید. فراموش نکنید که برای موفقیت در دنیای این بازی موبایلی، شما باید استراتژی داشته باشید. هر کاراکتر در دنیای این بازی ویژگی و توانایی خاص خودش را دارد و این موضوع به شما کمک می‌کند تا در هر راند این بازی، از شخصیت متنوعی استفاده کنید. مسابقات بازی به صورت PVP و PVE جریان دارند و شما باید از سایر بازیکنان برای پیش‌روی در دنیای این بازی کمک بگیرید.

گیم‌پلی این بازی موبایلی با پیشرفت شما سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود و در نهایت شما با چالش‌های بیشتری رو به رو خواهید شد. بطوری‌که بازی شما را مجبور می‌کند تا از کمک سایر بازیکنان نیز استفاده کنید. درست مانند تمامی بازی‌های آنلاین دیگر، در دنیای این بازی نیز فرصتی فراهم شده تا شما بتوانید عضو سایر کلن‌ها شوید و با سایر بازیکنان تعامل داشته باشید. از همین‌رو اگر طرفدار عناوین نقش آفرینی موبایلی هستید، این بازی گزینه بسیار خوبی برای شماست.

مطلب پیشنهادی
شاهکاری از سازندگان بازی Plague Inc
بازی موبایلی Rebel Inc؛ چقدر در کشورداری مهارت دارید؟

گرافیک بازی واقعا زیباست. بطوری‌که در همان لحظه ابتدایی تجربه این بازی، زیبایی آن شما را مجذوب خودش می‌کند. آرت استایل متفاوت این بازی در کنار المان‌های بصری زیبای آن، دست به دست هم داده‌اند تا تجربه این بازی موضوع کاملا دوست داشتنی باشد. خوشبختانه استودیوی XD Entertainment Pte Ltd در بخش موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی نیز، به بهترین شکل عمل کرده و همه‌چیز دست به دست هم داده تا تجربه این بازی دوست داشتنی باشد.

استودیوی XD Entertainment Pte Ltd یکی از مطرح‌ترین بازی‌سازهای چینی است که تاکنون بازی‌های مختلف بسیاری ساخته. آن‌ها در سال ۲۰۲۴ جدیدترین بازی خودشان را تحت عنوان Sword of Convallaria منتشر کردند که عنوانی دوست داشتنی در سبک خودش بود و تجربه آن ابدا خالی از لطف نیست.

Sword of Convallaria
Sword of Convallaria
ناشر بازی: XD Entertainment Pte Ltd
دسته بندی: نقش آفرینی
سیستم عامل: اندروید ، iOS
حجم: ۳۲۰۰ مگابایت مگابایت
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی