The Last of Us Part 2 سومین بازی پرفروش تاریخ سونی در آمریکا شد
موفقیتی عالی برای پرحاشیهترین بازی چند سال اخیر
جدیدترین آمار منتشر شده نشان میدهند که The Last of Us Part 2 با عرضه در ماه ژوئن تبدیل به سومین بازی پرفروش تاریخ سونی در آمریکا شده است.
طبق گزارش NPD Group، تنها بازیهای فرست پارتی پلی استیشن که در آمریکا موفق به تجربه فروش بیشتری شدهاند Marvel’s Spider-Man از اینسامنیک، و God of War از سانتا مونیکا هستند. لازم به ذکر است که از عرضه این دو عنوان دو سالی میگذرد هیچ بعید نیست که The Last of Us Part 2 از آنها عبور کند.
این اطلاعات در حالی منتشر شدهاند که میدانیم The Last of Us Part 2 از نظر تجاری موفقترین یک ماه اول عرضه را در میان تمام بازیهای امسال تجربه کرده، هم میان نسخههای فیزیکی و هم دیجیتالی. خود سونی و ناتی داگ هم به طور رسمی از موفقیت بازی خبر دادند و اعلام کردند که بازی توانسته در هفته اول عرضه خود چهار میلیون نسخه فروش داشته باشد، که رکورد سریعترین فروش در میان بازیهای انحصاری پلی استیشن 4 را به نام آن میکند. در کل هم بازی سومین عنوان پرفروش امسال است و Animal Crossing: New Horizons و Call of Duty: Modern Warfare همچنان فروش بهتری را تجربه میکنند.
اخیرا هم یک به روز رسانی برای بازی به نام Grounded Update منتشر شد. از جمله محتویات این آپدیت میتوان به حالت پرمادث (که با یک بار کشته شدن بازی به اتمام میرسد)، امکاناتی برای شخصیسازی بخشهای مختلف گیمپلی و بصری بازی، و حالت Grounded اشاره کرد. Grounded عملا یک حالت سخت برای بازی است که شامل دشمنان مرگبارتر، مهمات و مواد مورد نیاز کمیابتر، و المانهای کمکی محدودتر در رابط کاربری بازی میشود.
جدیدترین ساخته ناتی داگ هم اکنون روی پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد.
بیشتر بخوانید:
بهترین بازی توی تمام زندگیم.نیست بهتر از این بازی برای من
داستانی به شدت جالب میتونست داشته باشه ولی بیش از اندازه رادیکال بود
یک بازی فوق العاده و منحصربه فرد اما داستان بی نظم و متوسط
با وجود مشکلاتی مثل : لیک شدن بازی ، تاخیر خوردن بازی ، همه پسند نبودن داستان ، وجود مسائل جن.سی و… بازهم فوق العاده بود.
یه نقد زیبا از رسانه (vg247) : هنگامی که به قسمت Credits بازی رسیدم همچنان غرق در هیجان بودم؛ آنهم به خاطر ساعات پایانی هیجان انگیز بازی. حس من نسبت به شخصیتهای بازی تغییر کرد؛ به تدریج از شخصیتهایی که دوستشان داشتم منتنفر شدم و برعکس شخصیتهای منفور بازی به تدریج برایم محبوب تر و دوست داشتنیتر شدند. من خندیدم، عصبانی شدم و حتی گریه کردم. این یک نقطه عطف جدید برای شخصیتهای بازیهای ویدئویی است و نمیتوانم صبر کنم تا دیگران هم ببیند که چقدر این باز خاص است. به محض اینکه بازی به پایان رسید نیوگیم پلاس (New Game Plus) را آغاز کردم و حال با چشمانی بازتر، برای بار دوم بازی را تجربه میکنم. وقتی داستان بازی به اتمام میرسد سکانسهای نخستین بازی و شخصیتهای آن معنا و مفهوم بیشتری پیدا میکنند. این بار بر خلاف تجربهی اول غرق در تاریکی بازی نمیشوم