ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Epic Seven
بازی‌های موبایل

بررسی Epic Seven – برترین بازی انیمه‌ای روی موبایل

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های نقش آفرینی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Epic Seven همراه ویجیاتو باشید.

احسان حسین خواه
نوشته شده توسط احسان حسین خواه | ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۰

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های نقش آفرینی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Epic Seven همراه ویجیاتو باشید.

یکی از دوست داشتنی‌ترین قوانینی که درباره دنیای بازی‌های ویدئویی صدق می‌کند، این است که این دسته از بازی‌ها به شما امکان تجربه چیزهایی را می‌دهند که شاید در حالت عادی و در دنیای واقعی امکان تجربه‌شان نباشد. این بازی‌ها شما را تبدیل به شخصیت‌های مختلف، قهرمان‌های شجاع و حتی ویلن‌هایی می‌کنند که باید برای رسیدن به هدفی که دارند، تمام تلاششان را به کار بگیرند. خوشبختانه بازی‌های نقش آفرینی در این بین، جزو دوست داشتنی‌ترین و محبوب‌ترین ژانرها در میان بازی‌های ویدئویی‌اند که طرفداران بی‌شماری روی پلتفرم موبایل دارند و اگر شما نیز به دنبال تجربه این دسته از بازی‌ها هستید، با بررسی بازی موبایلی Epic Seven همراه ویجیاتو باشید.

در طول چندسال اخیر، بازی‌سازهای شرقی با استفاده از پتانسیل‌هایی که پیش رویشان قرار گرفته بود، نمایشی فوق‌العاده روی پلتفرم موبایل داشتند. در این بین استودیوی Smilegate از کشور کره جنوبی، جزو بازی‌سازهایی است که سابقه نسبتا خوبی در ساخت و توسعه بازی‌های ویدئویی دارد. این استودیو درست در سال ۲۰۰۲ تاسیس شد و سازنده بازی‌های محبوبی چون  CrossfireX و Lost Ark است. اما این استودیو روی پلتفرم موبایل، عمدتا با بازی دوست داشتنی Epic Seven شناخته می‌شود که ما در این مقاله قصد بررسی آن را داریم.

مطلب پیشنهادی
Captain Tsubasa: Ace یک بازی بی‌نظیر است
با این بازی موبایلی به دنیای دوست داشتنی انیمه فوتبالیست‌ها سفر کنید

Epic Seven یکی از دوست داشتنی‌ترین بازی‌های نقش آفرینی روی پلتفرم موبایل است که در ۳۰ آگوست سال ۲۰۱۸ برای موبایل و پی‌سی منتشر شد. این بازی با استفاده از موتور بازی‌سازی Yuna Engine ساخته شده بود. موتوری که به بازی‌سازها اجازه خلق آثار جذابی را می‌داد. از طرفی رایگان بودن این بازی برای موبایل و پی‌سی و همچنین پشتیبانی آن از قابلیت کراس پلتفرم، جزو دیگر دلایلی بود که سبب جذابیت این بازی موبایلی شده بودند.

داستان این بازی موبایلی در دنیایی فانتزی روایت می‌شود. دنیایی که اکنون در برابر تهدیدی بزرگ قرار گرفته و این تهدید چیزی نیست جز حمله هیولاها و شیاطین جهنمی! دنیایی که زمانی غرق در صلح و آرامش بود، حالا تبدیل به میدان نبرد میان خیر و شر شده! اما جای نگرانی نیست! در این دنیا قهرمان‌هایی وجود دارند که وظیفه حفاظت از آن را برعهده دارند. قهرمان‌هایی که هریک ویژگی منحصر به فرد خودشان را دارند و شما همراه آن‌ها در دنیای این بازی موبایلی خواهید شد.

اولین چیزی‌که به هنگام تجربه این بازی موبایلی متوجه‌اش می‌شوید، پیچیدگی عجیب آن است. در واقع اینطور باید گفت که شما در اولین تجربه‌تان، قطعا سردرگم خواهید شد. اما اگر کمی حوصله به خرج دهید، تجربه این بازی برایتان تبدیل به یکی از بهترین‌ها خواهد شد. فراموش نکنید که بازی موبایلی Epic Seven یک تجربه کاملا آنلاین موبایلی است و شما برای تجربه این بازی نقش آفرینی دوست داشتنی چه روی موبایل و چه روی پی‌سی، باید به اینترنت متصل باشید.

مطلب پیشنهادی
اما این‌بار متفاوت‌تر از همیشه!
بررسی بازی موبایلی Pilgrims؛ شاهکاری جذاب از سازندگان Machinarium

برای اجرای بازی موبایلی Epic Seven شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

همانطور که گفته شد، بازی موبایلی Epic Seven یکی از بهترین‌ها در سبک بازی‌های نقش آفرینی است. این بازی موبایلی با ترکیب چندین سبک مختلف، سعی کرده تا روایتی جذاب از دنیای بازی‌های موبایلی داشته باشد. در واقع به همین دلیل است که اگر طرفدار بازی‌های موبایلی باشید، می‌توانید روی بازی Epic Seven حساب ویژه‌ای باز کنید. خوشبختانه این بازی از قابلیت کراس پلتفرم نیز پشتیبانی می‌کند و شما برای تجربه آن با چالشی رو به رو نخواهید شد.

خوشبختانه گیم‌پلی این بازی موبایلی به شما اجازه می‌دهد تا خودتان روند اتفاقات آن را پیش ببرید. از آن‌جایی که ما با تجربه یک بازی آنلاین موبایلی رو به رو هستیم، باید توجه داشته باشید که تعاملات شما در دنیای این بازی موبایلی مهم‌اند. شما برای پیشرفت در دنیای Epic Seven، باید با سایر بازیکنان ارتباط داشته باشید، با آن‌ها همکاری کنید و در نهایت بهترین عملکرد خودتان را در دنیای این بازی دوست داشتنی به نمایش بگذارید.

مطلب پیشنهادی
از تجربه این بازی پشیمان خواهید شد
بازی موبایلی Only Up؛ چقدر می‌توانید به اعصاب‌تان مسلط باشید؟

گرافیک این بازی موبایلی نسبت به سایر عناوین ویدئویی که در سبک نقش آفرینی روایت می‌شود، بهتر است. شما با گرافیکی جذاب رو به رو هستید که تمی فانتزی و انیمه‌ای دارد. طراحی شخصیت‌ها و از طرفی مدل‌سازی آن‌ها در دنیای این بازی موبایلی به خوبی صورت گرفته. از طرفی عملکرد بازی Epic Seven در بخش موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی نیز خوب است و همه‌چیز دست به دست هم داده تا تجربه این بازی جذاب‌تر از همیشه باشد.

بازی Epic Seven دست‌پختی از استودیوی دوست داشتنی Smilegate است که در سال ۲۰۱۸ برای موبایل و پی‌سی منتشر شد. این بازی موبایلی به سبب گیم‌پلی خوب و گرافیک جذابی که دارد، می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای افرادی باشد که به دنیای بازی‌های نقش آفرینی علاقه‌مندند.

Epic Seven
Epic Seven
ناشر بازی: Smilegate
دسته بندی: نقش آفرینی
سیستم عامل: اندروید ، iOS
حجم: ۴۹۲۰ مگابایت مگابایت
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی