ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Daisho
بازی‌های موبایل

بررسی بازی موبایلی Daisho – سفری به سرزمین سامورایی‌ها

اگر علاقه‌مند به تجربه سبک بقا - اکشن موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Daisho همراه ویجیاتو باشید.

احسان حسین خواه
نوشته شده توسط احسان حسین خواه | ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۰

اگر علاقه‌مند به تجربه سبک بقا - اکشن موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Daisho همراه ویجیاتو باشید.

بازی‌های سبک بقا روی پلتفرم موبایل را با عناوینی چون ماینکرفت و یا Don't Starve می‌شناسند. این دسته از بازی‌ها روی این پلتفرم از محبوبیت قابل توجهی برخوردارند و در طول چندسال اخیر، به سبب عملکرد فوق‌العاده‌شان زمینه‌ساز پیشرفت‌های بزرگی برای پلتفرم موبایل شدند. بطوری‌که امروزه شما می‌توانید بازی‌های بقا محور مختلفی را از استودیوی بزرگ و کوچک روی موبایل پیدا کنید که حرف برای گفتن دارند. بازی‌هایی که خلاقیت در آن‌ها حرف اول و آخر را می‌زند و اگر شما نیز طرفدار تجربه بازی‌های بقا – اکشن موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی Daisho همراه ویجیاتو باشید.

Daisho که با نام Daisho: Survival of a Samurai نیز شناخته می‌شود، یک بازی اکشن – نقش آفرینی با المان‌های سبک بقاست که در ۲۱ ژوئن سال ۲۰۲۳ برای موبایلل و در ۲۲ آگوست همان سال برای پی‌سی عرضه شد. این بازی دست‌پختی از استودیوی Colossi Games بود. یک بازی‌ساز مستقل قبرسی که تا پیش‌ از ساخت این بازی موبایلی با توسعه بازی Gladiators: Survival in Rome برای پی‌سی و موبایل، به محبوبیت قابل توجهی رسیده بود و حال آن‌ها به سراغ یک بازی کاملا جدید رفته‌اند.

مطلب پیشنهادی
پیش به سوی قلمروی دشمن
بازی موبایلی Bunker Wars؛ ترکیبی از کلش رویال و جنگ جهانی اول

شما می‌توانید نسخه پی‌سی این بازی را از طریق استیم دریافت کنید و برای تجربه آن روی موبایل، باید به سراغ مارکت‌های رسمی چون اپ‌استور و گوگل پلی‌استور بروید. موضوع قابل توجه درباره این بازی موبایلی این است که Daisho به صورت کاملا رایگان عرضه شده و از قابلیت کراس پلتفرم نیز پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل شما می‌توانید این بازی را بدون دردسر خاصی با دوستانتان تجربه کنید و مهمان یکی از بهترین‌های سبک بقا روی پلتفرم موبایل و پی‌سی شوید.

داستان این بازی درباره دختری به نام Heizenka Murasiro است. شما همراه این دختر جوان راهی ماجرایی هیجان‌انگیز خواهید شد. داستان این بازی موبایلی با یک کات‌سین سریع شروع می‌شود. جایی‌که پدر شخصیت اصلی ما با نگرانی پیش ما می‌آید و خبر از حمله راهزن‌ها می‌دهد. راهزن‌ها به روستای کوچکی ما در آن زندگی می‌کردیم حمله کرده‌اند. آن‌ها تمام خانه‌ها را از بین برده‌اند و راه‌های ارتباطی میان سایر روستاها را نابود کرده‌اند. حال شما باید راهزن‌ها را از بین ببرید و به دنبال راهی برای نجات سایر مردم باشید.

همانطور که گفته شد، این بازی موبایلی ترکیبی از چندین سبک مختلف است. شما با یک بازی موبایلی رو به رو هستید که‌ نه‌تنها نیم‌نگاهی به المان‌های اکشن – نقش آفرینی داشته، بلکه در عین حال به دنبال داشتن روایتی دوست داشتنی از دنیای یک بازی سبک بقاست! Daisho دست شما را در نحوه پیش‌برد اتفاقات بازی کاملا باز می‌گذارد و به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از خلاقیت‌تان دنیای این بازی موبایلی را پیش ببرید و نگاهی به اتفاقات آن داشته باشید.

مطلب پیشنهادی
روحی تازه‌دمیده شده در کالبدی قدیمی
بررسی بازی موبایلی GTA Vice City: Definitive Edition – دومین ریمستر از سه‌گانه راکستار

برای اجرای بازی موبایلی Daisho شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

Daisho به شما اجازه می‌دهد تا در کنار داستان این بازی، گیم‌پلی آن را نیز پیش ببرید. گیم‌پلی این بازی مدام بین ژانر‌های مختلف سوئیچ می‌کند و این وجه تمایز Daisho نسبت به سایر بازی‌های هم ژانرش است. همچنین از طرفی شما برای تجربه این بازی موبایلی نیاز به دسترسی به اینترنت دارید و از آن‌جایی که این بازی موبایلی یک تجربه چندنفره است، بی‌شک اوقات بسیار خوبی خواهید داشت و همه‌چیز دست به دست هم داده تا این بازی دوست داشتنی باشد.

اولین چیزی‌که به هنگام تجربه این بازی موبایلی متوجه‌اش خواهید شد، کیفیت بسیار خوب بازی Daisho است. عملکرد این بازی موبایلی در بخش هوش مصنوعی، طراحی شخصیت‌ها و NPC‌ها و حتی المان‌های گیم‌پلی آن واقعا مثال‌زدنیست و این درست همان‌چیزی است که سبب محبوبیت بازی Daisho شده. پس اگر به دنبال تجربه یک بازی نقش آفرینی با المان‌های سبک بقا هستید، بازی Daisho: Survival of a Samurai می‌تواند گزینه بسیار خوبی روی پلتفرم موبایل باشد.

مطلب پیشنهادی
Captain Tsubasa: Ace یک بازی بی‌نظیر است
با این بازی موبایلی به دنیای دوست داشتنی انیمه فوتبالیست‌ها سفر کنید

گرافیک بازی واقعا زیباست. این بازی موبایلی به لطف استفاده از آرت‌استایل متفاوت، نگاهی جذاب به دنیای بازی‌های موبایلی داشته است. استفاده از رنگ‌ها و همچنین بافت‌های مختلف در طراحی محیط این بازی موضوع دیگریست که Daisho را تبدیل به یک بازی دوست داشتنی کرده. موضوعی که درباره موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی این بازی نیز صدق می‌کنند و همه‌چیز دست به دست هم داده تا تجربه این بازی موبایلی واقعا لذت‌بخش باشد.

اگر طرفدار بازی‌های سبک بقا - نقش آفرینی موبایلی هستید، گزینه‌های زیادی پیش‌رویتان خواهد بود. اما بی‌شک بازی Daisho از استودیوی Colossi Games، یکی از بهترین‌ها روی پلتفرم موبایل است که می‌تواند شما را مهمان تجربه‌ای متفاوت از دنیای بازی‌های موبایلی کند.

Daisho: Survival of a Samurai
Daisho: Survival of a Samurai
ناشر بازی: Colossi Games
دسته بندی: نقش آفرینی ، بقا
سیستم عامل: اندروید ، iOS
حجم: ۴۱۷ مگابایت مگابایت
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی