ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از ویجیاتو انتخاب کنید.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
اصلا راضی نیستم
واقعا راضی‌ام
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر ویجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار و مقالات

سازنده Star Citizen: به گیم‌پلی‌ای که وعده دادیم عمل خواهیم کرد

هفته گذشته، یکی از بازیکنان Star Citizen ویدیویی در یوتیوب آپلود کرد که به طور کلی، از روند پیشرفت آهسته بازی طی چندین سال گذشته انتقاد می‌کرد. کریس رابرتس، کارگردان بازی در استودیوی Cloud Imperium، ...

رایان زجاجی
نوشته شده توسط رایان زجاجی | ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۸

هفته گذشته، یکی از بازیکنان Star Citizen ویدیویی در یوتیوب آپلود کرد که به طور کلی، از روند پیشرفت آهسته بازی طی چندین سال گذشته انتقاد می‌کرد. کریس رابرتس، کارگردان بازی در استودیوی Cloud Imperium، در فروم Star Citizen به این ویدیو پاسخ داد که ساختار سیستمیک بازی باعث آزادی بیشتر بازیکنان می‌شود، اما «بدی‌اش این است که دیرتر از اعمال اسکریپت شده می‌توان نتیجه‌شان را دید.»

این باعث شد تا سازنده ویدیو هم با او گفت و گوی نسبتا تندی داشته باشد. او گفت «کریس، این چیزی که تو توصیف می‌کنی حداقل ۱۰-۲۰ سالی طول می‌کشد.» رابرتس در پاسخ، کمی وارد فلسفه شد و درباره تفکر پشت بازی و آینده‌اش صحبت کرد.

بزرگترین ناامیدی من با بحث‌های اینترنتی مدرن این است که میزان شدیدی از بدبینی وجود دارد، مخصوصا در بحث‌های فروم‌ها یا ردیت، و عده‌ای بدترین حالت را گمان می‌کنند. اگر فلان ویژگی حضور ندارد، یا با تاخیر می‌آید یا باگ دارد، به خاطر این است که سازنده یا شرکت دروغ گفته و / یا کارش را بلد نیست، نه این که صرفا ساختش بیشتر طول کشید و مشکلاتش بیشتر از چیزی بود که سازندگان ابتدا فکر می‌کردند.

او در ادامه گفت که سازندگان Star Citizen هم می‌توانند از طولانی شدن ساخت بازی کلافه شوند و با گسترش بازی، میزان کاری هم که باید برای آن انجام داد هم بیشتر می‌شود. این موجب ایجاد یک تنش بین اضافه کردن ویژگی‌های جدید، و بهبود و پشتیبانی از ویژگی‌های کنونی موجود در بازی می‌شود. همین باعث شده تا سازندگان در برنامه‌ریزی خود متفاوت عمل کنند - مثلا این که بخش تک‌نفره بازی، یعنی Squadron 42، تنها وقتی عرضه می‌شود که سازندگان به بهترین شکل ممکن ایده خلاقانه خود را اجرا کرده باشند.

رابرتس در نهایت گفت:

قول می‌دهم که گیم‌پلی‌ای که توصیف کردم یک رویای واهی نیست، و قرار هم نیست ساختش ۱۰-۲۰ سال طول بکشد.

Star Citizen هم اکنون برای مدتی محدود به صورت مجانی قابل بازی است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • witcherpunk
    witcherpunk | ۲۴ شهریور ۱۳۹۹

    The Biggest scam in gaming history

  • randy
    randy | ۲۴ شهریور ۱۳۹۹

    بنده خدا اعصابش خورده

مطالب پیشنهادی