ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آموزش

راهنمای پیدا کردن تمامی تریدینگ کارت‌های The Last of Us 2

در The Last of Us 2 می‌توانید ۴۸ تریدینگ کارت جمع‌آوری کنید که حکم آیتم‌های قابل جمع‌آوری بازی را دارند. این کارت‌ها همگی اشاره‌ای جالب به سازندگان بازی در ناتی داگ دارند و در این ...

رایان زجاجی
نوشته شده توسط رایان زجاجی | ۱۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

در The Last of Us 2 می‌توانید ۴۸ تریدینگ کارت جمع‌آوری کنید که حکم آیتم‌های قابل جمع‌آوری بازی را دارند. این کارت‌ها همگی اشاره‌ای جالب به سازندگان بازی در ناتی داگ دارند و در این سری راهنمای The Last of Us 2، می‌خواهیم به شما در پیدا کردن همه‌شان کمک کنیم.

به یاد داشته باشید که این مطلب می‌تواند شامل اسپویلرهای داستانی نیز باشد.

پس از بیدار شدن


کارت ۱: به سمت سالن سمت چپ، هنگامی که از خیابان اصلی در جکسون پایین می‌آیید.

کارت ۲: در پشت باری که سث به شما ساندویچ می‌دهد، در کنار مردی که مشغول به خواندن است.

پاترول


کارت ۳: وقتی که در گشت اول همراه با دینا از اسب‌هایتان پیاده می‌شوید تا خانه‌ها را بگردید، به خانه سمت راست بروید، از سقف آن بالا بروید و از پنجره وارد شوید. در سمت چپ شما یک کارت در قفسه کتابخانه خواهد بود.

کارت ۴: در کتابخانه و پس از صحبت درباره جوئل و تامی، وارد یک اتاق می‌شوید که سمت راستش یک زرافه قرار دارد. به در روبرویتان نگاه کنید که کارتتان آنجاست.

دروازه


کارت ۵: در Seattle Day 1، پس از این که دینا متوجه تعدادی ماشین می‌شود، در ایستگاه اتوبوس قرار دارد.

کارت ۶: روی برد اعلاناتی که در یک تریلر روی اتوبان ویران شده قرار دارد.

کارت ۷: پس از بالا رفتن از دیوار شکننده برای گذر از دروازه WLF، قبل از پایین رفتن از نردبان به اتاق سمت چپ بروید.

کارت ۸: بالای ساختمان کنار ژنراتور با سیم زرد. سیم را به آن سو بندازید و به بالای آن بروید.

مرکز شهر


کارت ۹: وسط منطقه مرکز شهر، اگر مستقیم از آن جایی که آمدید مستقیم بروید، یک ساختمان سه طبقه نسبتا ویران شده پیدا خواهید کرد. از آن بالا بروید و جعبه سبز را باز کنید.

کارت ۱۰: در مغازه موسیقی، در کشوی پشت کانتر در سمت چپ.

کارت ۱۱: در انتهای مپ Downtown Seattle، هنگامی که به گیت غربی D2 (یا Gate West D2) رسیدید، در نزدیکی یک ورک بنچ یک گاوصندوق قرار دارد. آن را با رمز 0451 باز کنید.

کارت ۱۲: در گوشه سمت راست مپ سیاتل و در کافه Ruston. آن را پشت کانتر و در یک کشو پیدا خواهید کرد.

کارت ۱۳: در هتل Serevana به طبقه بالا بروید و در یک کشو بین دو تخت کارت را پیدا کنید.

مدرسه ابتدایی Eastbrook


کارت ۱۴: پس از مبارزه روی سقف مدرسه، خواهید دید که چند سگ از یک کامیون پیاده می‌شوند. از سقف به سمت آپارتمان بپرید و بعد از گذر از تخت خواب، کارت را در اتاق کامپیوتر پیدا کنید.

Capitol Hill


کارت ۱۵: پس از شروع به تعقیب لی، الی وارد منطقه شهری سیاتل می‌شود. وارد خانه آبی رنگ سمت راست شوید که یک عدد ۳ روی درش قرار دارد. کارت در یک کشو نرسیده به آشپزخانه است.

کارت ۱۶: در متل کوچک، یک اتاق قرار دارد که می‌توانید از پنجره‌اش وارد شوید و سپس وارد اتاق کناری شوید. این در قرمز است و کارت هم در یک کشوی کنار تخت قرار دارد.

کارت ۱۷: در کتاب فروشی Aurora، داخل یک کتاب در انتهای راهرو قرار دارد. مراقب کلیکرها باشید.

کارت ۱۸: در کوتاه‌ترین ردیف ساختمان‌ها، یک مغازه به نام Five Street Market قرار دارد. در پشت آن، یک اتاق پشت کانتر قرار دارد و کارت هم در چپ‌ترین لاکر آنجا قرار گرفته است.

کارت ۱۹: وقتی که کلیکر توسط یک مین منفجر می‌شود، به اتاقی که آن بنده خدا از سمتش آمد بروید. کارت در یک ست جعبه بنفش و زیر یک پوستر منتظرتان است.

کارت ۲۰: پس از ورود به باشگاه به همراه دینا، وقتی که بیرون می‌آیید روی پشت یک کامیون، یک نقاشی خواهید دید. از اینجا به سمت چپ بروید و از ماشین‌ها بگذرید تا یک کتاب فروشی در پشت و سمت چپتان پیدا کنید. کارت را در بخش کودکان پیدا کنید.

Channel 13


کارت ۲۱: در ایستگاه تلویزیون، پس از گذر از جسد‌های حلق‌آویز شده، به بیرون می‌روید. وقتی که به ایستگاه برمی‌گردید، به جلو و سپس سمت چپ جسدی که جلوی یک در را گرفته بروید. کارت روی یک میز است.

تونل


کارت ۲۲: پس از این که دینا و الی درباره Scars بودن صحبت می‌کنند در انتهای راه و پس از در قرمز، در سمت راست یک کارت در میان چند کیف قرار دارد.

کارت ۲۳: در زیرزمین وارد یک سری تونل می‌شوید که چند اتاق کناری در چپ دارند. اولین دری که پیدا می‌کنید یک کد پانچ نیاز دارد (که خود یک پازل جداست). اگر از آنجا به سمت راست بروید، اتاقی پیدا می‌کنید که قسمتی از آن غیرقابل دسترسی است. در کنار در قفل شده، از میزها بالا بروید تا به پشت بروید، نشسته حرکت کنید تا به میز کامپیوتر برسید و کارت را بردارید.

کارت ۲۴: پس از فرار از دست شمبلرها و صحبت دینا درباره تصادف قطار، خزیده وارد زمین بازی کودکان شوید تا وارد قطار چپ کرده شوید. این ورودی در کنار ماشین قرمز رنگیست که به خروج از این منطقه ختم می‌شود. کارت در یک کانتینر کوچک در سمت چپتان خواهد بود.

تئاتر


کارت ۲۵: پس از برگرداندن دینا به تئاتر و ادامه بازی با الی، کارت در یک بوفه در پشت اتاق قرار دارد.

کارت ۲۶: در طبقه بالای تئاتر، از بار بگذرید و در یک گوشه تاریک و روی یک مبل کارتتان را پیدا کنید.

هدیه تولد


کارت ۲۷: در اتاق اصلی موزه، روی یک نیمکت درست قبل از سرویس بهداشتی.

کارت ۲۸: وقتی که در نقش الی در موزه تنها می‌شوید، کارت را روی یک نیمکت در سمت راست نمایش کشته شدن یک گوزن توسط گرگ‌ها پیدا می‌کنید.

Hillcrest


کارت ۲۹: به محض این که در هیلکرست کنترل الی را بر عهده می‌گیرید، به سمت راست بروید، شیرجه بزنید تا یک ماشین نیمه غرق شده پیدا کنید. شیشه را بشکنید.

کارت ۳۰:‌ پس از این که از یک کامیون به بخش دیگر هیلکرست می‌پرید و کامیون با آدم‌های داخلش می‌رود، به سمت چپ بروید و وارد یک فروشگاه شوید. تریدینگ کارت روی یک جعبه در پشت قرار دارد.

کارت ۳۱: پس از حل کردن پازل سطل آشغال و بالا رفتن به اتاق دارای دیواری تخریب شده، در سمت راست ورک بنچ یک دوچرخه قرار دارد. آن را بگردید.

کارت ۳۲: پس از مواجهه با زامبی‌ها و دیدن انفجار یک بمب، از فنس و فنس بعدی‌اش بپرید و وارد خانه اسباب‌بازی یک بچه، کارت را پیدا کنید.

کارت ۳۳: پس از گرفتن کمان در هیلکرست، یک خانه زرد که بیرونش ماشینی با نور آبی قرار دارد خواهید دید. در طبقه بالای خانه، زیر تخت خواب را ببینید.

Finding Strings


کارت ۳۴: در یک ماشین که در حین فلش بک تامی سوارش بودید، قبل از ورود به هتل با جوئل.

The Seraphites


کارت ۳۵: پس از خروج به سمت بیمارستان و عبور از دروازه، وارد یک مغازه می‌شوید و در گوشه سمت راست آن، کارت را روی یک جعبه خواهید یافت.

کارت ۳۶: در حین راه به بیمارستان، در سمت راستتان یک ساختمان با تابلوی Convenience Center خواهید دید. از آسانسور خراب بالا بروید و در قفل شده را پیدا کنید. یک طناب آن نزدیکی‌ها خواهید دید. برای استفاده از آن، شیشه را بشکنید و طناب را به سمت آن بندازید. از اتاق بالا بروید و کارت را از یک کیف بردارید.

کارت ۳۷: پس از کارت ۳۶ به راهتان ادامه دهید تا در سمت چپتان، یک کامیون و تیرآهن‌های بیرون زده از ساختمان را ببینید. وارد شوید و در طبقه دوم به دنبال یک گاوصندوق بگردید. آن را در کشوی میز کنار یک تخت خواب و در نزدیکی یک ورک بنچ و دفترچه راهنما خواهید یافت.

کارت ۳۸: پس از ورود به Seattle Convention Centre، و دیدن بیمارستان از دور، یک پنجره هست که می‌توانید برای گذر از در قفل شده آن را بشکانید. کارت در یک کشو است.

کارت ۳۹: بعد از اولین رویارویی با سرافایت‌ها، از یک در خواهید گذشت که بلافاصله تخریب می‌شود. از اولین پله‌ها بالا بروید و کارت ر ا در میان اسباب‌بازی‌ها بیابید.

کارت ۴۰: بعد از این که الی به نورا می‌گوید «بهتر است هنوز اینجا باشی»، هنگام ورود به بیمارستان، وارد آب خواهید شد. به جای این که مستقیم بروید، راه دوم را به سمت پارکینگ در پیش بگیرید و به طبقه بالا بروید. کارت در نزدیکی یک کانتر قرار دارد.

به سمت آکواریوم


کارت ۴۱: پس از شروع Seattle Day 3، به سمت چپ پرده قرمز بروید و در کنار چند کامپیوتر، کارت را بردارید.

کارت ۴۲: وقتی که شما به همراه جسی به آکواریم می‌روید، سر راهتان از یک ابزارفروشی عبور خواهید کرد. بعد از این که او یک در مسدود شده پیدا کرد، از یک در آبی عبور کنید. به سمت چپ بروید و در سمت راست، یک در آبی دیگر خواهید دید که تنها با خزیدن قابل دسترسی است. کارت روی یک میز است.

کارت ۴۳: بعد از اولین باری که در راه آکواریوم شنا می‌کنید، یک کتاب‌فروشی خواهید دید. از آن بالا بروید و پس از افتادن در آن، روی برگردانید و پلتفرم خراب را ببینید. به داخل تونلی که می‌بینید بخزید.

کارت ۴۴: بعد از نقشه کشیدن با جسی برای دزدیدن یک قایق، داخل یک منطقه بسته و سپس یکی دیگر خواهید افتاد. برای پیشروی باید از یک کابینت چوبی بگذرید. پس از آن، دوباره به کابینت نگاه کنید و کارت را داخل آن ببینید.

شهر غرق شده


کارت ۴۵: پس از گرفتن قایق، قسمتی هست که در آن از یک آبشار کوچک سقوط می‌کنید و در چپتان یک لیفتراک زرد خواهید دید. پس از سقوطتان، خارج شوید و وارد اتاق سمت راستتان شوید . کارت را در یک کشو پیدا کنید.

کارت ۴۶: در همان قسمت قایق، وارد یک آرکید خواهید شد تا با یک بلوتر بجنگید. کارت درست زیر کانتری است که پس از شکست آن هل می‌دهید. آن را باز کنید و از پنجره بپرید. بچرخید تا کارت را ببینید.

Pushing Inland


کارت ۴۷: اولین ساختمانی که در سانتا باربارا از آن خواهید گذشت - از پنجره روی سقف وارد شوید و کارت در سمت راستتان داخل یک اتاق خواب خواهد بود.

The Resort


کارت ۴۸: در محدوده‌ای که با رتلرها می‌جنگید و آن‌ها مشغول مسخره کردن یک زامبی اسیر شده هستند، آخرین کارت در یک اتاق قوسی شکل کوچک خواهد بود. بوم‌باکس سمت راستتان پس از ورود را چک کنید.

منبع: GamesRadar

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی