ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی‌های موبایل

بررسی بازی موبایلی Animation Throwdown – بازگشتی به دنیای انیمیشن‌های مورد علاقه‌تان

اگر طرفدار بازی‌های کارتی – استراتژیک موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Animation Throwdown همراه ویجیاتو باشید.

احسان حسین خواه
نوشته شده توسط احسان حسین خواه | ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ | ۲۱:۳۰

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های کارتی – استراتژیک موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Animation Throwdown همراه ویجیاتو باشید.

دنیای بازی‌های ویدئویی و صنعت سینما، همواره درست مانند دو خط موازی بودند. گاه صنعت سینما با الهام از بازی‌های ویدئویی، فیلم‌های شاهکاری می‌ساخت و گاه، این دنیای بازی‌های ویدئویی بود که با اقتباس از روی آثار بزرگ سینمایی و انیمیشن‌ها، سعی در به تصویر کشیدن یک بازی جذاب داشت. خوشبختانه ما در طول سال‌های اخیر، بازی‌های شاهکار مختلفی داشته‌ایم که از روی آثار بزرگ انیمیشنی ساخته شده‌اند. از طرفی خبر خوب دیگر این است که پای این دسته از بازی‌ها برای پلتفرم موبایل نیز باز شده و اگر شما طرفدار عناوین ویدئویی باشید، بد نیست که سری به این دسته از بازی‌ها بزنید. بنابراین با بررسی بازی دوست داشتنی Animation Throwdown همراه ما باشید.

بازی موبایلی Animation Throwdown دست‌پختی از استودیوی Synapse Games و همچنین استودیو Kongregate است. این بازی درست در سال ۲۰۱۶ برای موبایل و پی‌سی عرضه شد و با ترکیب دنیای مختلفی از انیمیشن‌های متنوع، سعی در به تصویر کشیدن یک بازی جذاب داشت. این بازی در سبک بازی‌های استراتژیک – کارتی با المان‌های نقش آفرینی روایت می‌شد و خیلی زود موفق شد تا جایگاهش را به عنوان یک بازی موبایلی در میان موبایل گیمرها، پیدا کند.

مطلب پیشنهادی
گیاهان در مقابل زامبی‌ها، چه جیزی از این بهتر؟
معرفی بازی موبایلی Plants VS Zombies 3؛ جدیدترین نسخه از این سری!

این بازی موبایلی که با نام Animation Throwdown: The Quest for Cards نیز شناخته می‌شود، به‌طور کلی موفق به دریافت نقدهای بسیار خوبی شد. بطوری‌که این بازی بارها و بارها از سوی منتقدان ستایش شد و روی مارکت گوگل پلی‌استور، به آمار دانلود بیش از ۱۰ میلیون‌بار رسیده. اما این صرفا منتقدان نبودند که از عملکرد این بازی رضایت داشتند. موبایل گیمرها نیز عاشق این بازی شده بودند و این بازی دوست داشتنی نمره ۴.۵ از ۵ را نیز از سوی کاربران اندرویدی دریافت کرد.

داستان بازی موبایلی Animation Throwdown درباره نبرد انیمیشن‌هاست! ما با یک بازی آنلاین رو به رو هستیم که داستانش را توام با گیم‌پلی جذابش روایت می‌کند. در واقع از آن‌جایی که بازی موبایلی Animation Throwdown یک تجربه کاملا آنلاین موبایلی است، نمی‌توان انتظار داشت که این بازی تجربه‌ای داستان‌محور باشد. درواقع داستان و اتفاقات این بازی موبایلی صرفا بهانه‌ای برای دنبال کردن گیم‌پلی بازی Animation Throwdown هستند و نمی‌توان به سبب آنلاین بودن این بازی موبایلی، ایراد چندانی به سازندگان آن گرفت.

راستش را بخواهید، موفقیت بازی کلش رویال باعث شد تا بسیاری از بازی‌سازها با الهام از کانسپت این بازی، شروع به ساخت بازی‌های خلاقانه‌ای کنند. این بازی‌سازها با استفاده از فرمول کلش رویال که یک بازی کارتی بود، به ساخت بازی‌های کارت محور زدند. جایی‌که شما با بازی کردن و بالا بردن لول‌تان، می‌توانستید کارت‌های مختلفی پیدا کنید که نقش نیروهایتان را در بازی داشتند. هر یک از این کارت‌ها متعلق به شخصیت خاصی بود و طبیعتا ویژگی‌ منحصر به فرد خودش را نیز داشت.

مطلب پیشنهادی
دشمن به دروازه‌های شهر رسیده، عجله کن
بررسی بازی موبایلی Through the Darkest of Times – از هیتلر جوان تا فاشیست‌های نازی!

برای اجرای بازی موبایلی Animation Throwdown: The Quest for Cards شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

این دقیقا همان فلسفه‌ای است که درباره بازی Animation Throwdown: The Quest for Cards نیز صدق می‌کند. شما با یک بازی کارتی – آنلاین موبایلی رو به رو هستید که کارت‌های آن متعلق به انیمیشن‌های مختلف‌اند. انیمیشن‌هایی چون فمیلی گای، آرچر، Bob's Burgers، کارتون American Dad و ده‌ها کارتون کلاسیک قدیمی! حال شما باید با استفاده از کاراکترهای این انیمیشن‌ها که در کالبد کارت‌ها در این بازی قرار دارند، به سراغ مبارزه با سایر پلیرهای این کارتون دوست داشتنی بروید.

راستش را بخواهید، این بازی به سبب گیم‌پلی متفاوتی که دارد، شایان ستایش است. این بازی این امکان را به شما می‌دهد تا Animation Throwdown را به صورت PVP و یا PVE تجربه کنید. اما در هر صورت، شما نیاز به دسترسی به اینترنت خواهید داشت. برای پیش‌روی در دنیای این بازی، لازم است که شما استراتژی درستی داشته باشد، هدفمند عمل کنید و حتی کنید تا بهترین عملکرد خودتان را در دنیای بازی موبایلی Animation Throwdown به نمایش بگذارید.

مطلب پیشنهادی
روحی تازه‌دمیده شده در کالبدی قدیمی
بررسی بازی موبایلی GTA Vice City: Definitive Edition – دومین ریمستر از سه‌گانه راکستار

دقیقا همانطور که از یک بازی انیمیشنی انتظار می‌رفت، در دنیای این بازی نیز ما شاهد گرافیک کارتونی هستیم! در واقع این موضوع به شما اجازه می‌دهد تا تجربه‌ای جذاب از دنیای بازی‌های موبایلی داشته باشید و اگر طرفدار انیمیشن‌ها هستید، این بازی گزینه بسیار مطلوبی برای شما خواهد بود. موضوعی که درباره موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی این بازی نیز صدق می‌کند و همه‌چیز دست به دست هم داده تا Animation Throwdown یکی از بهترین‌ها روی پلتفرم موبایل باشد.

بازی موبایلی Animation Throwdown فرصتی دوست داشتنی برای تجربه غیرممکن‌هاست. اگر طرفدار بازی‌های انیمیشنی باشید، بد نیست که سری به دنیای بازی Animation Throwdown بزنید و خودتان را مهمان یکی از بهترین بازی‌های کارتی پلتفرم موبایل کنید.

Animation Throwdown
Animation Throwdown
ناشر بازی: Kongregate
دسته بندی: کارتی
سیستم عامل: اندروید ، iOS
حجم: ۱۴۵ مگابایت مگابایت
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی