کوجیما حرفهای تازهای در مورد پروژه جدید خود زد
هیدئو کوجیما شروع به صحبت کردن در مورد پروژه بعدی خود کرده و اطلاعات جالبی را در توییتر منتشر کرده که براساس آنها میتواند حدسهایی در مورد بازی بعدی این کارگردان بزرگ دنیای ویدیو گیم ...
هیدئو کوجیما شروع به صحبت کردن در مورد پروژه بعدی خود کرده و اطلاعات جالبی را در توییتر منتشر کرده که براساس آنها میتواند حدسهایی در مورد بازی بعدی این کارگردان بزرگ دنیای ویدیو گیم زد.
او در توییتی از نحوه همکاری خود در دوران قرنطینه با یوجی شینکاوا که یک کارگردان هنری است سخن گفت. کوجیما توضیح داد که چگونه او و یوجی شینکاوا طی این دوران با استفاده از پیام و ایمیل در مورد مواردی همچون کلیت هر کاراکتر، پیشزمینه جهان بازی، رنگها، قوانین و سرفصلهای بازی صحبت کردند.
در یک توییت دیگر، او در مورد ترانههایی که هنگام کار روی پروژه بعدی خود به آنها گوش میدهد صحبت کرد. او در حالی به آهنگ OASIS از Kitaro گوش میکرد که یک تصویر از طراحی چیزی که شبیه به یک کشتی فضایی است روی میز او دیده میشود. شاید این تصویر معنی خاصی نداشته باشد اما از آنجا که کوجیما همیشه سعی میکند اطلاعاتی را به صورت غیر مستقیم منتشر کند، شاید این اسکچ به پروژه بعدی این کارگردان محبوب مربوط شود.
هیدئو کوجیما با آخرین بازی خود یعنی Death Stranding توانست بسیاری از طرفداران همیشگی خود را خوشحال کند اما بسیاری دیگر چندان از این بازی که او سالها در موردش صحبت میکرد راضی نبودند. باید منتظر ماند و دید که این کارگردان چه درسهایی از آخرین ساخته خود گرفته و چقدر قصد دارد در پروژه جدیدش ما را غافلگیر کند.
بیشتر بخوانید:
- یکی از بازیهای در حال ساخت هیدئو کوجیما کنسل شد
- هیدئو کوجیما به شایعات مربوط به .P.T و Metal Gear Solid پاسخ داد
- طرفداران معتقدند کوجیما با Death Stranding ویروس کرونا را پیشبینی کرده است
تماشا کنید: ۳ اشتباه کوجیما در ساخت Death Stranding
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
روی کشتی نوشته bridges
این شما را یاد چیزی نمی اندازه؟
عنوان خبر :
"کوجیما حرفهای تازهای در مورد پروژه جدید خود زد"
خود خبر :
"او در توییتی از نحوه همکاری خود در دوران قرنطینه با یوجی شینکاوا که یک کارگردان هنری است سخن گفت. کوجیما توضیح داد که چگونه او و یوجی شینکاوا طی این دوران با استفاده از پیام و ایمیل در مورد مواردی همچون کلیت هر کاراکتر، پیشزمینه جهان بازی، رنگها، قوانین و سرفصلهای بازی صحبت کردند."
الان این خبر چه محتوای مفیدی داشت؟ یا عنوان درست بزنید، یا محتوای متناسب با عنوان بگذارید که پشیمون نشیم!
حداقلش اینکه که خودِ توییتش رو بذارید (به فارسی). نه اینکه بنویسید همچین چیزی گفت...