ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

One Piece Bounty Rush
بازی‌های موبایل

بررسی بازی موبایلی One Piece Bounty Rush – پیش به سوی انیمه وان پیس

اگر طرفدار بازی‌های اکشن – مبارزه‌ای موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید One Piece Bounty Rush همراه ویجیاتو باشید.

احسان حسین خواه
نوشته شده توسط احسان حسین خواه | ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ | ۲۱:۱۵

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های اکشن – مبارزه‌ای موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید One Piece Bounty Rush همراه ویجیاتو باشید.

راستش را بخواهید، پیشرفت‌هایی که پلتفرم موبایل داشت، زمینه‌ساز حضور بازی‌سازهای بزرگ در بستر عناوین موبایلی و این پلتفرم شد. راکستار، اکتیویژن، یوبیسافت و ده‌ها بازی‌ساز بزرگ دیگر، تنها معدود بازی‌سازهایی بودند که پا به دنیای پلتفرم موبایل گذاشتند. پلتفرمی که دست بازی‌سازها را در ساخت و توسعه عناوین موبایلی کاملا باز می‌گذاشت و به آن‌ها اجازه می‌داد تا فارغ از هر گونه خط قرمزی، بازی‌هایی بسازند که بی‌پروا دوست داشتنی‌اند. به همین دلیل اگر شما نیز طرفدار تجربه بازی‌های اکشن موبایلی هستید، در این مطلب از ویجیاتو با بررسی بازی One Piece Bounty Rush همراه ما باشید.

همانطور که گفته شد، پیشرفت‌های پلتفرم موبایل زمینه‌ساز حضور بازی‌سازهای بزرگی شد. استودیوی دوست داشتنی Bandai Namco جزو همین بازی‌سازهاست که با ساخت عناوین باکیفیت برای پلتفرم موبایل، موفق شد تا سهم قابل توجهی از بازار بازی‌های موبایلی داشته باشد. این استودیو در سال ۲۰۱۸ به سراغ یکی از بهترین بازی‌های اقتباسی از دنیای انیمه One Piece رفت. بازی که تحت عنوان One Piece Bounty Rush منتشر شد و در دسترس کاربران پی‌سی و موبایل قرار گرفت. این بازی با استفاده از موتور بازی‌سازی یونیتی ساخته شده بود و Tsunehiro Shibata کارگردان آن بود.

مطلب پیشنهادی
یک بازی واقعا دوست داشتنی برای موبایل گیمرها
بازی موبایلی eFootball 2024؛ بازگشت دوباره پادشاه به مستطیل سبز

این بازی موبایلی موفق شد تا با نقدهای بسیار خوبی مواجه شود. بطوری که بیش از ۱ میلیون‌ نفر بتای این بازی را تجربه کردند و تا یکم ژوئن سال ۲۰۲۰، بیش از ۲۰ میلیون نفر این بازی را دانلود کردند. از طرفی One Piece Bounty Rush از سوی منتقدان بسیاری ستایش شد. بطوری‌که وب‌سایت Pocket Gamer از این به عنوان یکی از بهترین‌ها یاد کرد و همچین سبک و سیاق متفاوتی که One Piece Bounty Rush داشت، سبب محبوبیت این بازی روی پلتفرم موبایل و پی‌سی شد.

ما با عنوانی رو به رو هستیم که از نظر داستانی بسیار وابسته به انیمه One Piece است. عنوانی که با استفاده از شخصیت‌ها، کاراکترها و ویژگی‌های این انیمه، تجربه‌ای متفاوت روی پلتفرم موبایل خواهد بود. در واقع اینطور می‌توان گفت که اگر شما طرفدار بازی‌های انیمه‌ای موبایلی باشید، One Piece Bounty Rush یکی از بهترین تجربه‌های شما چه از نظر داستانی و چه از نظر گیم‌پلی خواهد بود و باید به استودیوی Bandai Namco در ساخت چنین عنوانی تبریک گفت.

این بازی اقتباسی از دنیای انیمه وان پیس است و به همین دلیل شخصیت‌های آن با الهام از این انیمه طراحی شده‌اند. شما با یک بازی اکشن – مبارزه‌ای موبایلی رو به رو هستید که در آن باید با استفاده از کاراکترهایی که دارید، با سایر بازیکنان رقابت کنید. این بازی موبایلی یک تجربه کاملا آنلاین موبایلی است و شما برای دانلود و تجربه آن، نیاز به دسترسی به اینترنت دارید. One Piece Bounty Rush به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از خلاقیت‌تان داستان و گیم‌پلی این بازی موبایلی را پیش ببرید.

مطلب پیشنهادی
یک بازی ماشینی جذاب برای موبایل گیمرها
با این بازی موبایلی تبدیل به مکانیکی حرفه‌ای شوید

برای اجرای بازی موبایلی One Piece Bounty Rush شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید

در دنیای این بازی موبایلی شما باید با کمک سایر بازیکنان با هیولاها و دشمنانی که نشات گرفته از دنیای این انیمه‌اند، مبارزه کنید. هر یک از مبارزه‌های این بازی در لوکیشن خاصی از دنیای وان پیس جریان دارند و این موضوع جالبی در نوع خودش است. هدف شما مبارزه با هیولاها، پیدا کردن شخصیت‌های جدید و از طرفی ارتقای کاراکترهای مختلف از دنیای انیمه وان پیس است. کار تیمی و داشتن استراتژی در دنیای این بازی اولویت مهمی است و این درست همان وجه تمایز One Piece Bounty Rush در مقایسه با سایر بازی‌هاست.

به‌طور کلی اینطور می‌توان گفت که اگر طرفدار بازی‌های اکشن – نقش آفرینی موبایلی هستید، One Piece Bounty Rush یکی از بهترین تجربه‌های ممکن روی پلتفرم موبایل است. عنوانی که با الهام از انیمه دوست داشتی وان پیس، موفق به خلق تجربه هیجان‌انگیزی شده که به سبب آنلاین بودن، از One Piece Bounty Rush متفاوت‌ترین بازی موبایلی را ساخته است که باید روی این پلتفرم به سراغش بروید و نیم‌نگاهی به آن داشته باشید.

مطلب پیشنهادی
از حرکات نمایشی تا مسابقات دریفت
بازی موبایلی FR Legends؛ واقعی‌ترین تجربه ممکن از مسابقات دریفت

همانطور که گفته شد، استودیوی Bandai Namco برای ساخت این بازی موبایلی از موتور بازی‌سازی یونیتی استفاده کرده است. این موتور در به تصویر کشیدن گرافیک‌های زیبا توانایی بسیاری دارد و One Piece Bounty Rush از نظر گرافیکی یکی از شاهکارهای پلتفرم موبایل است. موضوعی که خوشبختانه درباره موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی این بازی نیز صدق می‌کند و همه‌چیز دست به دست هم داده تا این بازی دوست داشتنی باشد.

اگر طرفدار انیمه وان پیس هستید، بازی موبایلی One Piece Bounty Rush یکی از بهترین تجربه‌های شما روی پلتفرم موبایل خواهد بود. عنوانی که با استفاده از المان‌های خلاقانه، موفق به خلق یکی از زیباترین بازی‌های موبایلی روی این پلتفرم شد.

One Piece Bounty Rush
One Piece Bounty Rush
ناشر بازی: Bandai Namco
دسته بندی: مبارزه‌ای ، نقش آفرینی
سیستم عامل: اندروید ، iOS
حجم: ۱۲۰۰ مگابایت مگابایت
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی