ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Arrow Quest
بازی‌های موبایل

بررسی بازی موبایلی Arrow Quest – به سرزمین افسانه‌ها خوش آمدید

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های نقش آفرینی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Arrow Quest همراه ویجیاتو باشید.

احسان حسین خواه
نوشته شده توسط احسان حسین خواه | ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۰

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های نقش آفرینی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Arrow Quest همراه ویجیاتو باشید.

قانون نانوشته‌ای که درباره بازی‌های ویدئویی وجود دارد، این است که این دسته از بازی‌ها به شما اجازه تبدیل شدن به هرکسی را می‌دهند. از فرماندهی شجاع در مقابل تهاجم فضایی‌ها بگیرید، تا شوالیه‌ای در بحبوحه جنگ‌های صلیبی! این درست همان جادویی است که به دنیای بازی‌های ویدئویی معنا بخشیده. جادویی که به شما اجازه می‌دهد تا فارغ از محدودیت‌ها تبدیل به هرکسی شوید. پس بنابراین اگر طرفدار بازی‌های ویدئویی هستید و می‌خواهید تجربه‌ای متفاوت از دنیای این دسته از بازی‌ها داشته باشید، در این مطلب از ویجیاتو با بررسی بازی Arrow Quest همراه ما باشید.

بازی موبایلی Arrow Quest یک بازی اکشن – نقش آفرینی از استودیوی مستقل Wispwood Games است. استودیویی که کمتر از یک‌سال است که به جمع بازی‌سازهای موبایلی پیوسته و Arrow Quest به نوعی تنها بازی موبایلی آن‌هاست که در این مقاله مورد بررسی ما قرار گرفته. بازی موبایلی Arrow Quest سعی دارد تا با به تصویر کشیدن یک دنیای فانتزی، متفاوت‌تر از سایر بازی‌های ویدئویی باشد و این درست همان‌چیزیست که به جذابیت این بازی موبایلی کمک شایانی کرده.

مطلب پیشنهادی
گیاهان در مقابل زامبی‌ها، چه جیزی از این بهتر؟
معرفی بازی موبایلی Plants VS Zombies 3؛ جدیدترین نسخه از این سری!

خوشبختانه عملکرد خوب این بازی موبایلی آمار و ارقام بسیار خوبی را باقی گذاشت. بطوری‌که این بازی موبایلی تاکنون بیش از ۱ میلیون‌بار روی مارکت اندرویدی گوگل پلی‌استور دانلود شده و امتیاز ۴ از ۵ را نیز از سوی کاربران اندرویدی دریافت کرده است. به همین دلیل می‌توان انتظار کیفیت بسیار خوبی از دنیای این بازی موبایلی را داشت و بی‌شک اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های نقش آفرینی موبایلی باشید، Arrow Quest می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

ما در دنیای این بازی با یک تجربه کاملا فانتزی رو به رو هستیم. تجربه‌ای که به شما اجازه می‌دهد تا مهمان یکی از زیباترین و خوش‌ساخت‌ترین بازی‌های ویدئویی روی پلتفرم موبایل باشد. در واقع جای تعجبی ندارد که بگویم این بازی سفری به دنیای افسانه‌هاست. شما باید به عنوان کمانداری بازی کنید که باید از هجوم هیولاها و شیاطین جهنمی که قلعه‌ای روی آن قرار دارد، جلوگیری کند. اما این موضوع ابدا ساده نیست و شما با چالش‌های بسیاری نیز رو به رو خواهید شد.

نوبت به گیم‌پلی اصلی بازی می‌رسد. قطعا سوالی که برای بسیاری از گیمرها پیش آمده، این است که این بازی موبایلی دقیقا چه تجربه‌ای خواهد بود. همانطور که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم، این بازی موبایلی تجربه‌ای اکشن – نقش آفرینی با المان‌های تاور دیفنس است. جایی‌که شما باید از قلعه‌ای که دارید در مقابل هجوم هیولاها مراقبت کنید. قلعه خودتان را ارتقا دهید و به مرور، قابلیت‌هایی که دارید را شخصی‌سازی کنید و سوی در داشتن عملکردی بهتر داشته باشید.

مطلب پیشنهادی
جدیدترین دست‌پخت پلتفرم موبایل برای گیمرها
چرا Phantom Blade: Executioners بهترین بازی نقش آفرینی موبایل است؟

برای اجرای بازی موبایلی Arrow Quest شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

هدف بازی مقابله در برابر حمله هیولاهاست. اما باید توجه داشته باشید که این بازی موبایلی یک تجربه کاملا آنلاین است. اگرچه ما بخش مولتی‌پلیری در دنیای این بازی نداریم، اما با این‌حال شما برای تجربه Arrow Quest نیاز به دسترسی به اینترنت دارید. با کشتن هیولاها بازی به شما جایزه و سکه می‌دهد و از این سکه‌ها شما باید برای ارتقای قابلیت‌هایتان کمک بگیرید. برای مثال شما می‌توانید میزان سلامتی‌تان را ارتقا دهید و حتی دست به سر و روی میزان دمیجی که وارد می‌کنید، بکشید.

از طرفی این سکه‌ها به نوعی امتیاز شما در بازی محسوب می‌شوند. کاراکتر شما به صورت اتوماتیک به دشمنان حمله می‌کند و شما صرفا باید نیروهایتان را ارتقا دهید، قلعه‌تان را باز‌سازی کنید و در نهایت دشمنانتان از بین ببرید. بنابراین اینطور می‌توان گفت که اگر طرفدار بازی‌های اکشن – نقش آفرینی موبایلی هستید، بازی Arrow Quest یکی از زیباترین و بهترین عناوین پلتفرم موبایل است که می‌توانید به سراغش بروید و نیم‌نگاهی به آن داشته باشید.

مطلب پیشنهادی
از حرکات نمایشی تا مسابقات دریفت
بازی موبایلی FR Legends؛ واقعی‌ترین تجربه ممکن از مسابقات دریفت

شاید بزر‌گ‌ترین نقطه عطف این بازی در گرافیک آن پنهان شده باشد. صادقانه بگویم که شما با یکی از زیباترین بازی‌های موبایلی رو به رو هستید و گرافیک Arrow Quest شما را واقعا سرگرم خواهد کرد. موضوعی که خوشبختانه درباره موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی این بازی نیز صدق می‌کند و همه‌چیز دست به دست هم داده تا بازی موبایلی Arrow Quest از استودیوی Wispwood Games، بهترین بازی تاور دیفنس پلتفرم موبایل باشد.

بی‌شک بازی موبایلی Arrow Quest یکی از زیباترین بازی‌های اکشن - نقش آفرینی با المان‌های تاور دیفنس موبایلی است که توسط استودیوی Wispwood Games برای پلتفرم موبایل منتشر شده و اگر طرفدار این سبک از بازی‌ها باشید، می‌توانید انتظارات بالایی از این بازی داشته باشید.

Arrow Quest
Arrow Quest
ناشر بازی: Wispwood Games
دسته بندی: اکشن ، نقش آفرینی
سیستم عامل: اندروید ، iOS
حجم: ۴۹ مگابایت مگابایت
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی