ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Battle Derby
بازی‌های موبایل

بررسی بازی موبایلی Battle Derby – یک بتل رویال ماشینی

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های بتل رویال – آرکید موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Battle Derby همراه ویجیاتو باشید.

احسان حسین خواه
نوشته شده توسط احسان حسین خواه | ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ | ۲۱:۳۰

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های بتل رویال – آرکید موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Battle Derby همراه ویجیاتو باشید.

راستش را بخواهید، بازی‌های بتل رویال جزو آن دسته از بازی‌های محبوبی‌اند که خط قرمزی ندارند. سونامی بازی‌های بتل رویال درست در سال ۲۰۱۷ شروع شد و عناوینی چون پابجی، فورتنایت و حتی ایپکس لجندز، پرچمداران بازی‌های بتل‌رویال در آن زمان بودند. طولی نکشید که پای بازی‌های بتل رویال به دنیای پلتفرم موبایل نیز باز شد. بازی‌هایی که با استفاده از ظرفیت‌های خوب پلتفرم موبایل، به دنبال ساخت تجربه‌ای فوق‌العاده بودند. بنابراین اگر شما نیز به دنبال تجربه یک بازی بتل رویال دوست داشتنی روی پلتفرم موبایل‌اید، در این مطلب از ویجیاتو با بررسی بازی Battle Derby همراه ما باشید.

Battle Derby همانطور که از نامش احتمالا حدس زده‌اید، یک بازی دوست داشتنی در سبک عناوین بتل رویال موبایلی است. این بازی دست‌پختی از استودیوی مستقل Triple O Games است. استودیویی که کارش را در سال ۲۰۱۹ شروع کرد و موفق شد تا به عنوان یکی از بازی‌سازهای خلاق موبایلی شناخته شود. Battle Derby به نوعی جدیدترین بازی موبایلی آن‌هاست و تجربه‌ای حرفه برای این استودیو تلقی می‌شود. آن‌ها با ساخت این بازی موبایلی نشان دادند که حتی استودیوهای کوچک نیز حرف برای گفتن دارند و اگر موبایل گیمر باشید، باید سری به این استودیوها بزنید.

این بازی صرفا چند هفته‌ای است که به صورت رسمی منتشر شده و در طول همین مدت زمان کم، با نقدهای بسیار خوبی مواجه شده است. بطوری‌که نمرات Battle Derby روی سیستم عامل اندروید و iOS خبر از یک بازی باکیفیت موبایلی را می‌دهند و از طرفی آمار دانلود بیش از ۱۰۰ هزار باری این بازی روی گوگل پلی‌استور، بهانه‌ای برای تجربه این بازی موبایلی است. در واقع اینطور می‌توان گفت که اگر طرفدار بازی‌های بتل رویال موبایلی باشید، می‌توانید خودتان را برای رو به رو شدن با یکی از بهترین‌های پلتفرم موبایل آماده کنید.

راستش را بخواهید از آن‌جایی که ما با یک بازی کاملا آنلاین موبایلی رو به رو هستیم، نمی‌توان انتظار داشت که این بازی روای جذابی از دنیای بازی‌های داستان محور باشد. همانطور که می‌دانید بخش داستانی آخرین اولویت بازی‌سازهاست و استودیوی مستقل Triple O Games نیز سعی کرده تا بجای روایت داستانی جذاب، تمام تمرکزش را برای بازگو کردن گیم‌پلی هیجان‌انگیز به کار بگیرد. بنابراین اگر طرفدار بازی‌های داستان محور باشید، متاسفانه بازی Battle Derby گزینه چندان مطلوبی برای شما نخواهد بود.

اگر داستان این بازی موبایلی را فاکتور بگیریم و مستقیما وارد گیم‌پلی آن شویم، می‌توان گفت که ما با یک تجربه کاملا متفاوت و هیجان‌انگیز رو به رو خواهیم شد. تجربه‌ای که توام با مکانیزم‌های دوست داشتنی، روایتی جذاب و از طرفی المان‌های خلاقانه، بازی Battle Derby را تبدیل به یک عنوان کاملا متفاوت کرده‌اند. در واقع به همین دلیل است که اگر طرفدار بازی‌های بتل رویال موبایلی باشید، این بازی موبایلی شما را حسابی سرگرم خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی
گیاهان در مقابل زامبی‌ها، چه جیزی از این بهتر؟
معرفی بازی موبایلی Plants VS Zombies 3؛ جدیدترین نسخه از این سری!

برای اجرای بازی موبایلی Battle Derby شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

حال به سوال اصلی می‌رسیم، این بازی دقیقا چه نوع عنوانی است؟ همانطور که گفته شد بازی موبایلی Battle Derby یک بازی بتل رویال است. اما شما قرار نیست تجربه‌ای مشابه کال آو دیوتی موبایل و پابجی موبایل داشته باشید. Battle Derby یک بتل رویال ماشینی است که شما باید در آن وارد میدان نبردی شوید که مملو شده است از اتومبیل‌های تا دندان مسلحی که به دنبال از بین بردن شما هستند. شما باید با پیدا کردن سلاح‌ها و تجهیز کردن اتومبیل‌تان، سایر خودروها را از بین ببرید تا به عنوان آخرین ماشین در دنیای این بازی زنده بمانید.

در کنار تمامی این بخش‌ها، این بازی موبایلی به شما اجازه می‌دهد تا اتومبیل‌هایتان را شخصی‌سازی کنید و آن‌ها را ارتقا دهید. خوشبختانه بازی Battle Derby از نظر تنوع خودروها نمره قابل قبولی می‌گیرد. بازی از نظر طراحی گیم‌پلی واقعا یک سر و گردن نسبت به سایر بازی‌های موبایلی برتری دارد و این درست همان‌چیزی است که بازی موبایلی Battle Derby را متفاوت‌تر از سایر بازی‌های موبایلی کرده و تجربه‌اش را دوست داشتنی می‌کند.

مطلب پیشنهادی
انتشار بزرگ‌ترین بازی استراتژیک پی‌سی برای موبایل
معرفی بازی موبایلی Frostpunk – هنر بقا در سرزمین‌های یخ‌زده

خوشبختانه عملکرد این بازی در بخش گرافیک و جلوه‌ای بصری نیز قابل ستایش است. گرافیک بازی نسبت به سایر بازی‌های موبایلی واقعا قابل تقدیر است. استفاده از بافت تصویری شاد و رنگ‌های مختلف در طراحی این بازی، موضوعی است که Battle Derby را خاص و دوست داشتنی کرده. المان‌های صوتی این بازی نیز طراحی نسبتا خوبی دارند و همه‌چیز دست به دست هم داده تا بازی موبایلی Battle Derby یک بازی دوست داشتنی باشد.

بازی موبایلی Battle Derby یکی از متفاوت‌ترین و بهترین بازی‌های بتل رویال موبایلی است. این بازی به تازگی توسط استودیوی Triple O Games برای پلتفرم موبایل منتشر شده و اگر موبایل گیمرید، تجربه‌اش خالی از لطف نیست.

Battle Derby
Battle Derby
ناشر بازی: Triple O Games
دسته بندی: آرکید ، بتل رویال
سیستم عامل: اندروید ، iOS
حجم: ۶۲۵ مگابایت مگابایت
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی