ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Blades of Brim
بازی‌های موبایل

بررسی بازی موبایلی Blades of Brim – یک رانر فانتزی

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های رانر – آرکید موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Blades of Brim همراه ویجیاتو باشید.

احسان حسین خواه
نوشته شده توسط احسان حسین خواه | ۹ مهر ۱۴۰۳ | ۲۲:۰۰

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های رانر – آرکید موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Blades of Brim همراه ویجیاتو باشید.

بازی‌های رانر عمدتا با پلتفرم موبایل شناخته می‌شوند. این سبک از بازی‌ها به سبب مکانیزم‌های متفاوتی که دارند، روی موبایل عملکرد به مراتب بهتری را به نمایش گذاشته‌اند. در طول سال‌های اخیر بازی‌های رانر اگرچه از دوران طلایی‌شان فاصله گرفته‌اند، اما هنوز هم می‌توان بازی‌های دوست داشتنی بسیاری را پیدا کرد که روی موبایل جذاب‌اند. بازی‌هایی که به لطف استفاده از ایده‌های خلاقانه، در به تصویر کشیدن دنیاهای مختلف فوق‌العاده عمل کرده‌اند. بنابراین اگر موبایل گیمرید و طرفدار بازی‌های رانر، در این مطلب از ویجیاتو با بررسی بازی موبایلی Blades of Brim همراه ما باشید.

استودیوی بازی‌سازی SYBO، استودیویی از کشور دانمارک است که در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد. آن‌ها حق امتیاز و مالکیت سری بازی‌های Subway Surfers را از استودیوی سازنده آن یعنی Kiloo در سال ۲۰۲۰ خرید و این روزها SYBO عمدتا با سری بازی‌های Subway Surfers شناخته می‌شود. اما با این‌حال این سری صرفا تنها بازی‌های این استودیو نیستند. آن‌ها درست در سال ۲۰۱۵ یکی از بازی‌های متفاوت‌تر رانر را برای موبایل منتشر کردند که علی‌رغم پتانسیل‌هایی که داشت، متاسفانه هرگز آن‌طوری که باید و شاید، دیده نشد. روی صحبتمان با Blades of Brim است که توسط این استودیو در سوم ژوئن سال ۲۰۱۵، انحصارا برای پلتفرم موبایل عرضه شد.

مطلب پیشنهادی
Captain Tsubasa: Ace یک بازی بی‌نظیر است
با این بازی موبایلی به دنیای دوست داشتنی انیمه فوتبالیست‌ها سفر کنید

همانطور که گفته شد، بازی Blades of Brim اگرچه دست روی ایده خلاقانه‌ای گذاشت، اما هرگز به اندازه سری Subway Surfers شناخته نشد. این بازی تاکنون صرفا بیش از ۱۰ میلیون‌بار روی مارکت اندرویدی گوگل پلی‌استور دانلود شده و اگرچه آمار دانلود چندان دلگرم‌کننده‌ای ندارد، اما میانگین نمرات ۴.۵ از ۵ آن نشان می‌دهند که این بازی چندان آی‌پی دست و پا بسته‌ای نیست و استودیوی SYBO تمام تلاشش را در به تصویر کشیدن یک بازی دوست داشتنی به تصویر کشیده.

بازی موبایلی Blades of Brim اگرچه خودش را یک بازی رانر معرفی می‌کند، اما از نظر داستانی یکی از بهترین‌هاست. بطوری‌که اگر طرفدار بازی‌های رانر باشید و به دنبال تجربه‌ای متفاوت از دنیای عناوین داستانی هستید، این بازی می‌تواند شما را سرگرم کند. یکی از دوست داشتنی‌ترین چیزها درباره بازی Blades of Brim حضور کاراکترهای مختلف داستانی است. کاراکترهایی که به شما کمک می‌کنند تا داستان این بازی موبایلی را پیش ببرید و اتفاقات آن را رقم بزنید. Blades of Brim داستانی فانتزی را روایت می‌کند که شما باید در آن جلوی نیروهای اهریمنی که قصد حمله به سرزمین‌های پادشاهی را دارند، بگیرید.

خوشبختانه درست در کنار داستان زیبای این بازی، ما گیم‌پلی جذابی نیز داریم. گیم‌پلی این بازی با ترکیب المان‌های رانر، موضوعات نقش آفرینی و مکانیزم‌های آرکید، تجربه‌ای متفاوت از دنیای بازی‌های موبایلی است. اگر بخواهیم مقایسه‌ای میان این بازی و همچنین بازی Subway Surfers داشته باشیم، این‌گونه می‌توان گفت که بازی موبایلی Blades of Brim با الهام از ایده اصلی این بازی و ایجاد یکسری از تفاوت‌های دوست داشتنی، این بازی را جذاب‌تر کرده است.

مطلب پیشنهادی
شاهکاری از سازندگان بازی Plague Inc
بازی موبایلی Rebel Inc؛ چقدر در کشورداری مهارت دارید؟

برای اجرای بازی موبایلی Blades of Brim شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

برخلاف Subway Surfers که شما باید از دست نگهبان قطارها فرار کنید، در دنیای این بازی کسی به دنبال شما نیست. اما در طول گیم‌پلی بازی هیولاها و موجودات پلیدی قرار گرفته‌اند که قصد نابودی شما را دارند. شما باید با آن‌ها مبارزه کنید و خبر بد این است که متاسفانه نمی‌توان این موجودات را پشت سر گذاشت. صرفا باید با آن‌ها درگیر شده و راه‌تان را هموارتر کنید. بنابراین اگر به دنبال یکی از بهترین رانرهای موبایلی است، بد نیست که سری به این بازی بزنید.

همچنین شما می‌توانید با جمع کردن سکه‌های مختلف، قابلیت‌های کاراکترتان را ارتقا دهید، شخصیت‌های جدید باز کنید و در نهایت ویژگی‌های آن‌ها را بهبود ببخشید. بنابراین این‌طور می‌توان گفت که اگر به دنبال تجربه یکی از بهترین بازی‌های رانر – آرکید موبایلی هستید، شاید بد نباشد که سری به بازی دوست داشتنی Blades of Brim بزنید. این بازی به سبب استفاده از المان‌های خلاقانه، یکی از بهترین‌ها در سبک بازی‌های رانر روی پلتفرم موبایل است.

مطلب پیشنهادی
از حرکات نمایشی تا مسابقات دریفت
بازی موبایلی FR Legends؛ واقعی‌ترین تجربه ممکن از مسابقات دریفت

گرافیک این بازی نسبت به سالی که در آن عرضه شده، واقعا خوب است. استفاده از گرافیک فانتزی – کارتونی و همچنین جلوه‌های بصری رنگارنگ در به تصویر کشیدن دنیای این بازی، باعث شده است تا Blades of Brim یک سر و گردن نسبت به سایر بازی‌های رانر موبایلی برتری داشته باشد. موضوعی که درباره موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی این بازی نیز صدق می‌کنند و به نوعی همه‌چیز دست به دست هم داده تا این بازی ارزش تجربه را داشته باشد.

بازی‌های رانر روی پلتفرم موبایل از محبوبیت بی‌شماری برخوردارند. خوشبختانه همین محبوبیت عناوین رانر سبب شده تا بازی‌های مختلف بسیاری برای این پلتفرم منتشر شوند و بازی Blades of Brim نیز یکی از همین بازی‌هاست. این بازی که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، شاهکاری دیگر از سازندگان Subway Surfers است و می‌تواند شما را شگفت‌زده کند.

Blades of Brim
Blades of Brim
ناشر بازی: SYBO Games
دسته بندی: رانر
سیستم عامل: اندروید ، iOS
حجم: ۱۶۷ مگابایت مگابایت
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی